Η οικονομική κρίση άφησε βαθιά τα σημάδια της και σε ένα από τα πλέον σημαντικά εθνικά προϊόντα της Ελλάδας, που δεν είναι άλλο από το ούζο, επισημαίνει σε ρεπορτάζ του το Associated Press.

Το δημοσίευμα αναφέρει ότι οι εταιρείες που ασχολούνται με την παραγωγή ενός προϊόντος, που είναι τόσο κοντά στην «καρδιά της ελληνικής παράδοσης», αντιμετωπίζουν πρόβλημα, ενώ και οι καταναλωτές δεν μπορούν να απολαύσουν, όσο παλιότερα, το αγαπημένο τους ποτό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα, ο διευθυντής της εταιρείας «Ούζο Πλωμάρι», Χρήστος Μητσάκης, αναφέρει ότι αντιμετωπίζουν πρόβλημα παροχής ρευστότητας από τις τράπεζες, αλλά και από τα χρήματα που τους χρωστά το κράτος από την απόδοση Φ.Π.Α..

Τέλος, επισημαίνει ότι πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι παραγωγοί γλυκάνισου.

Την ώρα, πάντως, που οι Έλληνες κόβουν ακόμα και το ουζάκι, οι Γερμανοί φαίνεται να το απολαμβάνουν, καθώς, μόνο το περασμένο έτος, στη Γερμανία πωλήθηκαν 13,5 εκατομμύρια μπουκάλια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από αυτά, τα 11 εκατομμύρια παρήχθησαν στην Ελλάδα για λογαριασμό γερμανικών σούπερ μάρκετ και επιχειρήσεων, ενώ τα υπόλοιπα ήταν μπουκάλια μεγάλων ελληνικών βιομηχανιών.

Σημειωτέον ότι το διάσημο απόσταγμα κατέχει την 5η θέση μεταξύ των δημοφιλέστερων ποτών των Γερμανών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης