Υπέρ της κατάτμησης της έκτασης που προορίζεται για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο τάσσεται η διοίκηση της εταιρείας logistics, Sarmed, «αφού η παραχώρηση σε ένα μόνο κοινοπρακτικό σχήμα θα δημιουργήσει συνθήκες μονοπωλίου».

Παράλληλα, η διοίκηση διατύπωσε το ενδιαφέρον της να συμμετάσχει στον σχετικό διαγωνισμό, το οποίο και αποτελεί το σημαντικότερο project για τον κλάδο των logistics, λογω του ότι «έως σήμερα, απουσιάζει εντελώς ένα οργανωμένο σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο στην Αττική, και την Ελλάδα γενικότερα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σημειώνεται πως η Sarmed συμμετείχε στη πρώτη φάση της εκδήλωσης μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος της ΓΑΙΟΣΕ, στην οποία κατέθεσαν προτάσεις σημαντικές εταιρείες του χώρου όπως: Cosco, Grivalia (πρώην Eurobank Properties), Goldair, MedLog, FoodLink, RedePlan και Sarmed.

Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά της εταιρείας, ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Γιάννης Σαραντίτης ανέφερε ότι η εταιρεία αναμένεται να κλείσει το 2014 με κέρδη προ φόρων ύψους 1,54 εκατ. ευρώ έναντι 1,69 εκατ. το 2013. Αντίθετα ο κύκλος εργασιών της εταιρείας εμφανίζεται αυξημένος για το 2014, στα 20,9 εκατ., έναντι 16,320 εκατ. ευρώ το 2013.

Τέλος, παρουσιάζοντας τη στρατηγική της εταιρείας για το 2015, αυτή συνοψίζεται στη διαρκή αναζήτηση για καινοτομίες, σε συνδυασμό με την προσφορά οικονομικών λύσεων, στην ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των υπηρεσιών, στην αύξηση του πελατολογίου, στην αναγνώριση και αποδοχή από το σύνολο της αγοράς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία Sarmed στοχεύει να προχωρήσει σε διεθνή επέκταση, με το μοντέλο κοινοπραξίας με τοπικούς εταίρους σε επιλεγμένες αγορές στη ΝΑ Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, και εγχώρια επέκταση με ανάπτυξη του δικτύου στόλου και των τοπικών κέντρων διανομής (hubs) σε κομβικές πόλεις.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης