Η ΟΠΑΠ ΑΕ (OPAr.AT, OPAP:GA), η μεγαλύτερη εταιρεία τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα, ανακοινώνει σήμερα τα ενδιάμεσα οικονομικά αποτελέσματα, σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (Δ.Π.Χ.Α), για την εννεάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2014.

• Πωλήσεις: αυξημένες κατά 12,9% στα 2.981,6 εκ. ευρώ έναντι 2.641,8 εκ. ευρώ το εννεάμηνο του 2013. Οι πωλήσεις του γ’ τριμήνου αυξήθηκαν σημαντικά κατά 19,1% και ανήλθαν στα 1.068,8 εκ. ευρώ (έναντι 897,6 εκ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2013), αύξηση η οποία αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην ισχυρή επίδοση των Ελληνικών Λαχείων και τη συνεχιζόμενη αύξηση του Στοιχήματος.
• Καθαρά έσοδα (GGR) εννεαμήνου αυξημένα κατά 10,0% στα 961,8 εκ. ευρώ (9Μ 2013: 874,8 εκ. ευρώ). Τα καθαρά έσοδα γ’ τριμήνου αυξήθηκαν κατά 17,9% στα 345,6 εκ. ευρώ (γ’ τρίμηνο 2013: 293,2 εκ. ευρώ), σημειώνοντας περαιτέρω βελτίωση έναντι της αύξησης του α’ εξαμήνου 2014 ύψους 6%.
• Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) εννεαμήνου 2014 διαμορφώθηκαν σε 239,1 εκ. ευρώ (9M 2013: 174,1 εκ. ευρώ). Στο 3ο τρίμηνο του 2014 τα EBITDA ανήλθαν σε 94,2 εκ. ευρώ (Q3 2013: 70,8 εκ. ευρώ), αυξημένα σημαντικά κατά 33,1% ή 14 μονάδες βάσης υψηλότερα σε σχέση με την αύξηση του κύκλου εργασιών.
• Το περιθώριο EBITDA ενισχύθηκε και διαμορφώθηκε σε 24,9% (εννεάμηνο 2013: 19,9%), παρά το γεγονός ότι η λειτουργία των Ελληνικών Λαχείων είναι σε αρχικό ακόμα στάδιο.
• Η αύξηση αυτή είναι απόρροια κυρίων των συνεχιζόμενων προσπαθειών του Ομίλου να περιορίσει τα ελεγχόμενα λειτουργικά έξοδα, με τα έξοδα διάθεσης να σημειώνουν πτώση κατά 23% στα 58,5 εκ. ευρώ (9Μ 2013: 75,5 εκ. ευρώ), ενώ περιορίστηκε σημαντικά και το τεχνολογικό κόστος.
• Καθαρά κέρδη: 121,3 εκ. ευρώ έναντι 111,7 εκ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2013. Τα καθαρά κέρδη στο γ’ τρίμηνο του 2014 διαμορφώθηκαν στα 55,9 εκ. ευρώ, αυξημένα κατά 25,9% (γ’ τρίμηνο 2013: 44,4 εκ. ευρώ).
• Η ταμειακή θέση παραμένει ισχυρή στα 176,6 εκ. ευρώ.
• Πληρωμή ποσού 0,23 ευρώ ανά μετοχή στους μετόχους (προμέρισμα & αφορολόγητα αποθεματικά) σύμφωνα με την μερισματική πολιτική που έχει καθοριστεί από την εταιρεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης