Αρνήθηκε σήμερα ο πρώην υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Βερελής, ότι είχε υπογράψει οποιαδήποτε σύμβαση ή τροποποίηση συμφωνίας, στην οποία υπήρχε και η παραμικρή συμμετοχή της Siemens.
Ο κ. Βερελής επικαλέστηκε αρκετές φορές την ακεραιότητά του, αφήνοντας, παράλληλα, έμμεσες αιχμές για τη δράση του επίσης πρώην υπουργού Μεταφορών, Τάσου Μαντέλη.
«Μπήκα στην πολιτική πλουσιότερος από ό,τι είμαι σήμερα. Γι’ αυτό δεν δέχομαι ούτε ως ακραία υπόθεση να καταταγώ στην ίδια ομάδα με κάποιους που δέχτηκαν και καταδέχτηκαν να πάρουν “χορηγίες” ή με άλλους που αύξησαν κατά δεκάδες φορές την περιουσία τους μέσα στην πολιτική».
Ο μάρτυρας αποκάλυψε για πρώτη φορά για τις πιέσεις που δέχθηκε ο ίδιος από τον πρέσβη των ΗΠΑ, Τόμας Μίλερ αλλά και από τον Μιχάλη Χριστοφοράκο για ένταξη του ΟΣΕ στο σύστημα ασφαλείας των ολυμπιακών αγώνων C4I, και σημείωσε ότι αρνήθηκε παρά το γεγονός ότι την εποχή εκείνη υπήρξε έξαρση δολιοφθορών στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Ερωτηθείς, ειδικότερα, για τις ενέργειές του ως προς τον ΟΣΕ, υποστήριξε ότι προάσπισε απολύτως τα συμφέροντα του Οργανισμού, λέγοντας ότι ο ίδιος αντιμετωπιζόταν ως «πρόβλημα» για τη Siemens και τους Γερμανούς, καθώς έβαζε προσκόμματα και επέμενε στην αυστηρή τήρηση των προθεσμιών στις συμβάσεις.
Αύριο αναμένεται η κατάθεση του πρώην υπουργού Μεταφορών, Μιχάλη Λιάπη, με τον οποίο θα κλείσουν λόγω θέρους οι εργασίες της Επιτροπής.
