Ο διευθυντής του Κολλεγίου ανησυχεί με την τροπή της έρευνας για τη δολοφονία, καθώς και με τη δημοσιότητα που έχει πάρει η υπόθεση, η οποία κλονίζει τη φήμη του σχολείου. Ο Βασίλης παγιδεύει τον Χρήστο με την κατηγορία της διακίνησης ουσιών μέσα στο σχολείο, μια κατηγορία που γίνεται η αφορμή για να συγκρουστεί ο Νικόλας με τον διευθυντή του. Την ίδια στιγμή, η Μπετίνα μαθαίνει ότι κάποιος ψάχνει το παρελθόν της…

Μη χάσετε τις συγκλονιστικές εξελίξεις της ψυχολογικής σειράς μυστηρίου «Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ», που μεταδίδεται από την ΕΡΤ1, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, στις 21:45.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ημερομηνία μετάδοσης: Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2023, ώρα 21:45

Επεισόδιο 5ο: Μια μαθήτρια κατηγορεί τον διευθυντή του σχολείου ότι σκότωσε τον γυμναστή. Η Έφη δεν κρύβει την απέχθειά της για τον Σταματάκη, θεωρώντας τον υπεύθυνο για τον άσχημο χωρισμό των γονιών της και προσπαθεί να εξηγήσει στην Αστυνομία το ένστικτό της, παρά την πίεση της μητέρας της. Στις κατηγορίες της εμπλέκει και την Πέρσα, κατηγορώντας τον διευθυντή ότι κοιμάται μαζί της.

Ο Σταματάκης έχει αρχίσει και ανησυχεί με την τροπή της έρευνας και τη δημοσιότητα της υπόθεσης και ζητάει τη βοήθεια του Βασίλη, ο οποίος τον καθησυχάζει. Ζητάει, επίσης, από τους καθηγητές του να προσέχουν πώς μιλάνε για την υπόθεση που κλονίζει τη φήμη του σχολείου τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Χρήστος ζητάει τη γνώμη του Νικόλα πριν την κατάθεσή του. Αναρωτιέται αν πρέπει να μιλήσει με κάθε λεπτομέρεια. Ο Νικόλας συνειδητοποιεί ότι ο Χρήστος είδε εκείνο το βράδυ κάποιες ύποπτες κινήσεις του Βασίλη, μετά τον φόνο του γυμναστή. Ο Βασίλης παγιδεύει όμως τον Χρήστο με την κατηγορία της διακίνησης ουσιών μέσα στο σχολείο, μια κατηγορία που γίνεται η αφορμή για να συγκρουστεί ο Νικόλας με τον διευθυντή του.

Η Μπετίνα πληροφορείται από τη θεία της ότι κάποιος προσπαθούσε να μάθει πρόσφατα πληροφορίες για εκείνη και αγχώνεται με το ποιος είναι αυτός που ψάχνει το παρελθόν της.

Η Δάφνη αγνοεί τη σχέση του Ίκαρου με τον δολοφονημένο γυμναστή και ζητάει τη βοήθειά του για να στηρίξουν τον Σταματάκη. Του εξηγεί ότι υπάρχει σχέδιο δυσφήμισης του διευθυντή, λόγω του σχεδίου του Δ.Σ. να βρουν αφορμή και να τον αντικαταστήσουν. Όταν ο Ίκαρος ζητάει εξηγήσεις από τη Δέσποινα, εκείνη επιβεβαιώνει τις πληροφορίες της Δάφνης και παραδέχεται ότι δεν ζητάει διαζύγιο από τον άνδρα της προκειμένου να εξασφαλίσει ότι θα ανανεωθεί η θητεία του χωρίς τις λάθος εντυπώσεις.

Κανένας όμως δεν μπορεί να απαντήσει για το ποιον εκβίαζε πραγματικά ο γυμναστής.

Πώς αντιδρά ο Ίσσαρης στις απειλές του Λημνιού; Πού θα μπλέξει τον Λάκη ο ασφαλιστής του; Για ποιον ενδιαφέρεται ερωτικά η κόρη του Νικόλα και για ποιο λόγο πρέπει να το κρύψει;

Ημερομηνία μετάδοσης: Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023, ώρα 21:45

Επεισόδιο 6ο: Ο Κάσδαγλης προσπαθεί να αλλάξει τις εντυπώσεις του Νικόλα για τη Δέσποινα. Του εξηγεί την αλήθεια για το πώς ξαναβρέθηκαν με εκείνη έπειτα από τόσα χρόνια και για ποιο λόγο προχώρησαν στην ερωτική τους σχέση. Ο Νικόλας διατηρεί τις επιφυλάξεις του, ιδίως βλέποντας την επιθετική συμπεριφορά του συζύγου της.

Η Δάφνη δηλώνει στον Ίσσαρη ότι θα υπερασπιστεί τον φίλο της και διευθυντή του Κολλεγίου. Τον προτρέπει να ερευνήσουν την παράνομη δραστηριότητα του θύματος και τους εκβιασμούς του, όταν ο διευθυντής πήγε να τον στριμώξει και να τον απομακρύνει.

Πού ξυπνάει ο Λάκης μετά την έξοδό του με τον Τόλη και ποιο είναι το μεγάλο μυστικό που τρέμει μήπως ανακαλύψει η Μπετίνα; Προσπαθεί να μάθει από τον ασφαλιστή του λεπτομέρειες για το προηγούμενο βράδυ, αλλά εκείνος του λέει ότι τον άφησε μόνο του σε ένα μπαρ.

Η Πέρσα λέει στον Σταματάκη ότι μετά την ανανέωση της θητείας του, θα παραιτηθεί. Του εξηγεί πόσο έχει μετανιώσει για την πλατωνική τους σχέση και ότι έκανε κακό στη φιλία τους. Πιστεύει ότι είναι αθώος, αλλά δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τις φήμες για την ανύπαρκτη ερωτική τους σχέση.

Η Αμάντα προσπαθεί να κατευνάσει τις ενοχές του πατέρα της. Οι σχέσεις τους έχουν αρχίσει και γίνονται πιο τρυφερές μετά τον φόνο του καθηγητή της και φίλου του πατέρα της, αλλά ο Ίκαρος αισθάνεται οργή απέναντι στην πλευρά του Σταματάκη, τον οποίο θεωρεί ηθικά υπεύθυνο για τα αδιέξοδα του φίλου του.

Η Έφη πιέζει τον Σταύρο να βρουν τρόπο να εκθέσουν τον Σταματάκη. Ο θυμός της για τον λυκειάρχη δεν κρύβεται πλέον και προσπαθεί να τους επηρεάσει όλους εναντίον του. Ο Μάκης ζητάει από τον Ίκαρο να τον πάρει βοηθό του και παρατηρητή στις μεγάλες υποθέσεις του νομικού του γραφείου.

Η σχέση της Άννας με τη Χρύσα έχει γίνει πιο φιλική, αλλά όταν εκείνη καταλαβαίνει ότι η Άννα προσπαθεί να παγιδεύσει τον Λημνιό, την προειδοποιεί ότι δεν θα την αφήσει να μπλέξει. Ο Χρήστος δεν καταθέτει τελικά ότι είδε τον Βασίλη να αλλάζει λίγο μετά τον φόνο του καθηγητή, από φόβο για τα εκδικητικά του κίνητρα.

Οι σχέσεις του Νικόλα με την Πέρσα αλλάζουν και ανακαλύπτουν ο ένας στον άλλο ποιότητες που δεν πίστευαν ποτέ ότι θα τους φέρουν κοντά.

Τι είχε ζητήσει ο Σταματάκης από τον φίλο της κόρης του και πώς βοήθησε έμμεσα τον εκβιασμό που του έκανε ο Σταύρος; Τι φοβάται τώρα μήπως μαθευτεί; Τι θα παραδεχτεί ο Ίκαρος στην Αστυνομία;

Η υπόθεση…

Ο Νικόλας (Σπύρος Παπαδόπουλος) ζει απομονωμένος σε ένα τροχόσπιτο, έχοντας παραιτηθεί από το σχολείο μαζί με τον Κάσδαγλη (Βασίλης Ευταξόπουλος). Με τους εφιάλτες να τον βασανίζουν και τη σκέψη στα θύματα από το μακελειό, δέχεται να γνωρίσει τον διευθυντή ενός γνωστού ιδιωτικού σχολείου, όταν ο Κάσδαγλης τον παρακαλεί να σκεφτεί το ενδεχόμενο να δουλέψουν εκεί.

Αβέβαιος για την απόφασή του, ο Νικόλας γίνεται μάρτυρας της άγριας δολοφονίας ενός άλλου καθηγητή, στη διάρκεια της δεξίωσης του σχολείου. Αυτό που τον βοηθάει στην απόφασή του, είναι ότι λίγη ώρα πριν βρεθεί νεκρός, ο καθηγητής τον είχε προειδοποιήσει να μη δεχτεί την πρόσληψή του σε αυτό το σχολείο.

Αντιμέτωπος με μια νέα πραγματικότητα κι έναν λαμπερό κόσμο προνομίων και εξουσίας, ο Νικόλας εστιάζει στην αγάπη του για τα παιδιά, τα οποία υποφέρουν από τις δικές τους ίντριγκες και παραβατικές συμπεριφορές. Πέρα όμως από τη σκληρότητά τους, έχει να αντιμετωπίσει και τον κυνισμό της δικής του κόρης (Γεωργία Μεσαρίτη), η οποία δεν μπορεί να ξεπεράσει το τραύμα από τον χαμό του φίλου της.

Η γνωριμία του με μια άλλη καθηγήτρια, την Πέρσα (Τζένη Θεωνά), ξυπνάει μέσα του συναισθήματα που είχε στερηθεί για καιρό. Η αρχική σύγκρουση δύο πολύ διαφορετικών, αλλά βαθιά τραυματισμένων ανθρώπων, θα εξελιχθεί σε μια δυνατή ερωτική σχέση. Η Πέρσα, άλλωστε, θα είναι από τους ελάχιστους συμμάχους που θα έχει ο Νικόλας όταν βρεθεί αντιμέτωπος με τις συνωμοσίες του φωτεινού αυτού κόσμου.

Ποιοι κρύβονται πίσω από τη δολοφονία του καθηγητή; Τι θα κάνει ο Νικόλας όταν ο Κάσδαγλης βρεθεί ένοχος για ανθρωποκτονία; Και κυρίως ποιος ανοιχτός λογαριασμός με το παρελθόν θα φέρει τον Νικόλα και την κόρη του αντιμέτωπους με τη μεγαλύτερη απειλή;

Παίζουν: Σπύρος Παπαδόπουλος (Νικόλας Καλίρης), Τζένη Θεωνά (Πέρσα), Βασίλης Ευταξόπουλος (Στέλιος Κάσδαγλης), Μιχάλης Οικονόμου (Ίκαρος), Ιωάννα Ασημακοπούλου (Δάφνη), Νικολέτα Κοτσαηλίδου (Άννα Γραμμικού), Φωτεινή Μπαξεβάνη (Μπετίνα Βορίδη), Δημήτρης Καπετανάκος (Κωνσταντίνος Ίσσαρης), Αλέξανδρος Καλπακίδης (Λημνιός), Ηλιάνα Γαϊτάνη (Χρύσα), Χριστόδουλος Στυλιανού (Σταματάκης), Λήδα Ματσάγγου (Δέσποινα), Γιώργος Δεπάστας (Λάκης Βορίδης), Στέργιος Αντούλας (Πέτρος), Γεωργία Μεσαρίτη (Νάσια Καλίρη), Χρήστος Διαμαντούδης (Χρήστος Γιδάς), Βίκυ Μαϊδάνογλου (Ζωή Βορίδη), Βασίλης Ντάρμας (Μάκης Βελής), Νικόλας Χαλκιαδάκης (Γιώργος), Μιχάλης Αρτεμισιάδης (Σταύρος), Κατερίνα Κρανίδη (Αμάντα), Τίτος Πινακάς (Πέρης), Αλέξανδρος Τωμαδάκης (Λάμπης), Φαίη Φραγκαλιώτη (Έφη), Πωλίνα Μπέτση (Λέτα), Κάτια Νεκταρίου (Μαργαρίτα), Ευάγγελος Σαμιώτης (Κώστας), Νικόλας Παπαδομιχελάκης (Τόλης), Μάκης Παππάς (Βασίλης).

Σενάριο: Γιάννης Σκαραγκάς
Σκηνοθεσία: Αλέκος Κυράνης, Μάριος Βαλάσης
Διεύθυνση φωτογραφίας: Έλτον Μπίφσα, Γιώργος Αποστολίδης
Σκηνογραφία: Αναστασία Χαρμούση
Κοστούμια: Ελίνα Μαντζάκου
Πρωτότυπη μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος
Μοντάζ: Νίκος Στεφάνου
Οργάνωση Παραγωγής: Ηλίας Βογιατζόγλου, Αλέξανδρος Δρακάτος
Executive producer: Άννα Λεμπέση
Παραγωγός: Νίκος Κάλης
Εκτέλεση παραγωγής: SILVERLINE MEDIA PRODUCTIONS Α.Ε.
Παραγωγή: ΕΡΤ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης