Ο χαμός της Δέσποινας σοκάρει την κοινωνία του Κολλεγίου και αποδίδεται σε ανθρωποκτονία. Η Άννα λέει στον Νικόλα να βρει έναν καλό δικηγόρο, θεωρώντας δεδομένη την έρευνα για τον Κάσδαγλη, τον οποίο άλλωστε κατηγορεί και ο Σταματάκης. Η Χρύσα εντοπίζει τις αντιφάσεις στην κατάθεση του Κάσδαγλη, καθώς παρότι ο ίδιος επιμένει ότι η Δέσποινα τού έστειλε μήνυμα να τη συναντήσει, ο ιατροδικαστής αποδεικνύει ότι ήταν ήδη νεκρή. Τι απαντάει ο Κάσδαγλης στον Νικόλα όταν εκείνος πανικόβλητος προσπαθεί να τον βρει, με την Αστυνομία να έχει πλέον ένταλμα σε βάρος του;

Μη χάσετε τις συγκλονιστικές εξελίξεις της ψυχολογικής σειράς μυστηρίου «Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ», που μεταδίδεται από την ΕΡΤ1, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, στις 21:45.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ημερομηνία μετάδοσης: Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023, ώρα 21:45

Επεισόδιο 21ο: Ο χαμός της Δέσποινας σοκάρει την κλειστή κοινωνία του Κολλεγίου και αποδίδεται από την πρώτη στιγμή σε ανθρωποκτονία. Ο Σταματάκης και ο Κάσδαγλης μοιάζουν από την αρχή σοκαρισμένοι. Όποιος σκότωσε την άτυχη γυναίκα, το έκανε με μανία και μεγάλη προσοχή ώστε να εξαφανίσει εντελώς ίχνη του.

Χωρίς να υπάρχουν ακόμα επίσημες κατηγορίες, η Άννα συστήνει στον Νικόλα να βρει έναν καλό δικηγόρο, θεωρώντας δεδομένη την έρευνα εναντίον και του Κάσδαγλη. Ο λόγος είναι πως εκείνος, ενώ βρήκε το πτώμα μόνος του, προτίμησε να καλέσει τον Νικόλα αντί για την Άμεση Δράση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι, ο Νικόλας ζητάει τη βοήθεια του Ίκαρου, ο οποίος όμως σοκαρισμένος από τον φόνο της φίλης του, δεν θέλει να ακούσει τίποτα για την υπεράσπιση του Κάσδαγλη.

Ο Σταματάκης, στην κατάθεσή του, κατηγορεί τον Κάσδαγλη για τον φόνο, αποδίδοντάς τον στον θυμό του ύστερα από την απόφαση της Δέσποινας να μη φύγει τελικά μαζί του και να παγώσει το επικείμενο διαζύγιο. Κάνει λόγο και για το πρόβλημα που είχε από παλιά ο Στέλιος με τη βίαιη συμπεριφορά.

Ο Λάμπης, ακολουθώντας το παράδειγμα του Νικόλα, προσπαθεί να παρηγορήσει την κόρη του Σταματάκη, αλλά πέφτει διαρκώς στην καχυποψία του υπεύθυνου ασφαλείας. Η Δάφνη προσπαθεί να στηρίξει και να προστατέψει τον φίλο της από τον απόηχο μιας τέτοιας τραγωδίας. Η Μαργαρίτα εξηγεί στην Αμάντα τα αισθήματα του Πέρρη για εκείνη και της λέει να κάνει τα πάντα, για να μην τον χάσει.

Η έρευνα επιβεβαιώνει τις εντάσεις και την απότομη συμπεριφορά του Κάσδαγλη στο θύμα, λίγες ώρες πριν βρεθεί νεκρό.

Την ίδια στιγμή, η Μπετίνα αναζητά τον άντρα με τον οποίο είχε μείνει έγκυος στον Τόλη, πριν τον δώσει για υιοθεσία. Ανακαλύπτει ότι πέθανε πρόσφατα, όταν κάποιος οδηγός τον χτύπησε και τον εγκατέλειψε αβοήθητο στον δρόμο.

Ο Λημνιός αποφασίζει να αποσύρει τη μήνυση στον Καλίρη λόγω των πρόσφατων τραγικών εξελίξεων και η στάση του βάζει σε υποψίες τον δικηγόρο του.

Ποιο στοιχείο της έρευνας στρέφει τις υποψίες αποκλειστικά στον Κάσδαγλη; Ποιος δικηγόρος θα αναλάβει την υπεράσπισή του;

Ημερομηνία μετάδοσης: Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2023, ώρα 21:45

Επεισόδιο 22ο: Η Χρύσα επιμένει με τις ιατροδικαστικές εξετάσεις και εντοπίζει τις αντιφάσεις στην κατάθεση του Κάσδαγλη, ο οποίος δεν θυμόταν αν η Δέσποινα ήταν ήδη νεκρή. Εκείνος επιμένει ότι του έστειλε μήνυμα να τη συναντήσει, αλλά ο ιατροδικαστής αποδεικνύει ότι το θύμα ήταν ήδη νεκρό, ώρες νωρίτερα και δεν υπήρχε καμία λογική περίπτωση να του έχει στείλει μήνυμα.

Η Άννα επιμένει στην έρευνά της, για να υπερασπιστεί τον Κάσδαγλη, κάτι που αρχίζει και δημιουργεί τριβή στη σχέση της με τη Χρύσα. Ο Κάσδαγλης έχει καταρρεύσει και ο Νικόλας κάνει ό,τι μπορεί για να τον βοηθήσει.

Η Δάφνη αναλαμβάνει να πάρει τη Λέτα στο σπίτι της, μέχρι να ολοκληρωθούν οι έρευνες και να συνέλθει ο πατέρας της, ο οποίος δείχνει ακόμα συντετριμμένος από τον χαμό της Δέσποινας. Ο Αχιλλέας ζητάει από τον Μάκη να μπει βοηθός του Ίκαρου στην υπόθεση του Λημνιού, αλλά εκείνος έχει χωρίσει τους φοιτητές του ανάλογα με τις υποθέσεις κι έχει προτιμήσει ήδη τη Ζωή.

Ποια είναι η άγνωστη ερωτική σχέση που κρύβει ο Σταματάκης;

Η σχέση του Νικόλα με την Πέρσα κλονίζεται από την απόφασή της να καταθέσει πληροφορίες που ενισχύουν την εκδοχή του Σταματάκη για τον φόνο. Η Πέρσα τού ζητάει να αναλογιστεί την πιθανότητα να την έχει σκοτώσει ο Κάσδαγλης. Η έρευνα έχει αρχίσει, άλλωστε, να ανασύρει άσχημες πληροφορίες σε βάρος του, από το παρελθόν, που ενισχύουν τα προβλήματα με τη βία.

Ο Σταματάκης πιστεύει ότι ο Νικόλας αποκρύπτει στοιχεία από την Αστυνομία για το βράδυ που του τηλεφώνησε ο Κάσδαγλης και του ζήτησε βοήθεια. Το σοκ από τον φόνο φέρνει την Έφη και τον Σταύρο πιο κοντά και εξομαλύνει τις προηγούμενες εντάσεις στις σχέσεις τους. Ο Γιώργος πιέζει τη Λέτα να μείνει στο δικό του σπίτι, αντί για της Δάφνης και της Έφης, αλλά εκείνη αρνείται. Η επιμονή του τη σπρώχνει στον Λάμπη, ο οποίος την κερδίζει με τη συμπεριφορά του.

Η Αστυνομία έχει ένταλμα για τον Κάσδαγλη, αλλά αδυνατεί να τον εντοπίσει. Τι απαντάει στον Νικόλα, όταν εκείνος πανικόβλητος, προσπαθεί να τον βρει;

Η υπόθεση…

Ο Νικόλας (Σπύρος Παπαδόπουλος) ζει απομονωμένος σε ένα τροχόσπιτο, έχοντας παραιτηθεί από το σχολείο μαζί με τον Κάσδαγλη (Βασίλης Ευταξόπουλος). Με τους εφιάλτες να τον βασανίζουν και τη σκέψη στα θύματα από το μακελειό, δέχεται να γνωρίσει τον διευθυντή ενός γνωστού ιδιωτικού σχολείου, όταν ο Κάσδαγλης τον παρακαλεί να σκεφτεί το ενδεχόμενο να δουλέψουν εκεί.

Αβέβαιος για την απόφασή του, ο Νικόλας γίνεται μάρτυρας της άγριας δολοφονίας ενός άλλου καθηγητή, στη διάρκεια της δεξίωσης του σχολείου. Αυτό που τον βοηθάει στην απόφασή του, είναι ότι λίγη ώρα πριν βρεθεί νεκρός, ο καθηγητής τον είχε προειδοποιήσει να μη δεχτεί την πρόσληψή του σε αυτό το σχολείο.

Αντιμέτωπος με μια νέα πραγματικότητα κι έναν λαμπερό κόσμο προνομίων και εξουσίας, ο Νικόλας εστιάζει στην αγάπη του για τα παιδιά, τα οποία υποφέρουν από τις δικές τους ίντριγκες και παραβατικές συμπεριφορές. Πέρα όμως από τη σκληρότητά τους, έχει να αντιμετωπίσει και τον κυνισμό της δικής του κόρης (Γεωργία Μεσαρίτη), η οποία δεν μπορεί να ξεπεράσει το τραύμα από τον χαμό του φίλου της.

Η γνωριμία του με μια άλλη καθηγήτρια, την Πέρσα (Τζένη Θεωνά), ξυπνάει μέσα του συναισθήματα που είχε στερηθεί για καιρό. Η αρχική σύγκρουση δύο πολύ διαφορετικών, αλλά βαθιά τραυματισμένων ανθρώπων, θα εξελιχθεί σε μια δυνατή ερωτική σχέση. Η Πέρσα, άλλωστε, θα είναι από τους ελάχιστους συμμάχους που θα έχει ο Νικόλας όταν βρεθεί αντιμέτωπος με τις συνωμοσίες του φωτεινού αυτού κόσμου.

Ποιοι κρύβονται πίσω από τη δολοφονία του καθηγητή; Τι θα κάνει ο Νικόλας όταν ο Κάσδαγλης βρεθεί ένοχος για ανθρωποκτονία; Και κυρίως ποιος ανοιχτός λογαριασμός με το παρελθόν θα φέρει τον Νικόλα και την κόρη του αντιμέτωπους με τη μεγαλύτερη απειλή;

Παίζουν: Σπύρος Παπαδόπουλος (Νικόλας Καλίρης), Τζένη Θεωνά (Πέρσα), Βασίλης Ευταξόπουλος (Στέλιος Κάσδαγλης), Μιχάλης Οικονόμου (Ίκαρος), Ιωάννα Ασημακοπούλου (Δάφνη), Νικολέτα Κοτσαηλίδου (Άννα Γραμμικού), Φωτεινή Μπαξεβάνη (Μπετίνα Βορίδη), Δημήτρης Καπετανάκος (Κωνσταντίνος Ίσσαρης), Αλέξανδρος Καλπακίδης (Λημνιός), Ηλιάνα Γαϊτάνη (Χρύσα), Χριστόδουλος Στυλιανού (Σταματάκης), Λήδα Ματσάγγου (Δέσποινα), Γιώργος Δεπάστας (Λάκης Βορίδης), Στέργιος Αντούλας (Πέτρος), Γεωργία Μεσαρίτη (Νάσια Καλίρη), Χρήστος Διαμαντούδης (Χρήστος Γιδάς), Βίκυ Μαϊδάνογλου (Ζωή Βορίδη), Βασίλης Ντάρμας (Μάκης Βελής), Νικόλας Χαλκιαδάκης (Γιώργος), Μιχάλης Αρτεμισιάδης (Σταύρος), Κατερίνα Κρανίδη (Αμάντα), Τίτος Πινακάς (Πέρης), Αλέξανδρος Τωμαδάκης (Λάμπης), Φαίη Φραγκαλιώτη (Έφη), Πωλίνα Μπέτση (Λέτα), Κάτια Νεκταρίου (Μαργαρίτα), Ευάγγελος Σαμιώτης (Κώστας), Νικόλας Παπαδομιχελάκης (Τόλης), Μάκης Παππάς (Βασίλης).

Σενάριο: Γιάννης Σκαραγκάς
Σκηνοθεσία: Αλέκος Κυράνης, Μάριος Βαλάσης
Διεύθυνση φωτογραφίας: Έλτον Μπίφσα, Γιώργος Αποστολίδης
Σκηνογραφία: Αναστασία Χαρμούση
Κοστούμια: Ελίνα Μαντζάκου
Πρωτότυπη μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος
Μοντάζ: Νίκος Στεφάνου
Οργάνωση Παραγωγής: Ηλίας Βογιατζόγλου, Αλέξανδρος Δρακάτος
Executive producer: Άννα Λεμπέση
Παραγωγός: Νίκος Κάλης
Εκτέλεση παραγωγής: SILVERLINE MEDIA PRODUCTIONS Α.Ε.
Παραγωγή: ΕΡΤ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης