«Το δικό μας σινεμά» στο Θέατρο Άλσος

«Το δικό μας σινεμά», το θεατρικό μιούζικαλ με την υπογραφή του συγγραφικού δίδυμου των μεγάλων επιτυχιών Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα και τις ευφάνταστες χορογραφίες του Φωκά Ευαγγελινού, έρχεται στο ανακαινισμένο ιστορικό Θέατρο Άλσος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξαιρετικές ερμηνείες, υπέροχα τραγούδια, χορός και 1.000 κοστούμια, μέσα σε ένα ευφάνταστο σκηνικό, με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στον ήχο και φώτα τελευταίας τεχνολογίας, δίνουν το στίγμα της παράστασης.

«Το δικό μας σινεμά», είναι η ιστορία κάποιων καλλιτεχνών που ξεκινάνε περίπου το 1955 όταν πια αρχίζει η μεγάλη άνοδος του κινηματογράφου, ζουν την μεγάλη δόξα της δεκαετίας του ’60 και ακολουθούν την πτώση του σινεμά στη δεκαετία του ’70.

O Πέτρος (Σπύρος Παπαδόπουλος) είναι πρωταγωνιστής του θεάτρου και κάνει τις πρώτες του ταινίες στη δεκαετία του ’50. Είναι παντρεμένος με τη Μιράντα (Κατερίνα Λέχου) η οποία είναι σταρ του θεάτρου και περιφρονεί το σινεμά αλλά κάνει και κάποιες ταινίες για να βγάζει χρήματα. Η Μιράντα έχει μια κόρη από τον προηγούμενο γάμο της, τη Δανάη (Ευγενία Σαμαρά).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Μαίρη (Δέσποινα Βανδή) είναι μια πετυχημένη τραγουδίστρια που στη δεκαετία του ’50 κάνει ρόλους σε ταινίες του άντρα της, Γιώργου (Κώστας Κόκλας) που είναι σεναριογράφος και σκηνοθέτης.

Όταν ο Πέτρος και η Μαίρη συνεργάζονται για πρώτη φορά σε μια ταινία του Γιώργου αρχίζει μια ιστορία με έρωτες, ανταγωνισμούς, φιλοδοξίες και διαψεύσεις.

Η ιστορία αυτή κρατάει μέχρι το ΄77 τη χρονιά που πεθαίνει ο Φιλοποίμενας Φίνος και στην ουσία λήγει η ιστορία του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Γύρω από αυτά τα τέσσερα πρόσωπα περιστρέφεται ένας ολόκληρος κόσμος από καλλιτέχνες που ζουν και εργάζονται στα στούντιο της Φίνος Φιλμ.

Δείτε περισσότερα εδώ

«Τρωαδίτισσες»

Η ομάδα «Οίκοθεν» παρουσιάζει μία θεατρική παραλλαγή της τραγωδίας «Τρωάδες» του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Σπύρου Στρεμμένου.

Το έργο αυτό εστιάζει στη Βασίλισσα Εκάβη και στις γυναίκες της Τροίας που εκφράζουν τον πόνο τους για τον χαμό των δικών τους και για την καταστροφή ενός ολόκληρου έθνους – της Τροίας. Θρηνούν και τη δική τους άτυχη μοίρα, που τις παίρνουν οι Έλληνες για σκλάβες και επιστρέφουν νικητές στην Ελλάδα.

Συντελεστές:

Κείμενο: Βούλα Σφυρή (Διασκευή από “Τρωάδες” του Ευριπίδη)
Σκηνοθεσία: Σπύρος Στρεμμένος
Β’ Σκηνοθέτη: Νικολέτα Μπίσκου
Μουσική Επιμέλεια: Κατερίνα Ντικούλη, Σπύρος Στρεμμένος
Ήχος – Φώτα: Ντίνος Παγώνης
Κοστούμια: Όλος ο θίασος
Φροντιστήριο: Όλος ο θίασος
Φωτογράφιση: Δημοσθένης Πετρίδης

Παίζουν: (Εκάβη) Βούλα Σφυρή, (Ταλθύβιος) Κωνσταντίνος Καχριμανίδης, (Κασσάνδρα) Πολυξένη Καζάκου, (Ανδρομάχη) Τόνια Τσαλαπατάνη

Αφηγήτριες: Ηρώ Σπύρου και Νικολέτα Μπίσκου

Αρχελάου Θέατρο

12 Ιουνίου 2019    Τετάρτη    21:00
13 Ιουνίου 2019    Πέμπτη    21:00
14 Ιουνίου 2019    Παρασκευή    21:00
12 Ιουνίου 2019 – 14 Ιουνίου 2019

Εισιτήρια
Κανονικό: 10€
Μειωμένο: 7€

Mapa Teatro «Οι αγνοούμενοι» (Los Incontados) στο θέατρο Πειραιώς 260

Μετά τον Αποχαιρετισμό, ο κολομβιανός θίασος Mapa Teatro, που διακρίνεται για τη χρήση πολλών διαφορετικών μέσων και αναφορών (θέατρο, βίντεο, εικαστικά, ιστορία, μύθος κλπ.), επανέρχεται με ένα τρίπτυχο που σκιαγραφεί τη ζωή στη σύγχρονη Κολομβία.

Τρεις μικρόκοσμοι μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Τρία σκηνικά, το ένα εγκιβωτισμένο στο άλλο. Τρεις διακριτοί χώροι που συνθέτουν μια ανατριχιαστική αλληγορία για τη βία στην Κολομβία στο β΄ μισό του 20ού αιώνα. Στον καθένα από τους χώρους ξεδιπλώνεται μια παράξενη φιέστα που αποκαλύπτει την εύθραυστη ισορροπία μεταξύ γιορτής και βίας, η οποία χαρακτηρίζει τη σύγχρονη κολομβιανή ιστορία.

Στο πρώτο μέρος, «Οι άγιοι αθώοι», ένα παλιό αφρικανοκολομβιανό τελετουργικό μετατρέπεται σε φρενιτιώδη περφόρμανς, με μασκοφόρους άντρες ντυμένους γυναίκες να παρελαύνουν στους δρόμους και να μαστιγώνουν όσους άντρες δεν φορούν γυναικεία ρούχα και μάσκα. Στο δεύτερο μέρος, “Ομιλία ενός αξιοπρεπούς άντρα”, το φάντασμα ενός δολοφονημένου νονού της μαφίας των ναρκωτικών έρχεται αντιμέτωπο με το παρελθόν του μέσα στην κολομβιανή ζούγκλα. Στο τρίτο μέρος, “Οι αγνοούμενοι”, μια παρέα παιδιών μαζεύεται γύρω από το ραδιόφωνο, περιμένοντας την αναγγελία μιας επανάστασης που ποτέ δεν έρχεται. Ένα σουρεαλιστικό, μαγικό όραμα της μεταπολεμικής λατινοαμερικανικής ιστορίας.

Σύλληψη – Δραματουργία – Σκηνοθεσία: Heidi Abderhalden, Rolf Abderhalden
Βοηθός σκηνοθέτη: Santiago Sepúlveda
Μουσική – Σχεδιασμός ήχου: Juan Ernesto Díaz
Βοηθός ζωντανού ήχου: Alexander Rodríguez
Εικαστική επιμέλεια: Heidi Abderhalden, Rolf Abderhalden
Κοστούμια: Elizabeth Abderhalden
Τεχνική διεύθυνση- Φωτισμοί: Jean François Dubois
Σκηνικά: Pierre Henri Magnin
Μοντάζ βίντεο: Luis Antonio Delgado
Ζωντανή βιντεοσκόπηση: Ximena Vargas
Παραγωγή: José Ignacio Rincón, Ximena Vargas

Παίζουν: Heidi Abderhalden, Agnes Brekke, Andrés Castañeda, Julián Díaz, Jeihhco, Danilo Jiménez, Miguel Molina, Santiago Sepúlveda και η φωνή του Nicolás Cancino

Ειδική συμμετοχή: Lesly Ramírez, Melanie Ramírez, Sofía Rodríguez, Mariana Saavedra, Darío Sinisterra, Sebastián Zúñiga

Με ελληνικούς και αγγλικούς υπέρτιτλους

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2019.

Πειραιώς 260 – Κτήριο Η

12 Ιουνίου 2019    Τετάρτη    21:00

«Λαχταρώ» της Sarah Kane

Το «Λαχταρώ» (“Crave”) είναι ένα από τα πιο αινιγματικά και αποσπασματικά κείμενα της Βρετανίδας δραματουργού Sarah Kane, γι’ αυτό και κατέχει ξεχωριστή θέση ανάμεσα στα θεατρικά έργα της.
Πρόκειται για ένα παραληρηματικό κείμενο, έναν μονόλογο για τέσσερις φωνές, για τέσσερα πρόσωπα: δύο άντρες και δύο γυναίκες που συναντιούνται σε έναν απροσδιόριστο χώρο. Τέσσερις απομονωμένοι κόσμοι που ενώνονται επί σκηνής μέσα στο πλαίσιο μιας ανάμνησης. Στόχος τους είναι μια άμεση εμπλοκή με τον απέναντι: να αποκαλύψουν τα βαθύτερά τους συναισθήματα, να ξορκίσουν τους δαίμονές τους, να ξεπεράσουν την ενοχή τους και να οδηγηθούν σταδιακά από το σκοτάδι στο φως. Αυτό είναι το παράξενο σύμπαν του Λαχταρώ.  

Οι ήρωες του έργου αποζητούν απελπισμένα τον έρωτα, γνωρίζουν όμως καλά ότι για να αποκτήσουν την ευτυχία πρέπει να ρισκάρουν τον ολοκληρωτικό ψυχικό, ίσως και σωματικό τους, αφανισμό. Γιατί ο έρωτας είναι ταυτόχρονα η ελπίδα και η συντριβή τους. Όπλα τους είναι οι λέξεις, οι κραυγές, τα θραύσματα αναμνήσεων, η ποίηση, τα όνειρα και οι εφιάλτες τους.
Συντελεστές:

Μετάφραση: Μάνος Λαμπράκης
Σκηνοθεσία: Χρήστος Τζιούκαλιας
Φωτισμοί: Γιάννης Δρακουλαράκος
Βοηθός σκηνοθέτη: Τζίνα Κανελλοπούλου
Διεύθυνση Παραγωγής: Νίκος Μαυράκης
Βοηθός Παραγωγής: Κωνσταντίνα Δούκα-Γκόση
Φωτογραφίες: Ελίνα Γιουνανλή
Σχεδιασμός αφίσας: Σταύρος Μπιλιώνης
Βίντεο: Γιώργος Κυπριανίδης
Παραγωγή: TooFarEast Productions

Παίζουν: Άντζελα Μπρούσκου, Παρθενόπη Μπουζούρη, Φελίς Τόπη, Κωνσταντίνος Μαργαρίτης.
.
Θέατρο Ροές

12 Ιουνίου 2019    Τετάρτη    21:00
13 Ιουνίου 2019    Πέμπτη    21:00
14 Ιουνίου 2019    Παρασκευή 21 00
          
Εισιτήρια

Κανονικό 15€, Φοιτητικό 10€, Ατέλειες 8€
Προπώληση: Κανονικό 13€, Φοιτητικό 8

«Φεστιβάλ Κωμωδίας» τον Ιούνιο από τις θεατρικές ομάδες του Vault
Στη σκηνή ανεβαίνουν οι σπουδαστές των θεατρικών εργαστηρίων του Δημήτρη Καρατζιά αυτό τον Ιούνιο στον Πολυχώρο Vαult, για να χαρίσουν το γέλιο μέσα από τρία Νεοελληνικά έργα, τεσσάρων σπουδαίων ελλήνων δημιουργών.

Έξι θεατρικές ομάδες που δημιουργήθηκαν μέσα από τα θεατρικά εργαστήρια θα παρουσιάσουν έξι παραστάσεις από τις 1 έως τις 23 Ιουνίου. Δύο διαφορετικές εκδοχές για το έργο του Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου “Ποια Ελένη;” , τρεις εκδοχές για τη “Ζωή Μετά Χαμηλών Πτήσεων” του ΑΡΚΑ (σε διασκευή Δημήτρη Αγορά), και την κωμική εκδοχή της “Ψιλικατζούς” της Κωνσταντίνας Δελημήτρου (σε διασκευή Δημήτρη Καρατζιά).

Λίγα λόγια για τα έργα:

Ποια Ελένη;», του Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου, σε μια παράσταση – παρωδία, που καυτηριάζει μοναδικά την ομορφιά και τον έρωτα, διακωμωδώντας το μύθο της ωραίας Ελένης και τον Τρωικό Πόλεμο. Το «Ποια Ελένη;» παρουσιάστηκε πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2004 στην Σκηνή Κοτοπούλη Ρεξ, σε παραγωγή Εθνικού Θεάτρου κερδίζοντας διθυραμβικές κριτικές ενώ λόγω της τεράστιας επιτυχίας που σημείωσε επαναλήφθηκε και την επόμενη θεατρική σεζόν.

Δείτε περισσότερα εδώ

 

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης