Σε φιγούρες από ζεϊμπέκικο επιδίδονται δύο χορευτές στην Καρόλου Ντηλ, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Περαστικοί τους κοιτούν και συχνά παρασύρονται …όχι από τον ρυθμό τους, αλλά από τις λεπτομέρειες των κορμιών τους.

Πρόκειται για δύο μπρούτζινες μορφές, έργα του γλύπτη Γαβριήλ Ανδρονικίδη, που κοσμούν εδώ και λίγες μέρες τις Βιτρίνες Τέχνης του ΟΤΕ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη διπλανή βιτρίνα, άλλα δύο έργα του καλλιτέχνη «συνομιλούν» μεταξύ τους. Το ένα είναι φτιαγμένο από μπρούτζο και το άλλο από ξύλο πλάτανου και πιθανόν να …λένε για την ευχέρεια του δημιουργού τους να χειρίζεται διαφορετικά υλικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Όπως κάποιος ζωγράφος με βάση το θέμα επιλέγει την παλέτα του, τα χρώματα και τις υφές, κάπως έτσι κινούμαι κι εγώ. Υπάρχουν μερικά θέματα που με απασχολούν, για τα οποία προσφέρεται περισσότερο το ξύλο για να τα εκφράσω. Για κάποια είναι καλύτερο το μάρμαρο, ενώ άλλα, τα ξεκινάω σε πηλό ή σε γύψο, καταλήγουν σε χυτήριο, επιλέγω ένα μέταλλο και βγαίνουν ως έργα τέχνης από εκεί», δηλώνει ο Γαβριήλ Ανδρονικίδης στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Δείγματα δουλειάς του καλλιτέχνη από μάρμαρο, θα δει ο περαστικός στην τρίτη βιτρίνα, όπου υπάρχει ένα μαρμάρινο έργο με το όνομα «Θεσσαλονίκη». «Είναι ένα αφαιρετικό έργο και γύρω από αυτό, έχουμε τοποθετήσει κάποια θραύσματα από μικρότερα μαρμάρινα έργα, όπως ένα χτυπημένο κεφάλι, έναν σπασμένο άγγελο και ένα κεφάλι αλόγου από χαλαζία», σημειώνει ο κ. Ανδρονικίδης.

Ο Θεσσαλονικιός γλύπτης με την εμπειρία 30 και πλέον χρόνων, αισθάνεται δικαιωμένος από την παρουσία του στις Βιτρίνες Τέχνης του ΟΤΕ, μετά από πρόσκληση του Γιάννη Αργυριάδη, ο οποίος επιμελείται την έκθεση με τίτλο «Μια στάση εδώ». «Επειδή ζω εδώ, πάντα με γοήτευε το να περνάει ο κόσμος και στη βιτρίνα να υπάρχουν έργα τέχνης από διάφορους καλλιτέχνες. Οπότε, όταν μου έγινε η πρόταση, τη δέχτηκα πολύ ευχαρίστως και έβαλα και εγώ μερικά έργα μου, για να έχει τη δυνατότητα το κοινό που περνάει από εκεί να έρθει σε επαφή μαζί τους και να δω τις αντιδράσεις του», κατέληξε.

  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης