«Πρήξιμο μετά τον αυνανισμό. Τι να κάνω;»

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2014, 14:08
«Πρήξιμο μετά τον αυνανισμό. Τι να κάνω;»
Οι απαντήσεις στα ερωτήματα έχουν κριτήρια τη σαφήνεια και τη λιτότητα. Αν κάποιος θέλει βιβλιογραφία και παραπομπές, μπορεί να το ζητήσει και θα εξυπηρετηθεί. Αν κάποιος θέλει διάλογο, μπορεί να τον ζητήσει και θα τον έχει. Τις απαντήσεις τις επιμελείται η επιστημονική ομάδα του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών www.andrologia.gr

Γεια σας. Το πέος μου έχει φουσκώσει/πρηστεί μετά από αυνανισμό, χωρίς να με πονάει ή να με ενοχλεί κατά την ούρηση. Μίλησα τηλεφωνικά με έναν γιατρό και μου είπε να πάρω ένα αντιφλεγμονώδες, ότι έχουμε σπίτι (π.χ voltaren) χωρίς να μου πει δοσολογία και για πόσο καιρό. Μπορείτε να με βοηθήσετε;

Αγαπητέ,

Το πρήξιμο θα υποχωρήσει σταδιακά και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας από τη στιγμή που δεν έχετε άλλες ενοχλήσεις

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2014, 14:11