Η Αριστεία είναι… Πετσινιά.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Γράφει ο Γιώργος Μιχάλακας

 

*** Ποιος δεν θυμάται την περιβόητη «Αθανασία Νταβαρίνου»,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

η οποία προ ολίγων ετών είχε διασύρει κάθε στατιστική πιθανότητα

και εκέρδιζε τα μεγάλα δώρα

στις «κληρώσεις» όλων των εκπομπών τής νεοελληνικής ιδιωτικής τηλεόρασης.

 

Την πανελληνίως διάχυτη αίσθηση

ότι η «Αθανασία Νταβαρίνου» ήταν προϊόν κερδοσκοπικής μυθοπλασίας,

είχε έρθει τότε να ενισχύσει το γεγονός,

ότι μόλις το θέμα ανεδείχθη δημοσιογραφικώς,

έκτοτε ουδείς ήκουσε ξανά για αυτήν·

προφανώς, την είχε εγκαταλείψει η τύχη της (sic).

 

*** Ε, λοιπόν,

η «Αθανασία Νταβαρίνου» αποκτά πλέον σάρκα και οστά,

και μάς συστήνεται με το ονοματεπώνυμο «Ελένη Αντωνιάδου».

Η γυναίκα που ενέσκηψε στη ζωή μας ως η «Ελληνίδα τής “N.A.S.A.”»

και ως «εκπαιδεύτρια των αστροναυτών», 

αποκαλύπτεται μέσα από καταιγισμό δημοσιευμάτων

ότι οι επιστημονικές αυτοσυστάσεις της έχουν μακρινή σχέση με την Πραγματικότητα. 

 

Το ζήτημα είναι πολύπτυχο, ενδιαφέρον και άκρως «εμπορικό»·

μία συμπατριώτισσά μας εμφανίζεται -σύμφωνα με τα ίδια της τα λεγόμενα-

να προβαίνει σε επαναστατική ιατρική εφεύρεση

και να συμμετέχει σε πρωτοποριακές μεθόδους θεραπείας,

ενώ ως ερευνήτρια διατείνεται -μεταξύ άλλων-

ότι έχει βραβευθεί από την «Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία»·

αυτό το επίζηλο μείγμα γίνεται εκρηκτικό, λόγω τής ωραίας εμφάνισής της.

 

Στην αρχή ουδείς αμφιβάλλει για την «αλήθεια» τής Ελένης Αντωνιάδου,

καθώς τα αντικείμενα στα οποία δραστηριοποιείται είναι απολύτως εξειδικευμένα·

πώς να αμφισβητήσεις σύνθετα θέματα τής Αναγεννητικής Ιατρικής  

και τής Βιοαστροναυτικής,

όταν έχεις παντελή άγνοια;

 

Έτσι, αβρόχοις ποσί(ν), όσα ισχυριζόταν επί καιρώ η εν’ λόγω κυρία,

γινόντουσαν a priori -και άνευ περαιτέρω ελέγχου- αποδεκτά.

Τεράστια δημοσιότητα, δημοσιογραφικοί διθύραμβοι, προσκλήσεις, βραβεύσεις·

η Ελένη Αντωνιάδου έγινε μέσα σε χρόνο dt

η «Απόλυτη Εκπρόσωπος τής Ελληνικής Γυναικείας Γοητείας».

 

Η πάντοτε πειναλέα «Εθνική Υπερηφάνεια»

και οι «Δράκουλες Δημοσιότητας» που συστήνονται με τον συμπυκνωτικό όρο «πολιτικοί»,

βρήκαν στο πρόσωπο τής Αντωνιάδου

την ιδανική φλέβα που θα τούς έτρεφε με ποιοτικό «αίμα»·

και η προηγούμενη κυβέρνηση, και η τωρινή,

διαγκωνίστηκαν σε εκθειασμούς προς τη μελαχρινή κουκλάρα

που απετελούσε την πολυτελή version

τού πάλαι ποτέ σλόγκαν γνωστής φίρμας εσωρούχων..:

«Από έξω Εμφάνιση και από μέσα Πνευματικότητα.».

 

Το παραμύθι τής Ελένης Αντωνιάδου ήταν πασπαλισμένο με δόσεις αλήθειας

και θα μπορούσε κάλλιστα να έκανε τεράστια καριέρα,  

αν το βασικό όπλο τής εμπνεύστριάς του δεν εξελισσόταν σε εκκωφαντικό αυτεπίστροφο·

η επιστημοσύνη της μετετράπη σε μπούμερανγκ.

 

*** Η αρχή τού τέλους εσήμανε

μετά την πρόσφατη βράβευση τής Αντωνιάδου από την Υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως

(μία διάκριση που αφορούσε στην Επιχειρηματικότητα,  

και συγκεκριμένα σε ένα «start-up», 

το οποίο -άκουσον, άκουσον- διαθέτει έως και σήμερα ιστοσελίδα… υπό κατασκευήν). 

 

Καθ’ ύλιν αρμόδιοι επιστήμονες,

απόλυτοι γνώστες των τομέων

στους οποίους βαυκαλίζεται ότι διακρίνεται η «Ελληνίδα τής “N.A.S.A.”»,

απεκάλυψαν την Αλήθεια.

 

Για να κάνω μία συμπυκνωμένη υπεραπλούστευση των καταιγιστικών εξελίξεων,

η Ελένη Αντωνιάδου ουδέποτε υπήρξε βραβευμένη από τη «N.A.S.A.»,

ουδέποτε υπήρξε εργαζόμενη εκεί 

(το δήθεν «βραβείο»

ήταν εν’ τέλει ένα πιστοποιητικό συμμετοχής σε καλοκαιρινό campus·

σαν να λέμε, δηλαδή,

ότι κάθε Έλληνας μπασκετμπολίστας που έχει συμμετάσχει σε camp τού «Ν.Β.Α.»,

δικαιούται να δηλώνει «παίκτης τού “N.B.A.”»),

ενώ η πολυσυζητημένη εφεύρεσή της ανήκε στην πραγματικότητα σε έναν γιατρό

(συν το γεγονός ότι απεδείχθη αποτυχημένη και θανατηφόρα για τούς ασθενείς,

ενώ είχε δημιουργήσει -κατά την εφαρμογή της- μείζονα ζητήματα βιοηθικής

και παρενέργειες στην Ιατρική Κοινότητα).

 

Βεβαίως, μετά τις σοκαριστικές αποκαλύψεις,

οι έως εχθές αλαλάζοντες εξυμνητές πολιτικοί

εφαρμόζουν το «όπου φύγει, φύγει»

και ανταλλάσσουν πυρά

για τη στήριξη που αμφότεροι έδειξαν στη γοητευτική φιδέμπορο.

 

Η ίδια η Ελένη Αντωνιάδου, από τη μεριά της,

υϊοθετεί μία στάση κρυψίνοιας και υποβάθμισης των γεγονότων,

έχοντας πλέον κλειδώσει τον λογαριασμό της στο Twitter (γιατί άραγε;)

και περιοριζόμενη σε μία αμφιλεγόμενη ανάρτηση στο Facebook,

όπου επιμένει να στέκεται στη δήθεν βράβευσή της.

 

Όμως, τώρα πια τής απαντούν οι σχετικοί και οι γνώστες,

και θέτουν -με αδιάσειστα στοιχεία- σε ευθεία αμφισβήτηση

την έκταση τής επιστημοσύνης της.

 

Ναι, ουδείς διατείνεται ότι η Ελένη Αντωνιάδου δεν είναι επιστήμων,

αλλά άπαντες οι ειδήμονες αμφισβητούν

ότι αυτή η γυναίκα συστήνει με ακρίβεια και ειλικρίνεια τον εαυτό της

(χαρακτηριστικό είναι το πλάνο

από τη συνέντευξή της στην εκπομπή τής Τατιάνας Στεφανίδου,

όπου σε ερώτηση για τον ασθενή

στον οποίον εμφυτεύθηκε η δήθεν δική της ιατρική εφεύρεση,

επιβεβαιώνει ότι αυτός ο άνθρωπος ζει πια υγιής,

ενώ στην πραγματικότητα έχει πεθάνει πριν από μήνες).

 

ΥστερόΓιωργο..:

Η Ελένη Αντωνιάδου εμπίπτει με κραυγαλέο τρόπο  

στο προσφάτως διατυπωθέν φαινόμενο με την ονομασία «Kardashian Index»·

το «Kardashian Index» 

είναι η επίσημη ακαδημαϊκή μονάδα μέτρησης τής απόκλισης

ανάμεσα στην αυτοπροβολή ενός επιστήμονα στα «social media»

και στην πραγματική επιστημονική του παραγωγή.

 

Μιλάμε για μία συγκλονιστική και άκρως διδακτική περίπτωση,

που μάς τονίζει τις παθογένειες τής εποχής μας.

Και επίσης,

με βάση τις ιδιαιτερότητες που διαθέτει η συγκεκριμένη ιστορία,

μιλάμε για ισοβίως εξασφαλισμένη δημοσιότητα.

 

Μία γυναίκα που -παίρνοντας στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 11.000 μόρια-  

εξεκίνησε τις σπουδές της στο «Τ.Ε.Ι. Πληροφορικής» τής Λαμίας,

που ως φοιτήτρια ήταν φανατικά οργανωμένη στην πασοκική «Π.Α.Σ.Π.»

και προέβαινε σε διαδικτυακές κομματικές κορώνες,

που ως επιστήμων αποδέχθηκε να δώσει συνέντευξη

στην -επιεικώς, αμφιλεγόμενη- εκπομπή τής Τατιάνας Στεφανίδου. 

Μία γοητευτική γυναίκα, 

που δεν άφησε την Επιστήμη να τής χαλάσει μία ωραία ιστορία.

 

Μία γοητευτική απάτη.

Μία γοητεία που είναι βέβαιο ότι δεν θα πάει άπατη,

διότι -ακόμη κι αν εκπέσει-

θα έχει ως αλεξίπτωτό της τη μεγέθυνση

που πάντα προσδίδει στα πράγματα η Τραγωδία.

 

Ελένη Αντωνιάδου,

σού οφείλω ότι μετά από πολύν καιρό έβαλα -εξ’ αιτίας σου- να ακούσω

ένα πάλαι ποτέ αγαπημένο μου τραγούδι·

το «Παίρνω Ευθύνη» τού Μιχάλη Χατζηγιάννη.

 

Ελένη Αντωνιάδου,

ακόμα κι η ψυχή σου (αν) είν’ απάτη,

μα κι έτσι σ’ αγαπάμε. 

… 

 

Ελένη Αντωνιάδου,

καλώς ήλθες στον κανιβαλικό κόσμο των «Media».

Επιθυμούσες τόσο πολύ, να σε φάμε·

η επιθυμία σου, διαταγή μας!

 

Γιώργος Μιχάλακας

Αλήτης -αλλά όχι ρουφιάνος- Δημοσιογράφος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης