Η Microsoft Corp. παρουσίασε, την Πέμπτη 28 Μαΐου, το Bing, μία νέα Μηχανή Αναζήτησης, που συμβάλλει στη διαδικασία λήψης ταχύτερων και ορθότερων αποφάσεων. Το Bing, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα των σημερινών μηχανών αναζήτησης, εξασφαλίζει και επιπλέον οφέλη προσφέροντας μια νέα εμπειρία χρήσης, αλλά και ενισχυμένα εργαλεία που εστιάζουν σε τέσσερις κεντρικούς τομείς: την απόφαση αγοράς, τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού, την έρευνα για μία ιατρική πάθηση και την αναζήτηση μίας τοπικής επιχείρησης.
Το αποτέλεσμα αυτής της νέας προσέγγισης αποτελεί ένα σημαντικό ξεκίνημα για ένα νέο και πιο δυναμικό είδος υπηρεσίας αναζήτησης, το οποίο η Microsoft αποκαλεί Bing και είναι σχεδιασμένο για να επιτρέπει την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του όγκου των πληροφοριών που υπάρχει στο διαδίκτυο, για τη γρηγορότερη λήψη σημαντικών αποφάσεων. Η νέα υπηρεσία βρίσκεται στη διεύθυνση http://www.Bing.com και η ανάπτυξή της σε παγκόσμια κλίμακα θα έχει ολοκληρωθεί την Τετάρτη 3 Ιουνίου.
«Στις μέρες μας, οι μηχανές αναζήτησης διευκολύνουν την περιήγηση στο διαδίκτυο και την εύρεση πληροφοριών, ωστόσο δεν είναι το ίδιο αποτελεσματικές όσον αφορά στη δυνατότητα αξιοποίησής τους», δήλωσε ο Steve Ballmer, CEO της Microsoft. «Όταν ξεκινήσαμε να «στήνουμε» το Bing, βασιστήκαμε καταρχάς στον τρόπο που ο κόσμος θέλει να χρησιμοποιεί το διαδίκτυο. Το Bing αποτελεί ένα σημαντικό πρώτο βήμα στην προσπάθεια μας να προσφέρουμε πρωτοποριακές εμπειρίες αναζήτησης, ώστε ο κόσμος να μπορεί να βρίσκει πληροφορίες γρήγορα και να τις αξιοποιεί προκειμένου προβαίνει στις ενέργειες που επιθυμεί, λαμβάνοντας τις σωστές αποφάσεις».
Λαμβάνοντας υπόψη ότι το 66% των χρηστών χρησιμοποιεί την αναζήτηση στο διαδίκτυο ολοένα και συχνότερα για να λάβει περίπλοκες αποφάσεις*, η Microsoft όρισε τρεις κεντρικούς στόχους στο σχεδιασμό του Bing που θα καθοδηγούσαν την ανάπτυξή του: εξαιρετικά αποτελέσματα, πιο οργανωμένη εμπειρία και απλοποίηση εργασιών με εμβάθυνση σε πληροφορίες για γρηγορότερη και ασφαλέστερη λήψη αποφάσεων. Η νέα αυτή υπηρεσία, ενσωματώνει μεγάλες καινοτομίες σε καίριους τομείς, όπως η δυνατότητα επέκτασης περιεχομένου, αναγνώρισης της πρόθεσης του εκάστοτε ερωτήματος και δημιουργίας περίληψης εγγράφων, προσφέροντας ένα νέο μοντέλο εμπειρίας για το χρήστη, το οποίο προσαρμόζεται δυναμικά στον εκάστοτε τύπο ερωτήματος, ούτως ώστε να προσφέρει συναφή και διαισθητικά εργαλεία λήψης αποφάσεων.
• Εξαιρετικά αποτελέσματα αναζήτησης. Αν και τα συναφή αποτελέσματα αναζήτησης
Το Bing προσφέρει επίσης πρόσβαση σε πληροφορίες με ένα κλικ μέσω του Instant Answers, που έχει σχεδιαστεί για να εμφανίζει τις αναζητούμενες πληροφορίες στον κορμό της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης, ελαχιστοποιώντας την ανάγκη για επιπρόσθετα κλικ.
• Απλοποίηση εργασιών και λεπτομερής ενημέρωση. Η έρευνα της Microsoft κατέληξε στο ότι οι αγορές, τα ταξίδια, οι τοπικές επιχειρήσεις και πληροφορίες, καθώς και η έρευνα σε θέματα υγείας, είναι τομείς όπου ο κόσμος χρειάζεται περισσότερη υποστήριξη κατά τη λήψη καίριων αποφάσεων και για το λόγο αυτό το Bing διαθέτει λειτουργίες που συμβάλουν σε αυτήν την κατεύθυνση. Για παράδειγμα, καθώς ένας καταναλωτής χρησιμοποιεί το Bing για να κάνει τις online αγορές του, η λειτουργία Sentiment Extraction διερευνά ενδελεχώς το διαδίκτυο, αναζητώντας απόψεις χρηστών και κριτικές ειδικών, προκειμένου να συνδράμει στην απόφαση αγοράς. Στο Bing Travel, η λειτουργία Rate Key συγκρίνει την τοποθεσία, την τιμή και τις ανέσεις που προσφέρουν διάφορα ξενοδοχεία και εμφανίζει τις καλύτερες τιμές με διαφορετικά χρώματα, ενώ το Price Predictor βοηθά στην ουσία τους καταναλωτές να αποφασίσουν πότε θα αγοράσουν ένα αεροπορικό εισιτήριο για να εξασφαλίσουν τις χαμηλότερες δυνατές τιμές.
Η νέα ομάδα προϊόντων θα περιλαμβάνει τις ακόλουθες αλλαγές σε υπάρχοντα προγράμματα της Microsoft:
• Η πλατφόρμα χαρτογράφησης της Microsoft, το Virtual Earth, θα ονομάζεται πλέον Bing Maps for Enterprise. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο http://www.bing.com/community/blogs/maps/archive/2009/05/28/rebranding-microsoft-virtual-earth-to.aspx
• Η τεχνολογία που προήλθε από την απόκτηση της Farecast από τη Microsoft τον Απρίλιο 2008 αποτελεί πλέον βασικό συστατικό στοιχείο του Bing Travel.
• Το δημοφιλές πρόγραμμα επιστροφής χρημάτων της Microsoft, που πλέον είναι γνωστό ως Bing Cashback, με περισσότερες από 850 εμπορικές επιχειρήσεις και πάνω από 17 εκ. διαθέσιμα προϊόντα, θα ενσωματωθεί πλήρως στην εμπειρία του Bing Shopping.
Η Microsoft είναι αφοσιωμένη στο στόχο της: τη δημιουργία καλύτερων εργαλείων που θα διευκολύνουν τη συνολική διαδικασία από το αρχικό ερώτημα αναζήτησης έως το σημείο της λήψης μίας απόφασης. Το Bing αποτελεί ένα σημαντικό πρώτο βήμα προς αυτό το όραμα και ισχυρή ένδειξη της δέσμευσης της Microsoft πως θα συνεχίσει να βελτιώνει την τεχνολογία αναζήτησης προς όφελος των πελατών της.
* Ipsos 2009 : 1.156 συμμετέχοντες