For Honor - Preview: Σαμουράι, Βίκινγκ ή Ιππότης;

For Honor - Preview: Σαμουράι, Βίκινγκ ή Ιππότης;
Του Παύλου Κρούστη

Πληροφορίες

Τίτλος: For Honor (Alpha)
Πλατφόρμες: PlayStation 4, Xbox One, PC
Tested on: PlayStation 4
Εταιρεία Ανάπτυξης: Ubisoft Montreal
Εκδότρια Εταιρεία: Ubisoft
Είδος: Action, hack and slash
Ηλικίες: 18+
Ημερομηνία Κυκλοφορίας: 14 Φεβρουαρίου 2017



Είστε Σαμουράι. Κραδαίνοντας το σπαθί σας, κατεβαίνετε το λόφο, που οδηγεί προς το κάστρο. Οι εχθροί έχουν αναπτυχθεί. Πρέπει να τους σταματήσετε. Μαζί με τους συντρόφους σας, πρέπει να καταφέρετε να σπρώξετε το μέτωπο της μάχης και να επιτεθείτε. Σκοτώνετε περίτεχνα με τη χάρη χορευτή και τη μανία ζώου ταχύτατα τους πιο αδύναμους πολεμιστές, ώσπου καταφθάνουν οι δυνατότεροι Βίκινγκς. Ένα τσεκούρι έρχεται κατά πάνω σας...


Αν θέλετε να δείτε κι άλλα παιχνίδια της Ubisoft, πατήστε ΕΔΩ.


Ο νέος τίτλος της Ubisoft ονομάζεται For Honor και έρχεται να επαναπροσδιορίσει τα παιχνίδια hack n' slash, κοινώς τα action games, όπου μάχεστε με σπαθιά και άλλα όπλα. Το παιχνίδι δίνει έξτρα βαρύτητα στην ιστορική πιστότητα, αλλά και στην κινησιολογία των πολεμιστών, καθώς εστιάζει σε τρεις ομάδες: τους πολεμιστές σαμουράι, τους βίκινγκς, αλλά και τους ιππότες.


Viking vs. Samurai

Το For Honor παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση E3 2015 και έκτοτε μας έχει τραβήξει το ενδιαφέρον, καθώς πρόκειται για έναν από τους πιο ενδιαφέροντες τίτλους, που περιμένουμε για τη σεζόν 2016-2017. Η Ubisoft φαίνεται ότι έχει επενδύσει επάνω στον τίτλο, καθώς συχνά έχουμε νέα trailers, αλλά και πληροφορίες για το παιχνίδι.

Στην δοκιμαστική έκδοση (Alpha) του παιχνιδιού, είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε μερικούς από τους χαρακτήρες, όπλα και πίστες που θα έχει ο πλήρης τίτλος, ενώ η Alpha εστίασε στο multiplayer μέρος του. Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, το παιχνίδι θα έχει και δικό του single player campaign με σενάριο για όσους θέλουν να παίξουν μόνοι τους.


To εκπληκτικής ποιότητας εισαγωγικό βίντεο θα σας εξηγήσει την ιστορία.

Η πρώτη εικόνα που πήραμε είναι ότι πρόκειται για έναν τίτλο, που θυμίζει περισσότερο Ryse: Son of Rome, παρά God of War. Όλα τα προαναφερθέντα games έχουν το στοιχείο του φανταστικού, αλλά το For Honor, όπως και το Ryse πατά στην ιστορία των πολεμιστών, που συμπεριλαμβάνει, ενώ η αυθεντικότητα αποτελεί σημαντικό μέρος της εικόνας του τίτλου.

Η Alpha έκδοση άνοιξε για τρεις μέρες και δεν υπήρξε πολύς χρόνος για να ασχοληθούμε όσο θα θέλαμε, αλλά καταφέραμε και είδαμε πώς ακριβώς είναι το gameplay του τίτλου, παράλληλα με όλα τα στοιχεία και τις καινοτομίες που φέρνει. Πρόκειται για ένα αρκετά βίαιο τίτλο, όχι στα πρότυπα του God of War, αλλά της πιο... ρεαλιστικής βίας. Θα δείτε στρατιές ολόκληρες να μάχονται μεταξύ τους, ενώ εσείς θα παίρνετε φόρα, φωνάζοντας «αέρα» (τουλάχιστον από τον καναπέ σας) για να μπείτε στη μέση του χαμού. Επίσης υπάρχουν πολύ αγωνιώδεις μάχες, όπου έρχεστε αντιμέτωποι με άλλους μεγάλους πολεμιστές και οι οποίες θα σας «αναγκάσουν» να μάθετε πώς δουλεύει ακριβώς ο τίτλος και οι μάχες του.


Το tutorial είναι απαραίτητο για να μάθετε τις βασικές λειτουργίες της μάχης του παιχνιδιού.

Η μάχη του παιχνιδιού ονομάζεται Art of Fighting από την Ubisoft και λειτουργεί επάνω σε κάποιους κανόνες, όσον αφορά την επίθεση και την άμυνά σας. Ο πολεμιστής έχει τρία μέτωπα, από τα οποία μπορεί να επιτεθεί ή αμυνθεί: αριστερά, δεξιά και πάνω. Κρατώντας την αριστερή σκανδάλη του χειριστηρίου, κλειδώνετε επάνω στον εχθρό σας, ενώ παράλληλα είστε σε θέση άμυνας (block). Όσο κρατάτε πατημένη τη σκανδάλη, ο πολεμιστής αμύνεται από μία μεριά, αφήνοντας ακάλυπτες τις άλλες δύο. Κουνώντας το δεξί μοχλό (πάνω, αριστερά και δεξιά) «μετακινείτε την άμυνά» σας. Παρατηρώντας τις κινήσεις του αντιπάλου, φροντίζετε να καλύπτετε τη μεριά από την οποία περιμένετε επίθεση. Αν μπλοκάρετε επιτυχώς, μπορείτε να εξαπολύσετε ύστερα την επίθεσή σας.

Η επίθεση έχει αντίστοχη λογική με τις τρεις μεριές, ενώ και πάλι θα πρέπει να παρατηρήτε την άμυνα του αντιπάλου. Έχετε δύο βασικές επιθέσεις: τη γρήγορη και τη βαριά. Η δεύτερη είναι πιο αργή από την πρώτη και κάνει μεγαλύτερη ζημιά. Παράλληλα έχετε κι άλλες δυνατότητες, όπως το να πετάξετε τον αντίπαλό σας ή να τον ρίξετε πάνω σε κάποιο τοίχο. Μια πολύ χρήσιμη ικανότητα είναι να τον κλωτσήσετε/σπρώξετε, ώστε να του σπάσετε την άμυνα. Επίσης, ο κάθε πολεμιστής έχει μια μπάρα με την stamina του, που αδειάζει όσο κάνετε κινήσεις και γεμίζει, όταν κάθεστε άπραγοι.


Οι τρεις στάσεις μάχης.

Όπως καταλάβετε, οι μάχες του παιχνιδιού έχουν πολλά επίπεδα, ενώ τα πράγματα περιπλέκονται όταν βάλουμε μέσα ειδικές δυνάμεις του κάθε χαρακτήρα, όπως μπόμπες καπνού κλπ. ή το γεγονός ότι όταν αδειάσει η μπάρα ζωής του αντιπάλου σας, μπορείτε να τον εκτελέσετε. Αν δεν το κάνετε, πιθανόν να μπορέσει να τον επαναφέρει κάποιος σύμμαχός του στη μάχη. Ίσως όμως να μην προλαβαίνετε να τον εκτελέσετε, γιατί μπορεί να σας επιτίθενται παραπάνω από ένας αντίπαλοι. Το παιχνίδι θα σας βάλει απέναντι και σε μικρότερου μεγέθους πολεμιστές, τους οποίους θα πρέπει να σκοτώσετε (με μια κίνηση), ώστε να μετακινήσετε το μέτωπο της μάχης. Όλα αυτά και άλλα πολλά συμβαίνουν στο πεδίο. Τι ακριβώς όμως κάνετε στο παιχνίδι;

Όπως προείπαμε, ο τίτλος θα περιλαμβάνει και single player campaign και δική του ιστορία, όπου θα σας δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε όλα τα είδη των πολεμιστών. Στην Alpha όμως δοκιμάσαμε μόνο ένα μέρος του Multiplayer. Εκεί δίνεται η επιλογή είτε να παίξετε μόνοι σας εναντίον bots (χαρακτήρες που τους χειρίζεται η A.I. του παιχνιδιού), είτε ενάντια σε ανθρώπινους αντιπάλους μέσω διαδικτύου.


Το For Honor περιλαμβάνει γερές δόσεις εικαστικής βίας.

Τα multiplayer modes, που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν 4v4, 2v2 και 1v1. Τα τελευταία ονομάζονται Duels και σας δίνουν τη δυνατότητα πραγματικά να αποδείξετε ποιος είναι ο καλύτερος πολεμιστής, αφού θα είστε μόνοι σας σε ολόκληρη την πίστα. Στο Brawl (2v2) θα διατηρήσετε άλλη τακτική, καθώς δεν υπάρχουν respawns (δεν επαναφέρεστε στη ζωή) παρά μόνο με τη λήξη του κάθε γύρου. Όταν πεθάνουν και οι δύο πολεμιστές μιας ομάδας, τότε επανέρχονται στη ζωή. Στο 4v4 (Domination) του τίτλου, θα δείτε τι έχει πραγματικά να προσφέρει ο τίτλος, καθώς εκτός από τους 8 βασικούς χαρακτήρες, θα περιτριγυρίζεστε και από τους μικρότερους στρατιώτες που αναφέραμε και έτσι θα σας δίνεται πραγματικά η εντύπωση ότι βρίσκεστε στο πεδίο μάχης! Κάθε φορά που πεθαίνετε, επανέρχεστε εν ζωή, όμως η άλλη ομάδα κερδίζει πόντους. Επίσης όσο κρατάτε 2 συγκεκριμένα σημεία στην πίστα στην κατοχή σας, τόσο αυξάνονται οι πόντοι. Η ομάδα που θα φτάσει πρώτη σε ένα συγκεκριμένο πλήθος πόντων είναι και αυτή που κερδίζει.

Οι τρεις πίστες που ήταν διαθέσιμες είναι βασισμένες η κάθε μία στην εκάστοτε ομάδα πολεμιστών (Σαμουράι, Βίκινγκς, Ιππότες), ενώ έχουν πολλά σημεία, που μπορούν να σας βοηθήσουν είτε να ρίξετε τον εχθρό σας στο κενό, είτε σε κάποια παγίδα. Έχουν αρκετές διαδρομές και βοηθούν στην οργάνωση τακτικής.


Τα Duels έχουν κι αυτά... την έντασή τους.

Ο τίτλος επίσης έχει άπειρο περιεχόμενο, όσον αφορά το customization. Υπήρχαν 2 χαρακτήρες από κάθε είδος πολεμιστή, ενώ ο καθένας είχε το δικό του όπλο, ειδική κίνηση και δικά του προτερήματα/μειονεκτήματα, ενώ στην τελική έκδοση του τίτλου αναμένουμε άλλους τόσους. Στο multiplayer μπορείτε να επιλέξετε όποιον θέλετε και να είστε μαζί με όποιας άλλη κατηγορίας μαχητή θέλετε. Όσο κερδίζετε αγώνες, κερδίζετε πόντους εμπειρίας, αλλά και χρήματα. Αυτά μπορείτε να τα σπαταλήσετε έπειτα στα άπειρα αντικείμενα που διαθέτει ο τίτλος, όπως πανοπλίες και όπλα ή να παραμετροποιήσετε τα ήδη υπάρχοντα. 

Ο τεχνικός τομέας, παρότι βρίσκεται πολλούς μήνες πριν την κυκλοφορία του, μας φάνηκε εντυπωσιακός. Ο φωτισμός, αλλά και οι λεπτομέρειες στις στολές των πολεμιστών αφήνουν εντύπωση από ένα ποιοτικό προϊόν. Εντύπωση επίσης έκανε o ρυθμός ανανέωσης της εικόνας, που θα ήταν λογικό να έχει σκαμπανεβάσματα τόσο νωρίτερα της κυκλοφορίας του και όμως ήδη κρατιόταν αρκετά σταθερός. Ο χειρισμός είναι άμεσος, αν και λίγο δύσκολος στην εκμάθηση, όμως υπάρχουν tutorials, που θα σας δείξουν τις κινήσεις και πώς να παίζετε το παιχνίδι.


Όταν μάχεστε με μικρότερους στρατιώτες, μπορείτε να τους εξολοθρεύσετε με ένα χτύπημα.

Το For Honor φαίνεται ότι οδεύει να γίνει ένας από τους καλύτερους τίτλους της εταιρείας. Τα Hack n' Slash παιχνίδια ήδη έχουν λιγοστέψει ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια και επιτέλους φαίνεται να έρχεται κάτι ποιοτικό προς τα μέρη μας. Αν μας δοθεί η δυνατότητα να μάθουμε καλά το σύστημα μάχης και ο τίτλος συνοδευτεί και από ένα ενδιαφέρον campaign, τότε θα είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι. Τα όσα είδαμε προμηνύουν... μεγάλες μάχες!

Το For Honor θα κυκλοφορήσει σε PlayStation 4, Xbox One και PC στις 14 Φεβρουαρίου 2017.














Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2016, 14:13