To gaming τα τελευταία χρόνια έχει μεταμορφωθεί από χόμπι για ‘σπασίκλες’ σε μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων που ξεπερνά πλέον σε τζίρο την βιομηχανία της μουσικής και του κινηματογράφου μαζί! H εκτόξευση του gaming οφείλεται σε μεγάλο βαθμό του τι συνέβη τις δύο προηγούμενες δεκαετίες, με την εκτενή χρήση των social media, μιας μεγάλης πλατφόρμας μετάδοσης βίντεο και του gaming streaming το οποίο δημιούργησε καριέρες και μεγάλους σούπερσταρς. Για να δούμε πώς συνετέλεσαν αυτά τα μέσα στην καριέρα των gaming influencers.

Youtube: Ο καλύτερος φίλος κάθε gaming influencer

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ίσως το Α και το Ω για οποιονδήποτε θέλει να κάνει καριέρα ως gaming influencer. Στο Youtube μπορείτε να βρείτε βίντεο για κάθε είδους videogame, όπως League of Legends, CS:GO, παιχνίδια kazino και όλες τις μεγάλες αποκλειστικότητες που ανά καιρούς κάνουν πάταγο (God of War, Witcher, GTA, κ.λ.π.)

Μεγάλοι δημιουργοί περιεχομένου όπως ο Pewdiepie και ο Markiplier την προηγούμενη δεκαετία, ξεκίνησαν να ανεβάζουν βίντεο στο Youtube, παίζοντας διάφορα video games. Αυτό ήταν κάτι που τους χάρισε εκατομμύρια συνδρομητές και δισεκατομμύρια προβολές. Μάλιστα για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ο Pewdiepie ήταν ο δημιουργός με τους περισσότερους συνδρομητές στον κόσμο ξεπερνώντας άλλα κανάλια, όπως τα επίσημα
κανάλια καλλιτεχνών σαν τη Rihanna και τον Justin Bieber. Το Youtube έπαιξε μεγάλο ρόλο στην ανάδειξη μιας γενιάς gaming influencers και την γιγάντωση της gaming βιομηχανίας.

Twitch: Το streaming μπαίνει στις ζωές μας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To Twitch είναι μια πλατφόρμα μετάδοσης βίντεο, η οποία το 2014 εκτοξεύτηκε σε δημοφιλία με αφορμή ένα event με τίτλο ‘Twitch Plays Pokemon’, το οποίο έφτασε να έχει μέχρι και 70 χιλιάδες ταυτόχρονους viewers.

To Twitch έβαλε το streaming στην ζωή μας και πολλοί νέοι άνθρωποι το θεωρούν την ως την κύρια πλατφόρμα ψυχαγωγίας μαζί με το Netflix και το Disney+.

To Twitch έχει αναδείξει μεγάλα αστέρια όπως ο Ninja, xQc και Pokimane. Αυτοί οι gaming influencers εκτός από gaming περιεχόμενο, είναι και ιδιαίτερα ταλαντούχοι στο κομμάτι της ψυχαγωγίας κάτι που κάνει τους viewers τους να τους προσφέρουν απλόχερα την υποστήριξή τους μέσω δωρεών. Οι δωρεές, σε συνδυασμό με τις χορηγίες και την αμοιβή από το Twitch, προσφέρουν ένα ελκυστικό πακέτο στους Twitch streamers, κάνοντας τους ιδιαίτερα επιτυχημένους στο οικονομικό κομμάτι.

Το Twitch βέβαια έχει ισχυρό ανταγωνισμό και από το Youtube το οποίο πριν λίγα χρόνια μπήκε και αυτό στο κομμάτι του streaming, αλλά και από το Kick που είναι μια γρήγορα ανερχόμενη πλατφόρμα.

Social media που δεν σχετίζονται με βίντεο ή streaming

Προφανώς και όλοι οι gaming influencers χρησιμοποιούν και τα social media για να προωθήσουν την δουλειά και το brand τους.

Μεγάλο ‘εργαλείο’ αποτελεί το Instagram το οποίο χρησιμοποιούν και για προώθηση του εμπορεύματός τους (κούπες, μπλουζάκια με το πρόσωπό τους ή μια χαρακτηριστική τους φράση), ή και για την προώθηση του χορηγού τους.

Το Twitter, το οποίο πλέον ανήκει στον Mr. Tesla, εξακολουθεί να είναι η κύρια πλατφόρμα στην οποία οι διάσημοι gaming δημιουργοί εκφράζουν τις απόψεις τους και αλληλεπιδρούν με εταιρείες ή fans.

Τέλος, πολλοί διάσημοι gaming influencers βρίσκονται και στο Tik Tok, μη χάνοντας την ευκαιρία να προσεγγίσουν υποψήφιους viewers από μια τόσο δημοφιλή πλατφόρμα social media.

Όσο γιγαντώνεται η βιομηχανία του gaming, τα social media και οι gaming influencers θα πηγαίνουν χέρι-χέρι. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, αναμένουμε περαιτέρω αύξηση των δημιουργών περιεχομένου στο άμεσο μέλλον.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης