Δεν είναι μυστικό ούτε κρυφή γνώση, το γεγονός ότι ο Τύπος παγκοσμίως περνάει μεγάλη κρίση, με το κόστος να έχει εκτοξευθεί συνάμα της «αδυναμίας» για πλούσιο υλικό πέραν κειμένου και φωτογραφιών που προσφέρει ο έντυπος Τύπος σε σχέση με τον ηλεκτρονικό τύπο που δεν έχει απολύτως κανέναν περιορισμό – βίντεο, εικόνες κινούμενες και μη, κείμενο που «αναδύεται» κατ’ επιλογήν του χρήστη (με το άγγιγμα ενός δακτύλου) ή παραμένει κρυμμένο ώστε να μην περιορίζει άλλο περιεχόμενο (πχ. βίντεο ή / και φωτογραφίες), μεγέθυνση / σμίκρυνση των τελευταίων χειριζόμενη με τα δάχτυλα ala iPhone, δυνατότητα κάθετης και οριζόντιας διάταξης και πολλά άλλα καλούδια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτά είναι τα αδιαμφισβήτητα ατού του ηλεκτρονικού Τύπου, και στο εξωτερικό (όπως πάντα, βέβαια) προετοιμάζονται οι μεγάλοι εκδοτικοί οίκοι για την μετάβαση στο ηλεκτρονικό τοπίο, ενώ ταυτόχρονα οι εταιρείες πειραματίζονται ακόμα για μια «σωστή» συσκευή ανάγνωσης. Λέμε «σωστή» καθώς θεωρούμε όλες τις υπάρχουσες προτάσεις συσκευών ημιτελείς, μεσοβέζικες αν θέλετε καλύτερα, μέχρι να εμφανιστεί μια πραγματικά άρτια και εξυπηρετική, που να κάνει όλα τα παραπάνω που αναφέραμε -και όχι μόνο.

Τεχνολογία υπάρχει – ιδέες αρκεί να γεννώνται, έλεγαν οι παλιοί της τεχνολογίας, για να δείχνουν τον δρόμο στους υπόλοιπους: έτσι έπραξε ο εκδοτικός οίκος Bonnier που εκδίδει το δημοφιλέστατο «Popular Science» και παρουσίασε την «ιδέα» για το πώς πρέπει να είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό / εφημερίδα του άμεσου και όχι μακρινού μέλλοντος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ό,τι και να προσπαθήσουμε να περιγράψουμε δεν θα αποδώσει αυτό που θα δουν τα μάτια σας στο παρακάτω βίντεο, για αυτό θα σας αφήσουμε να το παρατηρήσετε λεπτομερώς και να κρίνετε από μόνοι σας, για το αν αυτό που επιδεικνύεται είναι όντως ο τρόπος που θα ενημερωνόμαστε στο εγγύς μέλλον…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης