Πολλά προβλήματα της καθημερινότητας ανήκουν πλέον στο παρελθόν, αφού η τεχνολογία έχει βοηθήσει τα τελευταία χρόνια σε πολλαπλά επίπεδα. Η χρήση της τεχνολογίας έχει συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη των υποδομών, έτσι ώστε και η διαδικτυωμένη κοινωνία και η καλή χρήση της τεχνολογίας έχουν αλλάξει την ποιότητα ζωής προς το καλύτερο και έχουν βοηθήσει στην ανάπτυξη της οικονομίας.

Η αξιοποίηση της τεχνολογίας μπορεί να βοηθήσει ποικιλοτρόπως λύνοντας προβλήματα, τα οποία κατανάλωναν χρόνο και κόπο παλαιότερα. H ΕΥΔΑΠ είναι ένας από τους οργανισμούς, που πλέον μπορεί να προσφέρει διευκολύνσεις για τους πολίτες μέσω βελτίωσης των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών, ενώ πρόσφατα είδαμε και την εφαρμογή της ΕΥΔΑΠ που έγινε πιο φιλική και εύχρηστη.

Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού της εταιρικής ιστοσελίδας για τη λειτουργία Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών, δημιουργήθηκε η δυνατότητα υποβολής αιτημάτων,για τα οποία μέχρι πρότινος απαιτούνταν επίσκεψη των ενδιαφερόμενων καταναλωτών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΕΥΔΑΠ, όπως οι διακανονισμοί οφειλών, η χορήγηση ειδικών τιμολογίων, ο εργαστηριακός έλεγχος μετρητή κ.ο.κ.

Ακόμη, μέσω της ιστοσελίδας της ΕΥΔΑΠ www.eydap.gr παρέχεται η χρήση της υπηρεσίας Click2Call, με δυνατότητα στον πελάτη να καταχωρεί ένα θέμα σχετικά με την παροχή του, τα στοιχεία επικοινωνίας του και την επιθυμητή ώρα επικοινωνίας και η υπηρεσία Τηλεφωνικού Κέντρου 1022 θα επικοινωνήσει μαζί του.

Επιπλέον, από τις αρχές του 2018 μέσω της ιστοσελίδας ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύσει τον τελευταίο του λογαριασμό σε PDF.

Τέλος, στην ΕΥΔΑΠ καταβάλλεται κάθε προσπάθεια προστασίας των ιδιοκτητών, διότι η σχέση υδροληψίας υφίσταται πάντα μεταξύ της ΕΥΔΑΠ και του ιδιοκτήτη. Γι’ αυτό σας συμφέρει να γνωστοποιήσετε τον ένοικό σας στην ΕΥΔΑΠ, προκειμένου να λαμβάνετε ενημέρωση για στοιχεία σχετικά με την παροχή που υδροδοτεί το ακίνητό σας, όπως ενημέρωση για οφειλές από τον ένοικο, προτεραιότητα σε διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλών, ενημέρωση σε περίπτωση ακύρωσης διακανονισμού κ.λπ.