H WWF – World Wildlife Fund, η μη κερδοσκοπική εταιρεία με στόχο την προστασία απειλούμενων ειδών, συνεργάστηκε με την εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Viber με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων για την προστασία των άγριων τίγρεων. 
 

Ειδικότερα το Viber δημιούργησε για την Παγκόσμια Ημέρα Τίγρης στις 29 Ιουλίου ένα πακέτο αυτοκόλλητων με θέμα τις τίγρεις, το οποίο οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται με τους φίλους τους μέσω της εφαρμογής. 

Οι σύνδεσμοι που είναι ενσωματωμένοι στα αυτοκόλλητα οδηγούν στην ιστοσελίδα του WWF, όπου οι χρήστες μπορούν να ενημερωθούν για το πρόβλημα του κινδύνου εξαφάνισης των τίγρεων. Τα αυτοκόλλητα επίσης οδηγούν σε ένα chatbot με θέμα τις τίγρεις που δίνει στους χρήστες την ευκαιρία να λαμβάνουν σχετικές ενημερώσεις, να δοκιμάζουν τις γνώσεις τους για το είδος, να προσκαλούν τους φίλους τους και να κερδίζουν ψηφιακά βραβεία. 

 

Το chatbot σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να υποστηρίξετε την προσπάθεια για την προστασία των τίγρεων μέσω δωρεάς χρημάτων. 

Το Viber, που ανήκει στον ιαπωνικό γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου Rakuten, θα συγκεντρώσει κάθε δολάριο δωρεάς έως και το ποσό των 10.000 δολαρίων για τους τους επόμενους τρεις μήνες. Η Παγκόσμια Ημέρα Τίγρης θεσμοθετήθηκε το 2010 με στόχο των διπλασιασμό του αριθμού των άγριων τίγρεων σε όλο τον κόσμο έως το 2022.

Η εκστρατεία του WWF σε συνεργασία με το Viber επιδιώκει να ευαισθητοποιήσει τους χρήστες σχετικά με το πρόβλημα των τίγρεων που απειλούνται με εξαφάνιση. Καθώς οι χρήστες του Viber εμπλουτίζουν τις συνομιλίες τους με τα αυτοκόλλητα με θέμα τις τίγρεις, μεταδίδουν το μήνυμα της προστασίας τους σε όλον τον κόσμο και παρακινούν και άλλους ανθρώπους να υποβάλλουν δωρεές. 

Το Viber είναι μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων παγκοσμίως, με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο εγγεγραμμένους χρήστες σε 190 χώρες, σημειώνει το Forbes.