Πώς να γίνετε, να νιώθετε & να δείχνετε νεότερος (μέρος 51ο)

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 15 Μαΐου 2010, 10:38
Φιλήμων Χατζηπαναγιώτου, ιατρός αντιγήρανσης και προαγωγής υγείας
Πώς να γίνετε, να νιώθετε & να δείχνετε νεότερος (μέρος 51ο)
ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΕΝΘΟΣ: ΠΟΣΟ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ;

Φυσική αποκατάσταση της ορμονικής ισορροπίας, πρόληψη ασθενειών, θεραπεία με φυσικούς τρόπους, ορμονικά έξυπνη διατροφή και αδυνάτισμα. Αυτές είναι οι τέσσερις πτυχές της ιατρικής αντιγήρανσης, με την οποία μπορούμε να βρούμε εγκαίρως, με έξυπνες και επίκαιρες εξετάσεις, τα σιωπηλά ή φανερά ζητήματα της υγείας μας και να τα θεραπεύσουμε με βελτιώσεις στον τρόπο ζωής-σκέψης, στον τρόπο διατροφής-άσκησης και με τη χρήση φυσικών θρεπτικών θεραπευτικών, ασφαλών και αποτελεσματικών.

Ένα προσωπικό πρόγραμμα αντιγήρανσης μπορεί όχι μόνο να βρει και να εξαλείψει τα βαθύτερα αίτια των παραπόνων και της πρόωρης γήρανσής μας, αλλά και να μας οδηγήσει στην ιδανική υγεία!

Αν θέλετε να γεράσετε κάποιον πολύ γρήγορα, αυξήστε του το στρες. Οι ψυχικές και σωματικές καταπονήσεις καθώς και η ορμονικά ανόητη διατροφή είναι οι δύο μείζονες λόγοι που κάνουν τον άνθρωπο να φθείρεται και να γερνάει πρόωρα.

Γνωρίζατε ότι είστε εφοδιασμένος με ψυχοενισχυτικές ορμόνες αντιστρές που μπορούν να σας ενδυναμώνουν, όταν τα πράγματα γίνονται δύσκολα; Αν δεν τις διαθέτετε όταν τις χρειάζεστε, η κατάληξη της ζωής και της υγείας σας θα είναι -ως συνήθως- τραγική. Η ιατρική αντιγήρανσης φροντίζει με φυσικούς τρόπους να αποκαταστήσει μέσα σας την ισορροπία αυτών των ψυχοενισχυτικών ορμονών.

Κάντε ορμονικά έξυπνο αντιστρές! Η καρδιά σας θα σας ευγνωμονεί. Συνεχίζουμε με κάποια ακόμα νέα στοιχεία την απάντηση στο εξής απλό ερώτημα: Πόση ζωή μάς κλέβει το στρες; Και συγκεκριμένα, πόσο απειλούν την καρδιά μας η εχθρικότητα, η ανυπομονησία και η λύπη για τον χαμό αγαπημένων;


ΕΧΘΡΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ

Ένας μεγάλος όγκος ερευνών δείχνει ότι ένας εχθρικός και ανυπόμονος τρόπος μάς ετοιμάζει αποτελεσματικά για αυξημένη αρρώστια και πρόωρο θάνατο. Ελεγχόμενα πειράματα δείχνουν ότι οι επιθετικοί άνθρωποι αποκρίνονται στις προκλήσεις, τις συγκρούσεις και τις διαφωνίες με μεγαλύτερη αύξηση της πίεσης αίματος και του καρδιακού ρυθμού από τους πιο ευδιάθετους ανθρώπους. Συνεπώς, μάλλον δεν είναι και τόσο εκπληκτικά τα εξής:

Μια μελέτη σχεδόν 13.000 μεσήλικων ανδρών και γυναικών που παρακολουθήθηκαν επί έως και έξι χρόνια βρήκε ότι, μεταξύ ανθρώπων με φυσιολογική πίεση αίματος, μία έντονη, οργίλη διάθεση (οριζόμενη ως μια τάση για γρήγορο, ελάχιστα προκαλούμενο ή απρόκλητο θυμό) συνδεόταν με 128 τοις εκατό αύξηση του κινδύνου για μοιραία ή μη θανατηφόρα καρδιακή προσβολή.

Στα δεκαέξι χρόνια μετά από την περάτωση της έρευνας MRFIT, οι συμμετέχοντες που είχαν χαρακτηρισθεί εξαιρετικά εχθρικοί ήταν μακράν πιθανότερο να πεθάνουν από καρδιαγγειακά αίτια από ό,τι άνδρες με χαμηλά σκορ εχθρικότητας. Οι πιο εχθρικοί άνδρες βρίσκονταν σε 240 τοις εκατό μεγαλύτερο κίνδυνο καρδιαγγειακού θανάτου από εκείνους με την πιο λίγη εχθρικότητα.

Άνδρες υψηλής εχθρικότητας που υπέστησαν ένα μη θανατηφόρο συμβάν κατά τη διάρκεια της έρευνας ήταν εξαιρετικά επιρρεπείς για καρδιαγγειακό θάνατο μετά από την έρευνα, με μεγαλύτερο από οκταπλάσιο κίνδυνο για εκείνους που διατηρούσαν την περισσότερη εχθρικότητα! Μια παρακολούθηση επί εννέα χρόνια σχεδόν 3.000 ανδρών στη Νότια Ουαλία διαπίστωσε ότι ο καταπιεσμένος θυμός απέληξε σε εβδομήντα τοις εκατό αύξηση του κινδύνου καρδιακής προσβολής.


Ο ΧΑΜΟΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ

Η λύπη για τον χαμό αγαπημένων προσώπων είναι κάτι που όλοι μας θα βιώσουμε κάποια στιγμή της ζωής μας. Εκείνοι που πρόσφατα έχασαν κάποιον προσφιλή τους δεν χρειάζονται και πολλή υπενθύμιση για το πόσο συντριπτική μπορεί να είναι αυτή η εμπειρία.

Όταν φύγει ξαφνικά κάποιος που γνώριζες επί δεκαετίες, το συνακόλουθο συναισθηματικό σοκ μπορεί να πυροδοτήσει αισθήματα έντονης λύπης, απόγνωσης, θυμού και ενοχών. Ένας σημαντικός όγκος ερευνών δείχνει ότι το πόσο καλά αντεπεξερχόμαστε κατά τον χαμό αγαπημένων μπορεί να έχει επιπτώσεις στη μελλοντική μας επιβίωση.

Ευάριθμες μελέτες έχουν εξετάσει τις επιπτώσεις της απώλειας του συντρόφου στην ακόλουθη θνησιμότητα του χήρου. Με ελάχιστες εξαιρέσεις, οι μελέτες αυτές έχουν καταδείξει ότι, μετά από τον θάνατο ενός συντρόφου, η θνησιμότητα στους επιζώντες συζύγους αυξάνεται συγκριτικά με εκείνους που παραμένουν παντρεμένοι.

Αυτός ο υπερβολικός κίνδυνος θνησιμότητας είναι εξαιρετικά υψηλός στους πρώτους έξι μήνες του πένθους, οπότε και επανέρχεται στα αρχικά επίπεδα, συνήθως μέσα στους επόμενους έξι μήνες. Μολονότι οι αυτοκτονίες, τα ατυχήματα και οι ανθρωποκτονίες είναι μακράν περισσότερα σε εκείνους που χήρευσαν πρόσφατα, η πλειονότητα της πρώιμης υπερβολικής θνησιμότητάς τους οφείλεται σε στεφανιαία επεισόδια των αγγείων της καρδιάς.

Ποια είναι όμως η σχέση της χοληστερίνης με το στρες; Αυτά και πολλά άλλα στο επόμενο μέρος.
 

(ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι αναγνώστες μπορούν να βρίσκουν προηγούμενα άρθρα της σειράς κλικάροντας στις συνδέσεις – links που ακολουθούν κάτω από το άρθρο ή αναζητώντας τα βάζοντας το όνομα του συγγραφέα στη μηχανή αναζήτησης του zougla.gr) 


Ο Φιλήμων Χατζηπαναγιώτου είναι ιατρός Αντιγήρανσης



Διαβάστε επίσης: 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 50ο), 1 Μαΐου 2010, 10:00

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 49ο) Σάββατο, 17 Απριλίου, 09:00 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 48ο) Σάββατο, 10 Απριλίου, 10:00 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 47ο) Σάββατο, 20 Μαρτίου, 11:04 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 46ο) Σάββατο, 6 Μαρτίου, 10:21 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 45ο) Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου, 12:40 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 44ο), Σάββατο, 13 Φεβρουαρίου, 09:00

Πως να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 43ο), Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου, 11:36

Πως να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 42ο), Σάββατο, 30 Ιανουαρίου, 10:00

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 41ο), Σάββατο, 16 Ιανουαρίου, 09:20

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 40ο), Σάββατο, 2 Ιανουαρίου, 10:00 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 39ο), Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου, 07:21

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 38ο), Σάββατο, 19 Δεκεμβρίου, 11:32

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 37ο), Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου, 09:52 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 36ο) , Σάββατο, 28 Νοεμβρίου, 10:04 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 35ο) , Σάββατο, 28 Νοεμβρίου, 10:04 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 34ο) , Κυριακή 21 Νοεμβρίου, 13:37 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 33ο) , Κυριακή 15 Νοεμβρίου, 14:57

Πως να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 32ο), Σάββατο 7 Νοεμβρίου, 10:52

Πως να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 31ο), Σάββατο 1 Νοεμβρίου, 10:52

Πως να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότερος (μέρος 30ο), Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2:00 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε & να δείχνετε νεότερος (μέρος 29ο), Σάββατο 10 Οκτωβρίου, 10:31

Πώς να γίνετε, να νιώθετε & να δείχνετε νεότερος (μέρος 28ο), Σάββατο 3 Οκτωβρίου, 10:00

Πώς να γίνετε, να νιώθετε & να δείχνετε νεότερος (μέρος 27ο), Σάββατο 3 Οκτωβρίου, 10:00 

Πως να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 26ο) , Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2009, 11:11 

Πως να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 25ο) , Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2009, 11:16 

Πως να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 24ο) , Σάββατο, 22 Αυγούστου 2009, 11:16

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 23o), Κυριακή, 9 Αυγούστου 2009, 12:00 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 22ο) ,Σάββατο, 25 Ιουλίου 2009, 10:11 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 21ο) ,Σάββατο, 11 Ιουλίου 2009, 11:46 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 20ο) ,Σάββατο, 27 Ιουνίου 2009, 12:34 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 19ο) ,Σάββατο, 13 Ιουνίου 2009, 12:22

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 18ο),Σάββατο, 30 Μαΐου 2009, 10:10 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 17ο) ,Σάββατο, 16 Μαΐου 2009, 12:45 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 16ο) ,Σάββατο, 9 Μαΐου 2009, 09:58 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 15ο) ,Σάββατο, 2 Μαΐου 2009, 12:54 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 14ο) ,Σάββατο, 25 Απριλίου 2009, 11:41 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 13ο) ,Πέμπτη, 16 Απριλίου 2009, 11:18 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 12ο) ,11 Απριλίου 2009, 11:20 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 11ο) ,4 Απριλίου 2009, 10:22 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 10ο) ,28 Μαρτίου 2009, 12:09 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 9ο) ,21 Μαρτίου 2009, 12:56 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 8ο) ,14 Μαρτίου 2009, 11:45 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 7ο) ,7 Μαρτίου 2009, 09:18 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 6ο) ,27 Φεβρουαρίου 2009, 15:33 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 5ο) ,21 Φεβρουαρίου 2009, 10:11 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 4ο) ,13 Φεβρουαρίου 2009, 15:00 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 3ο) ,31 Ιανουαρίου 2009, 16:20 

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι (μέρος 2ο) ,22 Ιανουαρίου 2009, 16:17

Πώς να γίνετε, να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι, 13 Ιανουαρίου 2009, 13:33




 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 17 Μαΐου 2010, 15:52