ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προβληματισμό εξέφραζαν κύκλοι του τουριστικού τομέα που δραστηριοποιούνται και περί την κρουαζιέρα σχετικά με το θέμα της «επένδυσης» στη διαφήμιση του τουριστικού προϊόντος της κρουαζιέρας και των ελληνικών προορισμών. Σε εποχή «αιματηρής» λιτότητας το θέμα της διάθεσης κονδυλίων για διαφήμιση φαντάζει εξωπραγματικό όχι όμως και παράλογο όταν «γειτονικές» χώρες σε Αιγαίο και εν ευρεία έννοια Αδριατική έχουν ήδη δεσμεύσει κονδύλια προς τουριστική χρήση.

Οι ίδιοι κύκλοι σημείωναν με νόημα ότι η «περίπτωση» του Μαϊάμι, όπου γίνεται μία από τις μεγαλύτερες εκδηλώσεις για την παγκόσμια κρουαζιέρα είναι ενδεικτικό καθώς εκεί η γειτονική Τουρκία είχε «επενδύσει» δυναμικά ως προς την παρουσίαση των υποδομών και υπηρεσιών για την κρουαζιέρα με αντίστοιχες παρουσιάσεις και στους άλλους τομείς του θαλάσσιου τουρισμού.

theseanation

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης