Η παρουσία των ελλήνων εφοπλιστών στις “5 θάλασσες” είναι γνωστή και δεδομένη. Οι κινήσεις τους δε, και σε πλήρη αντίθεση με την οικονομική κατάσταση στη χώρα μας, εντυπωσιάζουν.

Είναι πράγματι απορίας άξιο, πώς αυτό το κράτος “κατάφερε” να καταργήσει ένα υπουργείο που το αντικείμενό του, είναι ΠΡΩΤΟ στον κόσμο! Απ΄ όπου κι αν το πιάσεις, δεν μπορεί να εξηγηθεί η κίνηση της προηγούμενης κυβέρνησης να μην έχει ΥΕΝ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χάσαμε 2,5 χρόνια τσάμπα. Φαίνεται όμως, ότι οι έλληνες εφοπλιστές, “έχουν γνώση” και κατάφεραν να κρατήσουν την ελληνική ναυτιλία στην κορυφή, έστω κι αν η “πατρίδα”, τους είχε…απορρίψει.

Εκεί που χάθηκε η “μπάλα” και θα πρέπει κάποιοι να λογοδοτήσουν, είναι στην ακτοπλοΐα. Εκεί που σχεδόν όλες οι εταιρείες έχουν προβλήματα και άλλες πάνε για…φούντο.

Γιατί δεν υπήρχε κάποιος υπεύθυνος φορέας αυτά τα 2,5 χρόνια, να διαχειριστεί την κρίση. Κανένα υπουργείο ανάπτυξης δεν μπορεί να πάρει την ευθύνη μιας τόσο μεγάλης παραγωγικής τάξης, όπως η ναυτιλία, γιατί περί αυτού πρόκειται. Και φυσικά ένας υπουργός πρέπει να έχει γνώσεις και τουλάχιστον σχέσεις με το αντικείμενο, για να μπορέσει να καταλάβει και να αντιληφθεί το “τσουνάμι” που έρχεται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κι όντως, φτάσαμε στο σημείο 0 και σε μερικές περιπτώσεις το έχουμε ξεπεράσει. Οι ακτοπλοϊκές έχουν μπει μέσα για τα καλά. Οι ναυτικοί είναι απλήρωτοι μήνες τώρα και τα γραφεία στην ακτή Μιαούλη, κάνουν περικοπές κάθε μήνα.

Το φθινόπωρο που έρχεται πράγματι θα είναι μεγάλο. Σε όλα τα επίπεδα.

Ακόμη και στα …δημοσιογραφικά. Η στήλη είναι σε θέση να γνωρίζει κάτι που είναι στα σκαριά και θα προκαλέσει πάταγο στους ναυτιλιακούς κύκλους.

Υπομονή,  μέχρι τις επίσημες ανακοινώσεις.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης