Σε όλους τους τομείς των αγοραπωλησιών και αυτή την εβδομάδα δεν παρατηρήθηκε ιδιαίτερη κινητικότητα παρά το γεγονός ότι στον τομέα των tankers αναμενόταν να υπάρξει μία σχετική άνοδος της δραστηριότητας λόγω ότι οι αναλυτές αναβάθμισαν τις προβλέψεις τους για τις εισηγμένες εταιρίες, ενώ στα πλοία ξηρού φορτίου οι πράξεις αφορούσαν πλοία από Ιαπωνία όπως είχαμε επισημάνει στην προηγούμενη ανασκόπηση ότι κάτι τέτοιο θα συμβεί λόγω της διόρθωσης του Yen.
Η δραστηριότητα στον τομέα των αγοραπωλησιών για την εβδομάδα που πέρασε έχει ως εξής:
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
Στα Capes, το ‘VOGESAILOR’ 164,188 DWT (1996 – Aesa Puerto Real) αγοράστηκε από
Έλληνες στα $ 11,6 εκ.
Στα Panamax, το ‘MINING STAR’ 76.225 DWT (2005 – Tsuneishi), αγοράστηκε από Έλληνεςστα $ 21.5 εκ. και το ‘ENERGY PROMETHEUS’ 74.083 (1989 – Sasebo) πουλήθηκε σε Κινέζους στα
υψηλά $ 12 εκ.
Στα Handymax, το ‘SALVIA’ 48.265 DWT (2000 – Oshima) πουλήθηκε σε Έλληνες περίπου στα
$ 11,50 εκ.
Στα Handysize, το ‘DIAMOND GLORY’ 26.536 DWT (1985 – Kanasashi) αγοράστηκε από Σύριους στα $ 4,10 εκ.
Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
Στα Panamax, το ‘TORM UGLAND’ 73.708 DWT (2007 – New Century) πουλήθηκε στα $ 22,5
εκ.
Στα MR, το ‘PACIFIC OPAL’ 46.850 DWT (1993 – Halla) αγοράστηκε στα $ 7,6 εκ. και το
‘FRIENDSHIP T’ 40.395 DWT (1991 – Jozo Lozoniva Mosor) πουλήθηκε στα $ 4 εκ.Στα Chemical/Product, το ‘SC CHELSIE’ 26.707 DWT (2000 – Ficantieri) πουλήθηκε στα $ 12,5
εκ. σε πλειστηριασμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης