Ένα θέμα που θα πρέπει να απασχολήσει σημαντικά τόσο τον ΣΟΑΑ (Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου) όσο και τους διοργανωτές αγώνων αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι η συμπεριφορά μειονότητας αγωνιζομένων οι οποίοι κινούνται στον δρόμο με επικίνδυνους ρυθμούς. Με την συμπεριφορά τους αυτή καταφέρνουν να κάνουν εχθρούς τους πολίτες κάθε τοπικής κοινωνίας, αντί να τους έχουν συμμάχους… Δεν χρειάζεται να γράψουμε περισσότερα, αρκεί να διαβάσετε την καταγγελία του Γιώργου από τη Νέα Πέραμο στη zougla.gr και θα καταλάβετε: 
 
«Μένω στην περιοχή Νέα Πέραμος Αττικής, σε έναν σχετικά κεντρικό δρόμο που ενώνει τον προαστιακό με την “πόλη” της Νέας Περάμου. Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο πραγματοποιήθηκε κάποιος επίσημος αγώνας στην περιοχή μας. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι οι διοργανωτές που κάνουν τους αγώνες άλλα και οι οδηγοί καλό θα ήταν, όταν είναι εκτός αγώνα και βρίσκονται σε επαρχιακό δρόμο, να οδηγούν κανονικά και στα όρια που ορίζει ο ΚΟΚ. Και εξηγούμαι. Στον δρόμο με κατεύθυνσή προς την Νέα Πέραμο όλοι τρέχανε με ιλιγγιώδεις ταχύτητες και λίγο έλειψε να με τρακάρουν. Στο σημείο που μένω έχει διασταύρωση χωρίς ορατότητα και σήμανση, κι εκείνη τη μέρα πήγανε να συμβούν 3-4 ατυχήματα γιατί όλοι κατέβαιναν… μαλλιοκούβαρα, λες και έκαναν κόντρες. Δεν υπήρχε πουθενά αστυνομία ή έστω κάποιος. Η οδός όπου γινόταν αυτό λέγεται Γ. Λαμπράκη ή, αλλιώς, τοπικά, “κουλουριώτικο μονοπάτι”. Είναι ο δρόμος που οδηγεί από τη Νέα Πέραμο στο Καντήλι και μετά στη Μάνδρα Αττικής. Είναι κρίμα να γίνονται αυτά ενώ στο συγκεκριμένο σημείο, σου υπενθυμίζω, έχει χάσει τη ζωή του ένας νέος άνθρωπος επειδή έτρεχε με μεγάλη ταχύτητα».

Εν κατακλείδι, καλό θα ήταν οι όποιοι διοργανωτές να ζητούν από την αστυνομία να αυξάνει την επιτήρηση στους δρόμους από τους οποίους περνούν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης