Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Το Punto είναι ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας, με τον μοντέρνο και σπορ χαρακτήρα του αλλά και την ανταγωνιστική τιμή του να αποτελούν τα βασικά πλεονεκτήματά του. Η παρουσία του δικύλινδρου κινητήρα των 875 κ.εκ. αναδεικνύει ακόμα περισσότερο το ιταλικό μοντέλο, προσφέροντας στον οδηγό χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και το προνόμιο να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αισθητική ανανέωση

Το Fiat Punto ανανεώθηκε αισθητικά πριν από λίγους μήνες, έχοντας πιο κομψές γραμμές, νέου σχεδιασμού ζάντες αλουμινίου και τρία καινούργια χρώματα για το εξωτερικό αμάξωμα. Στο εσωτερικό υπάρχει η επιλογή μεταξύ 1.300 συνδυασμών, καλύπτοντας κάθε απαίτηση του ενδιαφερόμενου αγοραστή. Στο ταμπλό έχουν τοποθετηθεί καλύτερης ποιότητας υλικά, με τους χώρους ακόμα και στην τρίθυρη έκδοση να είναι Με λειτουργία eco για ακόμα πιο οικονομική οδήγησηικανοποιητικοί για τέσσερα άτομα. Ο εξοπλισμός του είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας έξι αερόσακους, ESP, ABS, φώτα ημέρας, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, a/c, ράδιο cd με MP3, προβολείς ομίχλης, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων και πολλά ακόμα.

Αποδοτικό και οικονομικό

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η έκδοση TwinAir του μικρού ιταλικού μοντέλου τροφοδοτείται από τον βραβευμένο βενζινοκινητήρα των 875 κ.εκ..  Αποδίδει 85 ίππους και 145 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ., κινώντας με περίσσια άνεση το αυτοκίνητο κυρίως μέσα στην πόλη. Το μοτέρ λόγω του ότι είναι δικύλινδρο εμφανίζει κάποιους κραδασμούς και είναι θορυβώδες όταν πιέζεται και ανεβαίνουν οι στροφές, ωστόσο το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων βοηθά σημαντικά στην εύρυθμη λειτουργία του μηχανικού συνόλου. Το σύστημα start/stop, σε συνδυασμό με τη λειτουργία eco που περιορίζει τη ροπή, μειώνει την κατανάλωση καυσίμου στα 4,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και ταυτόχρονα οι εκπομπές ρύπων είναι στα 98 γρ./χλμ., κάτι που απαλλάσσει το αυτοκίνητο από τα τέλη κυκλοφορίας.

Οδηγείται άνετα και ευχάριστα

Στον δρόμο το Punto Twinair δίνει την αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό, έχοντας πολύ καλό πάτημα και κράτημα. Είναι σταθερό ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, το τιμόνι είναι αρκετά σφιχτό και για όσους επιθυμούν υπάρχει και η επιλογή «City», που το ελαφραίνει σε τέτοιο σημείο, ώστε να γυρίζει ακόμα και με το άγγιγμα του Σε απαιτητικές διαδρομές, δείχνει το σπορ οδηγικό χαρακτήρα τουενός δακτύλου. Σε κίνηση μέσα στην πόλη, είναι ευέλικτο και ευκολοδήγητο, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του παρκάρει εύκολα και περνάει από τα πιο μικρά στενά χωρίς πρόβλημα, με το κιβώτιο ταχυτήτων να βοηθά σημαντικά με την κλιμάκωση και το θετικό κούμπωμά του.

Το ολοκληρώνει η τιμή

Μοντέρνο και σπορτίφ, με ικανοποιητικούς χώρους και ακόμα καλύτερο εξοπλισμό, κινητήρα που προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και απαλλαγμένο από τέλη κυκλοφορίας, το μόνο που μπορεί να επιζητήσει κάποιος από το Punto TwinAir είναι ανταγωνιστική τιμή. Στην τρίθυρη έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας για τη σχετική δοκιμή, η τιμή ξεκινά από 13.100 ευρώ και στην πεντάθυρη κοστίζει 400 ευρώ επιπλέον, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της απόσυρσης.   

 

 Τεχνικά Χαρακτηριστικά  
 Κυβισμός (cc) 875
 Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.)  85/5.500
 Ροπή (Nm/σ.α.λ.)  145/2.000
 Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα)  12,7
 Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)  172
 Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)  4,2
 Εκπομπές Ρύπων CO2  98 γρ./χλμ
 Τέλη Κυκλοφορίας 0 €
 Μήκος (μέτρα)  4,065
 Πλάτος (μέτρα)  1,687
 Ύψος (μέτρα)  1,490
 Βάρος (κιλά)  980
 Χώρος Αποσκευών (λίτρα)  275
 Τιμή (από…)*  13.100 ευρώ

 

Οι νέες επενδύσεις στα καθίσματα προσδίδουν επιπλέον κομψότητα και στιλ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης