Η διαφήμιση του Fiat 500 Abarth, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό κατά τη διάρκεια του περσινού «Super Bowl» στις ΗΠΑ, ψηφίστηκε ως το καλύτερο τηλεοπτικό σποτ της χρονιάς.

Πρωταγωνιστές στην διαφήμιση, την οποία έχουν παρακολουθήσει περισσότεροι από 10 εκατομμύρια χρήστες στο YouTube, εκτός από το 500 Abarth, είναι και η εντυπωσιακή  Catrinel Menghia.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αξιοπερίεργο, είναι ότι το σποτ αρχικά προβλεπόταν να παρουσιαστεί μόνο στον τελικό του αμερικανικού ράγκμπι και όχι στην τηλεόραση. Η τεράστια απήχηση που είχε στο κοινό όμως, υποχρέωσαν τη Fiat να δώσει έγκριση και για την TV, αποτέλεσμα που την δικαίωσε απόλυτα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης