Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Η γαλλική εταιρεία έκανε στροφή 180 μοιρών σε ό,τι αφορά το μικρό αυτοκίνητο πόλης της γκάμας της, δημιουργώντας ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της κατηγορίας. Το νέο Twingo, σε αντίθεση με τους προκατόχους του, έχει κινητήρα πίσω, κίνηση στους πίσω τροχούς και πεντάθυρο αμάξωμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μαθήματα lifestyle

Οι προτάσεις των κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών στην κατηγορία των μίνι, είναι πολλές και ελκυστικές. Από τη μία η τριάδα των VW up!, Seat Mii και Skoda Citigo, από την άλλη αυτή των νεότερων Toyota Aygo, Citroen C1 και Peugeot 108 και ανάμεσα τους τα Hyundai i10 και Fiat 500. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και στη Renault γνώριζαν πως έπρεπε να βγάλουν έναν «κρυφό άσο» από το μανίκι τους, αν θέλουν να κερδίσουν σημαντικό μερίδιο από την πίτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο «άσος» άκουγε στο όνομα νέο Twingo και όπως αποδεικνύεται τα κατάφεραν και με το παραπάνω, έχοντας τη βοήθεια της Smart. Η διαφορετικότητα αυτού του αυτοκινήτου, είναι πως έχει τον κινητήρα στο πίσω μέρος, όπως και την κίνηση. Πατάει στην ίδια πλατφόρμα με το forfour και για πρώτη φορά στην 20χρονη ιστορία του προσφέρεται ως πεντάθυρο.

Το στιλ του θα μπορούσε να πούμε πως συναντάται μόνο στο 500άρακι, με το αμάξωμα να αποπνέει αέρα φρεσκάδας και να προσφέρεται με πλήθος επιλογών εξατομίκευσης, καλύπτοντας όλα τα γούστα των υποψήφιων αγοραστών.  

Τόσο μικρό και συνάμα τόσο ευρύχωρο

Το εσωτερικό ακολουθεί την ίδια μοντέρνα φιλοσοφία, με τους έντονους χρωματικούς συνδυασμούς σε καθίσματα, ταμπλό, πόρτες, τιμόνι και αεραγωγούς, να τονίζουν τη νεανικότητα και τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του. Τα πλαστικά ως συνήθως είναι σκληρά, αλλά έχουν καλή συναρμογή, ενώ υπάρχουν αρκετές θήκες για αντικείμενα και μεγάλα ποτήρια ή μπουκάλια.

Παρά το σχετικά μικρό μήκος του αμαξώματος (3,59 μέτρα), το ύψος είναι αυξημένο και το μεταξόνιο ιδιαίτερα μεγάλο, κάτι που ωφελεί σημαντικά τους χώρους. Αν και δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά, το Twingo είναι ικανό να φιλοξενήσει με ελάχιστες παραχωρήσεις τέσσερις ενήλικες επιβάτες. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα από 181 έως 219 λίτρα, ανάλογα την κλίση της πλάτης των καθισμάτων, με την εταιρεία να αναφέρει πως με την πλήρη αναδίπλωση τους, είναι ικανό να μεταφέρει αντικείμενα μήκους 2,3 μέτρων. Βέβαια, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, υπάρχουν ανταγωνιστές με καλύτερους χώρους και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ.

Χωρίς τέλη κυκλοφορίας 

Στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου βρίσκεται ο τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000άρης κινητήρας, απόδοσης 70 ίππων και 91 Nm ροπής. To μοτέρ σίγουρα δεν προσφέρει τις επιδόσεις του 0.9 turbo, αλλά έχει γραμμική λειτουργία και είναι ικανό να διατηρήσει έναν σταθερό και γρήγορο ρυθμό. Συνδυάζεται με πεντάρι μηχανικό κιβώτιο και σύστημα start/stop, έχοντας ρυθμιστεί με βάση την οικονομία. Η μέση κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται γύρω στα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι κάτω από 100 γρ/χλμ., οπότε απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. 

Στρίβει στο τετραγωνικό

Με κατανομή βάρους 45/55, το Twingo είναι σωστά ζυγισμένο, ιδιαίτερα ευκολοδήγητο μέσα στην πόλη και ευχάριστο. Ο οδηγός κάθεται αρκετά ψηλά, έχοντας άριστη ορατότητα περιμετρικά, με την ανάρτηση να είναι ρυθμισμένη βάσει της κίνησης στα αστικά κέντρα. Με κύκλο στροφής μόλις 8,6 μέτρα, στρίβει και παρκάρει με απίστευτη ευκολία, έχοντας την τέλεια ευελιξία. Στον ανοικτό δρόμο και με ταχύτητες άνω των 110 χλμ./ώρα, δείχνει μια ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους, ενώ και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι αισθητοί. Φυσικά, δεν πρόκειται να προβληματιστεί σ’ ένα ταξίδι 2 ωρών, ούτε σε δρόμο με συνεχείς στροφές, με την συμπεριφορά του να είναι προβλέψιμη ακόμα και σε συνθήκες πίεσης.

Από 9.490 ευρώ

Το νέο Twingo , είναι ένα mini αυτοκίνητο με ξεχωριστή εμφάνιση, ικανοποιητικούς χώρους και μοντέρνα καμπίνα. Είναι ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη, πολύ εύκολο στην οδήγηση και αρκετά οικονομικό. Στην έκδοση S/S με το σύστημα start/stop δεν πληρώνει τέλη, έχει ένα πολύ καλό πακέτο εξοπλισμού και ανταγωνιστική τιμή.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Renault Twingo 1.0 SCe S/S 
Κυβισμός (cc) 999 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 70/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 91/2.850
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 14,5
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 151
Μέση Κατανάλωση (κιλα/100χλμ.) 4,2
Εκπομπές Ρύπων CO2 95 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 0 €
Μήκος (μέτρα) 3.595
Πλάτος (μέτρα) 1.646
Ύψος (μέτρα) 1.554
Βάρος (κιλά) 885
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 181
Τιμή (από…) 9.490

Στις πόρτες χωράνε ακόμα και δύο μεγάλα μπουκάλια

Αρκετές κρυφές θήκες

Ο χώρος αποσκευών αυξάνεται με την αναδίπλωση των καθισμάτων

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης