Για το 2019 η Honda δεν αρκείται στην ανανέωση της motocross ναυαρχίδας της και την πλαισιώνει με μια special έκδοση απευθείας από το αμερικάνικο πρωτάθλημα ΜΧ/SX!

WE σημαίνει Works Edition και αυτό σε απλά Ελληνικά μεταφράζεται σε μοτοσυκλέτα έτοιμη να μπει στις χωμάτινες πίστες και να κυριαρχήσει χωρίς περαιτέρω βελτιώσεις. Κινητήρας, φρένα και αναρτήσεις είναι και πάλι στο επίκεντρο των εξελίξεων αλλά και τα υπόλοιπα περιφερειακά κρύβουν διαφορές ικανές να κάνουν ..τη διαφορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μοτοσυκλέτα είναι εξελιγμένη από τον τρις παγκόσμιο πρωταθλητή Γερμανό αναβάτη Ken Roczen, που ως γνωστόν τα τελευταία χρόνια πρωταγωνιστεί στα πρωταθλήματα SX και MX της Αμερικής. Σε σχέση με την “απλή” έκδοση θα είναι κατά περίπου 2.000 ευρώ ακριβότερη, αλλά και στην περίπτωση αυτή ισχύει αυτό που λέμε μπρος τα κάλλη τι είναι ο πόνος; Έτσι λοιπόν η Honda γίνεται η πρώτη ιαπωνική εταιρεία που προσφέρει Factory Edition, κάτι που κάνουν εδώ και χρόνια οι ευρωπαϊκές. Κάλλιο αργά παρά ποτέ..

Ας δούμε λοιπόν τι έχει αλλάξει η Honda στο απόλυτο χωμάτινο όπλο της, ξεκινώντας από την “απλή” έκδοση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αλλαγές/βελτιώσεις CRF450R MY2019:

  •  Αναβαθμισμένη κεφαλή
  •  Αναβαθμισμένος συμπλέκτης με βελτιωμένη λίπανση στους δίσκους
  •  Νέα αντλία λαδιού, από δύο των 12mm σε μία των 16mm για καλύτερη λίπανση και λιγότερα κινούμενα μέρη
  •  Νέο σύστημα λίπανσης πιστονιού 
  •  Σένσορας επιλογής ταχυτήτων συνεργαζόμενος με την ηλεκτρονική 
  •  Κατάργηση της μανιβέλας 
  •  Νέοι λαιμοί εξάτμισης, μεγαλύτερης διατομής και μικρότερου μήκους
  •  Αναβαθμισμένες χαρτογραφήσεις των τριών επιλογών λειτουργίας Standard, Smooth και Aggressive
  •  Ελαφρύτερο πλαίσιο για καλύτερη πρόσφυση και αίσθηση 
  •  Επανασχεδιασμένο ελαφρύτερο και πλέον άκαμπτο ψαλίδι
  •  Το πιρούνι έχει νέες ρυθμίσεις και λάδι χαμηλής τριβής
  •  Νέο μοχλικό πίσω ανάρτησης
  •  Νέα δαγκάνα φρένου μπροστά με εμβολάκια 30mm και 27mm από δύο των 27mm, πανομοιότυπη με αυτή των εργοστασιακών μοτοσυκλετών της ομάδας HRC
  •  Αναβαθμισμένο σωληνάκι μπροστινού φρένου
  •  Νέο τιμόνι Renthal Fatbar σε μαύρο χρώμα, χαμηλότερο κατά 15mm 
  •  Νέα τιμονόπλακα με δύο διαφορετικές επιλογές τοποθέτηση του τιμονιού
  •  Νέα μαρσπιέ 20% πιο ελαφριά 
  •  Νέα προστατευτικά καλαμιών 
  •  Νέο μπροστινό number plate
  •  Νέα στεφάνια τροχών σε μαύρο χρώμα 

CRF450R WE και οι επιπρόσθετες αλλαγές/βελτιώσεις

  •  Ειδικά σχεδιασμένη κεφαλή με γυαλισμένες θυρίδες για βελτίωση της απόδοσης, ειδικά στην περιοχή των 5.000-6.000Rpm 
  •  Λογότυπο “CRF Works Edition” στην κεφαλή του κινητήρα
  •  Εξατμίσεις τιτανίου από τη Yoshimura με κώνους από ανθρακονήματα, ειδικά σχεδιασμένες για το WE
  •  Νέες ρυθμίσεις στην ECU εναρμονισμένες με τις νέες εξατμίσεις και τις αλλαγές στην κεφαλή
  •  Νέες ρυθμίσεις στο ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης, με την υπογραφή του Ken Roczen
  •  Επίστρωση “Kashima” στα καλάμια της μπροστινής ανάρτησης για χαμηλότερες τριβές ενώ οι πάνω σωλήνες του πιρουνιού και η πίσω ανάρτηση έχουν επιστρωθεί με νιτρίδια του τιτανίου 
  •  Στεφάνια υψηλής αντοχής D.I.D. LT-X σε μαύρο χρώμα
  •  Υψηλής απόδοσης αλυσίδα της RK
  •  Γραφικά Throttle Jockey factory Team Honda HRC και διαφοροποιημένο κάλυμμα σέλας
  •  Τιμονόπλακες σε μαύρο χρώμα

Πηγή mxin.gr 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης