Ο πρώην επαγγελματίας αναβάτης βρέθηκε νεκρός στην ηλικία των 51 ετών στο σπίτι των γονιών του. Η αιτία θανάτου δεν είναι ακόμη σαφής, ωστόσο πιθανολογείται ως επικρατέστερο το σενάριο καρδιακού επεισοδίου. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ποιος ήταν ο Waldi

Ο κόσμος τον έμαθε πριν από 22 χρόνια, όταν στο μακρινό 1996 τερμάτισε 2ος στη γενική του παγκοσμίου πρωταθλήματος GP250 πίσω από το Max Biaggi, του οποίου τη ζωή συνέχισε να κάνει δύσκολη και το 1997, απέχοντας από τον τίτλο που πήρε ο Ιταλός για δυο μόλις βαθμούς. Η συνέχεια της επόμενης χρονιάς έμελλε να τον βρει στα GP500 με Modenas, υπό την σκέπη του Kenny Roberts, ωστόσο ο ανταγωνισμός δεν του επέτρεψε κάτι καλύτερο από την 14η θέση στο πρωτάθλημα. Τα 250 κυβικά ταίριαζαν στο Waldi και τελικά γύρισε σε αυτά με την ομάδα της Aprilia μέχρι το 2002. Ακολούθησε ένα πέρασμα από MotoGP το 2003 με την ομάδα Harris WCM, αλλά και πάλι η προσαρμογή στα νέα, τετράχρονα δεδομένα δεν ήρθε ποτέ με την παραίτηση του να έρχεται πριν το τέλος της σεζόν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξιοσημείωτη ήταν μια στιγμή της καριέρας του το 2000, όταν η ύστατη νίκη ήρθε με τον πλέον δραματικό τρόπο σε ένα Donington που στέγνωνε εν ώρα αγώνα. Τότε, αν και είχε μείνει ένα ολόκληρο γύρο πίσω έκανε το απίστευτο και στην τελευταία στροφή πήρε την καρό σημαία. Πέρα από την αγωνιστική καριέρα ήταν μέτοχος της MZ, αγοράζοντάς την το 2009 μαζί με τον Martin Wimmer. Ακόμα, ήταν και σχολιαστής των αγώνων του MotoGP στο Eurosport.

Οι τίτλοι

Δύο φορές τρίτος στα GP125 (1991 και 1992)
Δύο φορές δεύτερος (1996 και 1997) και μία τρίτος στα GP250 (1995), πάντα με Honda

Δείτε κάποια πλάνα από τις χαρακτηριστικές “μάχες” που είχε δώσει με το Max Biaggi:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης