του Νίκου Βιτσιλάκη

Η Yamaha ανεβάζει ένα εμπνευσμένο video στο διαδίκτυο και μας ..κοψοχολιάζει. Και ο λόγος απλός, μέσα σε αυτό εξελίσσεται μια οικογενειακή ιστορία με πρωταγωνιστές δύο μοτοσυκλετιστές (πατέρα και γιο) και δύο μοτοσυκλέτες (παλιά XS και νέα XSR). Οπότε και αρχίζουν οι συνειρμοί, άντε το πήρε απόφαση η Yamaha και βγάζει μια πραγματική ρέπλικα της ιστορικής σειράς XS των 70s, μια XS 650 του τότε..

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άνθρακας ο θησαυρός όμως, αφού το συνοδευτικό δελτίο τύπου μιλάει απλά για τα υπάρχοντα XSR 700 και 900, που για το 2018 απλά αποκτούν χρώματα με διχρωμίες που παραπέμπουν στα παλιά  μοντέλα. Και πως η επιτυχημένη πορεία τους έκρινε επιβεβλημένη την είσοδό τους και στην αγορά των ΗΠΑ. Εμπορικά αν το δούμε δεν έχουν άδικο οι της Yamaha, καθώς στον υπόλοιπο κόσμο το μεν το 700 έχει πουλήσει 11.000 τεμάχια από το 2015 και το δε 900 άλλα 7.500 από πέρυσι!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένσταση θα υποβληθεί όμως από χιλιάδες μοτοσυκλετιστές, ανάμεσά τους και ο γράφων, που θα ήθελαν να δουν αναγεννημένη μια πραγματική ρέπλικα της XS 650, που παρουσιάστηκε το μακρινό 1968 και ήταν η πρώτη τετράχρονη μοτοσυκλέτα της Yamaha. Mε κωδικές ονομασίες XS650, XS1, XS2 και XS650 Special έγραψε μια λαμπρή 17χρονη πορεία στο χρόνο, καθιερώνοντας τη φίρμα του Iwata στον κόσμο των τετράχρονων μοτοσυκλετών δρόμου αλλά και των αγώνων Flat Track και Sidecar Cross. Στα χέρια του μέγιστου Kenny Roberts κέρδισε το πρωτάθλημα AMA Grand National Dirt Track των ΗΠΑ το 1973 και στη συνέχεια αποτέλεσε σημείο αναφοράς με τους τέσσερις συνεχόμενους παγκόσμιους τίτλους στα sidecars (1981-1984).

Δείτε το ομολογουμένως καλογυρισμένο και ταυτόχρονα ..παραπλανητικό video εδώ :

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης