Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης & ο… Κώστας Πατσουρέας
Video: Νίκος Χριστοφάκης
Φωτογραφίες, Νίκος Χριστοφάκης, Mercedes
Ένα σπορ αυτοκίνητο, για να το ζήσεις και να το ευχαριστηθείς πρέπει να το οδηγήσεις στο φυσικό του περιβάλλον. Αυτό ισχύει και με την AMG GT S, το διθέσιο μοντέλο της Mercedes που βρέθηκε για λίγες Η Mercedes AMG GT S είναι ποθητή όσο δείχνει. Κάθεσαι στη θέση του οδηγού, βάζεις μπροστά τον V8 biturbo κινητήρα και το μόνο που θες είναι να πατήσεις το γκάζι και να εξαφανιστείς… και ημέρες στην Ελλάδα και λίγοι τυχεροί είχαν τη δυνατότητα να το οδηγήσουν. Κάποιοι στο δρόμο και κάποιοι άλλοι στην πίστα σε ασφαλές δηλαδή περιβάλλον όταν το πόδι βυθίζει τέρμα το γκάζι.
Την εκκεντρική AMG GT S, είχε στην διάθεσή του το zougla.gr για σχεδόν 55 λεπτά (!). Σε αυτό το πολύ σύντομο χρονικό διάστημα προσπαθήσαμε να δούμε τις δυνατότητές της, να την φωτογραφήσουμε και να κάνουμε ένα ξεχωριστό θέμα, προκειμένου να γευτείτε από τον υπολογιστή σας αυτό που ζήσαμε εμείς από κοντά. Η συγκεκριμένη Mercedes είναι εφοδιασμένη με ένα μηχανικό σύνολο V8 biturbo χωρητικότητας 4.0 λίτρων. Στο… ρεζουμέ αποδίδει 510 ίππους και παράγει 650 Nm ροπής ενώ συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Η γερμανική φίρμα δίνει το 0-100 σε 3.8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 310χλμ./ώρα.
Με έντονες καμπύλες…
Είναι όμως στην πραγματικότητα, η AMG GT S τόσο ποθητή όσο δείχνει; Εξωτερικά το αποτέλεσμα μιλά Γερμανική… «αμερικανιά» γίνεται; Κι’ όμως γίνεται! Και μάλιστα με κρατήματα! από μόνο του αρκεί να την έχεις μπροστά σου και να μην ξεκολλά το βλέμμα από πάνω της. Ο όγκος της εντυπωσιάζει και κυρίως το μεγάλο εμπρός καπό που θυμίζει «αμερικανιά» με πολλά κυβικά και άφθονα άλογα.
Οι καμπύλες προκαλούν τις αισθήσεις, οι διπλές εξατμίσεις σε προϊδεάζουν για τον ήχο (που είναι φοβερός) ενώ τα λογότυπα AMG που κοσμούν διάφορα σημεία σου δίνουν να καταλάβεις για το τι θα συναντήσεις όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι της.
Ένα με τον οδηγό…
Εσωτερικά, ο χώρος του οδηγού είναι διαμορφωμένος με τέτοιο τρόπο ώστε να του ικανοποιεί τις Πολυτέλεια εσωτερικού by…. Mercedes ορέξεις, όποιες και να είναι αυτές. Οδηγός και συνοδηγός χωρίζονται μεταξύ τους από ένα κεντρικό τούνελ που θυμίζει V8 και πάνω του υπάρχουν κουμπιά για τα… πάντα. Από το ραδιόφωνο, το τηλέφωνο, το GPS μέχρι τις ρυθμίσεις που μετατρέπουν το αυτοκίνητο σε παιχνίδι για μεγάλα παιδιά.
Στη μέση της κεντρικής κονσόλας συναντάς την κλασική οθόνη Mercedes που θα τολμούσαμε να πούμε πως δεν συμβαδίζει με την αεροδυναμική και εκκεντρική σχεδίαση της GT S. Λεπτομέρεια για ένα αυτοκίνητο που το… ρεζουμέ βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό εκεί που τα άλογα κάνουν πάρτι…
Πατάς το γκάζι και… φτιάχνεσαι!
Οι πρώτοι γύροι στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων είναι διασκεδαστικοί. Καταλαβαίνεις ή καλύτερα Πατάς, πατάς το γκάζι και γίνεσαι γύρο με το γύρο όλο και καλύτερος, άρα και πιο γρήγορος! βιώνεις στο πετσί σου τη δύναμη της AMG GT S, ενώ η μελωδία του κινητήρα σε βάζει στο νόημα της γρήγορης οδήγησης ακόμα πιο βαθειά.
Γύρο με το γύρο τη μαθαίνεις και πατάς το γκάζι περισσότερο για να διαπιστώσεις πως ανάλογα με τις ρυθμίσεις μπορείς να κινηθείς σε πολύ γρήγορους ρυθμούς.
Κάλεσμα στον ειδικό…
Για να δημιουργήσουμε μία πιο ασφαλή άποψη για την Mercedes AMG GT S, ζητήσαμε την άποψη του Η πισωκίνητη AMG GT S είναι… παιχνιδιάρα! ειδικού.
Στο μικρό χρονικό διάστημα που την είχαμε στα χέρια μας προσκαλέσαμε τον πρωταθλητή αναβάσεων στην κατηγορία Formula Saloon Κώστα Πατσουρέα για να μας πει τη γνώμη του, καθώς είναι από τους λίγους στην Ελλάδα που μπορούν με το… καλημέρα να βγάλουν ασφαλή συμπέρασμα για ένα τόσο γρήγορο μοντέλο:
Η άποψη του Κώστα Πατσουρέα…
«Πραγματικά πρόκειται για ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο που δεν μασάει να τα βάλει ούτε με Porsche
Από τα χέρια του Κώστα Πατσουρέα έχουν περάσει τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ στην Ελλάδα…ούτε με Ferrari. Διαθέτει εξαιρετικό κιβώτιο, τέλειο διαφορικό αλλά είναι ιδιαίτερα σκληρό για Mercedes που θα έλεγα ότι δικαιολογείται εξαιτίας του χαρακτήρα του. Μου άρεσε η θέση οδήγησης αλλά και ο τρόπος που γράφει χρόνους όταν κινηθείς γρήγορα.
Είναι ότι καλύτερο για απόλυτους χρόνους, όχι όμως για να απολαμβάνεις σε μέγιστο βαθμό την πλαγιολίσθηση. Σχεδιαστικά θα το ήθελα με κάποια διακριτικά φουσκώματα».
Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχια απολαύστε τον αγαπημένο οδηγό των φιλάθλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού να… στρίβει στην πίστα των Μεγάρων.
Απολαύστε την Mercedes AMG GT S δια χειρός Κώστα Πατσουρέα!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Mercedes AMG GT S |
Κυβισμός (cc) | V8 3.982 κ.εκ. |
Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 510/6.250 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 650/1.750-4.750 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 3.8 δευτ. |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 310 |
Μέση Κατανάλωση | 9.5 λτ./100 χλμ. |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 219 |
Τέλη Κυκλοφορίας | 814.68 ευρώ |
Μήκος (μέτρα) | 4.546 |
Πλάτος (μέτρα) | 1.939 |
Ύψος (μέτρα) | 1.288 |
Βάρος (κιλά) | 1.645 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | – |
Τιμή (από…) | 204.550 |
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Mercedes AMG GT S πατήστε ΕΔΩ
Για να δείτε και άλλες δοκιμές καινούργιων αυτοκινήτων πατήστε ΕΔΩ