Επιμέλεια: Νικόλας Αρώνης

Welcome to New York
Μεταφρασμένος Τίτλος: Καλώς Ήρθες στη Νέα Υόρκη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ταινία εμπνεύστηκε από μια δικαστική υπόθεση, τα δημόσια στάδια της οποίας έχουν μαγνητοσκοπηθεί, προβληθεί σε εκπομπές, έχουν αναφερθεί και σχολιαστεί σε ρεπορτάζ των ΜΜΕ σε όλο τον κόσμο.

Παρ ‘όλα αυτά, οι χαρακτήρες που απεικονίζονται στην ταινία και όλες οι σειρές που απεικονίζουν την ιδιωτική ζωή τους παραμένουν εντελώς πλασματικές, κανείς δεν είναι σε θέση να διεκδικήσει την ικανότητα να αναδημιουργήσει την πολύπλοκη αλήθεια της ζωής των πρωταγωνιστών και των μαρτύρων σε αυτή την υπόθεση, για την οποία ο καθένας έχει τη δική του ή της οπτική γωνία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κ. Ντέβερο είναι ένας ισχυρός άνδρας. Ένας άνθρωπος που χειρίζεται δισεκατομμύρια δολάρια κάθε μέρα. Ένας άνθρωπος που ελέγχει την οικονομική μοίρα των εθνών. Ένας άνδρας με μια τρελή και αχαλίνωτη σεξουαλική πείνα. Ένας άνθρωπος που ονειρευόταν να σώσει τον κόσμο και ο οποίος δεν μπορεί να σώσει τον εαυτό του. Ένας τρομοκρατημένος άντρας. Ένας χαμένος άνθρωπος.
Παρακολουθείστε την πτώση του…

Σκηνοθεσία: Εϊμπελ Φεράρα
Σενάριο: Εϊμπελ Φεράρα, Κριστ Ζόις
Πρωταγωνιστούν: Ζακλίν Μπισέ, Ζεράρ Ντεπαρντιέ

Rio, Eu Te Amo
Μεταφρασμένος Τίτλος:Rio, I Love You

Να γιατί πρέπει να επισκεφτείτε το Ρίο Ντε Τζανέιρο, τουλάχιστον μια φορά στη ζωή σας…

Ένα πανέμορφο κινηματογραφικό παζλ, στα χνάρια των “Paris je t’aime” και “New York I love you”, που αποτελείται από εννέα δυναμικά μικρά κομμάτια. To “Rio I Love You” είναι η τρίτη σπονδυλωτή ταινία του franchise “Cities of Love”, η οποία δημιουργήθηκε από διαφορετικούς οραματιστές σκηνοθέτες από όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων οι Κάρλος Σαλντάνα, Πάολο Σορεντίνο, Ναντίν Λαμπακί και Τζον Τουρτούρο. Κάθε κομμάτι επικεντρώνεται σε μία ρομαντική ιστορία, μιας διαφορετικής γειτονιάς της «Πόλης του Θεού». Το Ρίο Ντε Τζανέιρο και η μαγική του καθημερινότητα, αποτέλεσε έμπνευση για τη δημιουργία μιας σειράς ταινιών μικρού μήκους, που όλες μαζί θα παρουσιάσουν τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά της πόλης μέσα από ένα μείγμα πολιτισμών.

Η αρχική ιδέα και το κίνημα #RIOEUTEAMO

Oι πρώτες συζητήσεις για το “Rio, I Love You” ξεκίνησαν το Μάιο του 2006, όταν προβλήθηκε στο Φεστιβάλ Καννών το “Paris, je t’ aime”. Τότε ήταν που ο Αμερικανός παραγωγός Τζόσουα Σκούρλα συναντήθηκε με τον Εμμάνουελ Μπενπιύ, δημιουργό και παραγωγό της ταινίας και του ανέφερε την επιθυμία να μεταφέρει την ιδέα και στο Ρίο Ντε Τζανέιρο. Ο Εμμάνουελ Μπενπιύ δέχτηκε με ενθουσιασμό. «Το Ρίο ήταν πάντα στην κορυφή της λίστας με τις αγαπημένες μου πόλεις. Είναι μια πόλη γεμάτη ρομαντισμό και αισθησιασμό που κάνει τους ανθρώπους να ονειρεύονται», λέει ο Εμμάνουελ Μπενπιύ.

Δύο χρόνια αργότερα, ο Μπενπιύ ολοκλήρωνε την ταινία “New York, I Love You” όταν η ιδέα επανήλθε. Αυτή τη φορά ο Τζόσουα Σκούρλα πρότεινε επίσημα στον Εμμάνουελ Μπενπιύ να ξεκινήσει το project “Rio, I Love You”. O Τζόσουα Σκούρλα ζούσε μεταξύ Νέας Υόρκης και Βραζιλίας όταν άρχισε να οργανώνει την παραγωγή της ταινίας. «Η συγκεκριμένη ταινία είχε μία ιδιαιτερότητα. Αποτελείτο από εννέα μικρές ιστορίες γυρισμένες από δέκα ταλαντούχους σκηνοθέτες. Ευτυχώς όπως όλοι συνεργάστηκαν άψογα μεταξύ τους και το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό», λέει ο παραγωγός Νταν Κλάμπιν.

Ένα από τα πρώτα βήματα του project ήταν και το διαδικτυακό κίνημα #RIOEUTEAMO, μία ηλεκτρονική κοινότητα, επικεντρωμένη σε ενέργειες και δράσεις γύρω από την αγάπη, η οποία αργότερα επεκτάθηκε και στους δρόμους των πόλεων. «Με το κίνημα αυτό #RIOEUTEAMO καταφέραμε να προσελκύσουμε χορηγούς με σκοπό να επενδύσουν στο project.», λέει ο παραγωγός Τζόσουα Σκούρλα.

“Mrs Nobody”

Σκηνοθεσία: Αντρούτσα Ουάντινγκτον
Ηθοποιοί: Φερνάντα Μοντενέγκρο, Εντουάρντο Στέρμπλιτς

Η Ντόνα Φουλάνα μένει στους δρόμους από επιλογή. Ο εγγονός της, ο Λεονάρντο, την θεωρεί νεκρή μέχρι που την συναντά στον δρόμο. Ο Λεονάρντο προσπαθεί να την πείσει να γυρίσει σπίτι, αλλά η Ντόνα Φουλάνα θέλει να ζήσει ένα απελευθερωτικό ταξίδι στο Ρίο Ντε Τζανέιρο.

“La Fortuna”

Σκηνοθεσία: Πάολο Σορεντίνο
Ηθοποιοί: Έμιλι Μόρτιμερ, Μπάζιλ Χόφμαν

Η Ντόροθι, ένα πρώην μοντέλο και ο κατά πολύ μεγαλύτερος της σύζυγός, ο Τζέιμς, φτάνουν στο Ρίο Ντε Τζανέιρο για διακοπές, σε ένα καταπληκτικό σπίτι πάνω στη θάλασσα. Κουρασμένος από την καταπιεστική στάση της γυναίκας του, ο Τζέιμς, με λίγη τύχη θα προσπαθήσει να λύσει τα προβλήματά του.

“The Muse”

Σκηνοθεσία: Φερνάντο Μερέγιες
Ηθοποιοί: Βενσάν Κασέλ, Ντέμπορα Νασιμέντο

Ο Ζε κάνει γλυπτά στην άμμο, αναπαράγοντας παγκοσμίου φήμης έργα. Μέχρι που μία νεαρή γυναίκα που διασχίζει τον πεζόδρομο τον εμπνέει να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο έργο.

“I think I’m in Love”

Σκηνοθεσία: Στέφαν Έλιοτ
Ηθοποιοί: Μαρσέλο Σεράδο, Μπεμπέλ Ζιλμπέρτο

Ο Τζέι είναι ένας διάσημος ηθοποιός, ο οποίος καταφθάνει στο φεστιβάλ του Ρίο με σκοπό την προώθηση της τελευταίας του ταινία. Εξουθενωμένος από το ταξίδι, η μόνη του σκέψη είναι να φτάσει στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστεί, αλλά ο οδηγός του, ο Σέλιο, επιμένει να κουβεντιάζουν. Μέχρι τη στιγμή που ο Τζέι αντικρίζει το Sugarloaf Mountain (γνωστό βουνό του Ρίο από γρανίτη και χαλαζία, ύψους 369 μέτρων, που ξεφυτρώνει μέσα από τη θάλασσα) και αισθάνεται την ανάγκη να το κατακτήσει.

“When There is no More Love”

Σκηνοθεσία: Τζόν Τορτούρο
Ηθοποιοί: Τζόν Τορτούρο, Βανέσα Παραντί

Ένας άντρας, μία γυναίκα, ένα σπίτι στο εξωτικό νησί Πακέτα. Μία ιστορία αγάπης που φτάνει στο τέλος με ένα τραγούδι αποχαιρετισμού.

“Texas”

Σκηνοθεσία: Γκιγιέρμο Αριάγα
Ηθοποιοί: Τζέισον Άιζακς, Λαντ Βιεϊρά, Λόρα Νέιμπα

Ο Τέξας, ένας μποξέρ χάνει το χέρι του σε αυτοκινητιστικό ατύχημα. Η γυναίκα του, η Μαρία, ένα όμορφο μοντέλο, που ήταν και εκείνη στο αυτοκίνητο, δε μπορεί πλέον να περπατήσει. Περιτριγυρισμένος από τύψεις, ο Τέξας, θα κάνει τα πάντα για να μαζέψει χρήματα για την εγχείρηση της Μαρία. Αρχικά, φαντάζει αδύνατο μέχρι τη στιγμή που θα γνωρίσει τον Γκρίνγκο, έναν αλλοδαπό που οργανώνει παράνομους αγώνες πυγμαχίας στο Ρίο.

“The Vampire from Rio”

Σκηνοθεσία: Σανγκ Σου Ιμ
Ηθοποιοί: Τονίκο Περέιρα, Ρομπέρτα Ροντρίγκεζ

Η ιστορία του Φερνάντο, ενός σερβιτόρου που δουλεύει σε ένα τουριστικό εστιατόριο, ο οποίος είναι ερωτευμένος με την Ιζαμπέλ, μία αισθησιακή γυναίκα, που προσπαθεί να μεγαλώσει την κόρη της «πουλώντας» το κορμί της.

“Pas de Deux”

Σκηνοθεσία: Κάρλος Σαλντάνα
Ηθοποιοί: Ροντρίγκο Σαντόρο, Μπρούνα Λιντζμέγιερ

Κατά τη διάρκεια της πρόβας για μία νέα παράσταση, ένα ζευγάρι χορευτών, περνά κρίση. Έχουν δεχτεί μία πρόσκληση για να χορέψουν στο εξωτερικό, αλλά διστάζουν να την αποδεχτούν, κάτι το οποίο βάζει τη σχέση τους σε δοκιμασία. Λίγα λεπτά πριν βγουν στη σκηνή η συζήτηση κλιμακώνεται. Η μόνη διέξοδος είναι ο χορός!

“The Miracle”

Σκηνοθεσία: Ναντίν Λαμπακί
Ηθοποιοί: Ναντίν Λαμπακί, Χάρβεϊ Καϊτέλ

Δύο διεθνούς φήμης ηθοποιοί που συμμετέχουν σε μία ταινία στο Ρίο, πέφτουν πάνω σε ένα παιδί, που πιστεύει ότι δέχεται τηλεφωνήματα από τον Ιησού. Σύντομα, οι δύο ηθοποιοί θα συνειδητοποιήσουν ότι αυτός ο «Ιησούς» δεν είναι αυτό ακριβώς που έχει στο μυαλό του το παιδί.

Starred Up
Μεταφρασμένος Τίτλος: Γροθιές στους Τοίχους

Η ταινία Γροθιές στους Τοίχους είναι ένα σκληρό και κλειστοφοβικό δράμα φυλακής που αφηγείται με ένταση και αμεσότητα την ιστορία ενός νεαρού ο οποίος μεταφέρεται πρόωρα σε μια φυλακή ενηλίκων λόγω της βίαιης συμπεριφοράς του. Την ταινία σκηνοθετεί ο βραβευμένος Βρετανός σκηνοθέτης Ντέιβιντ Μακένζι (“Young Adam”, “Hallam Foe”, “Perfect Sense”) βασισμένος σε ένα σενάριο του πρωτοεμφανιζόμενου Τζόναθαν Άσερ, που χρησιμοποίησε τις εμπειρίες του ως ψυχοθεραπευτής σε φυλακές για να γράψει το σενάριο. Ο αγγλικός τίτλος υποδεικνύει τη διαδικασία της πρόωρης μεταφοράς ενός εφήβου από φυλακές ανηλίκων σε φυλακές ενηλίκων, ενώ στη διάλεκτο της φυλακής υπονοεί για κάποιον ότι είναι ο ανερχόμενος «ηγέτης» της φυλακής.

Ο Έρικ (Τζακ Ο’Κόνελ) είναι ένας βίαιος νεαρός που ρίχνεται ξαφνικά στο σκοτεινό κόσμο μιας φυλακής ενηλίκων. Καθώς προσπαθεί να επιβιώσει σ’ αυτό το εχθρικό περιβάλλον έρχεται αντιμέτωπος με τον πατέρα του Νεβ (Μπεν Μέντελσον), έναν άνδρα που έχει περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στη φυλακή και που ο Έρικ έχει να δει από πέντε ετών. Ο Έρικ αρνείται τις προσπάθειες του πατέρα του να τον προστατέψει και να τον επηρεάσει και αγωνίζεται να επιβληθεί στους φύλακες αλλά και στους άλλους κρατούμενους. Ένας ψυχοθεραπευτής, ο Όλιβερ, (Ρούπερτ Φρεντ) προτείνει στον Έρικ να ενταχθεί στην ομάδα κρατουμένων που προσπαθεί να βοηθήσει μαθαίνοντας τους να διαχειρίζονται την οργή και το δολοφονικό τους ένστικτο.

Μέσα σ’ αυτήν την ομάδα ο Έρικ θα ζήσει για πρώτη φορά την εμπειρία της εμπιστοσύνης στο διπλανό σου και της φιλίας, και θα κατανοήσει ότι η βίαιη συμπεριφορά του έχει τις ρίζες της στην εγκατάλειψη από τους γονείς του όταν ήταν παιδί. Η αλλαγή και η ελπίδα είναι καινούριες, άγνωστες μέχρι τώρα έννοιες για τον Έρικ που, μεγαλωμένος μέσα σε ιδρύματα, έχει μάθει να μην εμπιστεύεται κανένα και να επιτίθεται αντί να ακούει. Μπορεί ο Έρικ να ολοκληρώσει το ταξίδι της μεταμόρφωσης του ξεπερνώντας τις έχθρες και το μίσος, τα ορατά και αόρατα κάγκελα που κυριαρχούν στη φυλακή; Και μπορεί να μάθει αρκετά για να καταφέρει να σώσει το εαυτό του και να συμφιλιωθεί με τον πατέρα του;

Las Horas Muertas
Μεταφρασμένος Τίτλος: Ήσυχες Μέρες

Ο Σεμπαστιάν, 18 χρονών, «τρέχει» μόνος του το μικρό Μοτέλ του θείου του, στην απομακρυσμένη τροπική ακτή της Βερακρούζ. Το Μοτέλ συχνά φιλοξενεί παράνομα ζευγάρια. Εκεί, ο Σεμπαστιάν γνωρίζει την Μιράντα, 35 χρονών, η οποία πηγαίνει στο Μοτέλ για να συναντήσει τον πλούσιο εραστή της, Μάριο. Καθώς ο Μάριο τις περισσότερες φορές καθυστερεί στα ραντεβού τους, η Μιράντα αναγκάζεται να περνάει πολλές ώρες μόνη της. Όλος αυτός ο ελεύθερος χρόνος της δίνει την ευκαιρία να γνωρίσει τον Σεμπαστιάν, με τον οποίo γρήγορα ξεκινά ένα παιχνίδι αποπλάνησης.

Η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Άαρον Φερνάντεζ Λεζούρ γράφτηκε στα πλαίσια του CINÉFONDATION RÉSIDENCE του Φεστιβάλ των Καννών και έκανε πρεμιέρα στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σαν Σεμπαστιάν.

H ταινία έχει αισθησιακό τόνο και η ατμόσφαιρα είναι απλή και εσωστρεφής, δίνοντας έτσι έμφαση στη σκιαγράφηση των δυναμικών χαρακτήρων και του νωχελικού τοπίου.

Les Vacances du Petit Nicolas
Μεταφρασμένος Τίτλος: Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές

Ο αξιαγάπητος, σκανταλιάρης ήρωας εκατομμυρίων μικρών και μεγάλων επιστρέφει ολοζώντανος στη μεγάλη οθόνη με μια μεγάλη γαλλική παραγωγή, στα πρότυπα του κινηματογραφικού του ντεμπούτου που σημείωσε τεράστια εισπρακτική επιτυχία σε όλον τον κόσμο το 2009.

Στο δεύτερο επεισόδιο της σειράς, ο Μικρός Νικόλας ενσαρκώνεται από τον πρωτοεμφανιζόμενο Mathéo Boisselier και μας παρασύρει στις διασκεδαστικές περιπέτειες του σε σκηνοθεσία του Laurent Tirard, που ανέλαβε και την πρώτη μεταφορά στη μεγάλη οθόνη.

Η νέα ταινία υπόσχεται να μας χαρίσει ένα σπαρταριστό, απολαυστικό, οικογενειακό θέαμα, που μεταφέρει ιδανικά το καρτουνίστικο κλίμα των εικονογραφήσεων των Goscinny και Sempé, αιχμαλωτίζοντας τη φωτογενή ‘60s ατμόσφαιρα του γαλλικού καλοκαιριού.

Gone Girl
Μεταφρασμένος Τίτλος: Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε

Ένα από τα καλύτερα λογοτεχνικά θρίλερ όλων των εποχών – που εξελίχθηκε σε απόλυτο must και πολυσυζητημένο μπεστ σέλερ – πέφτει στα χέρια του εικονοκλάστη μετρ, Ντέιβιντ Φίντσερ. Ο σκηνοθέτης που μας χάρισε κάποιες από τις μεγαλύτερες κινηματογραφικές επιτυχίες των τελευταίων δεκαετιών, υπεύθυνος για κλασικά πλέον κινηματογραφικά αριστουργήματα όπως το «Se7en», το «Fight Club», το «The Social Network», και το «Η Απίστευτη Ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον», μας μεταφέρει γι’ ακόμη μια φορά στο δικό του μυστηριώδες και ελκυστικό σύμπαν που τον καθιέρωσε ως έναν από τους σημαντικότερους κινηματογραφικούς δημιουργούς της γενιάς του.

Αυτή τη φορά, εκμεταλλευόμενος το μοναδικό ταλέντο των Μπεν Άφλεκ και Ρόζαμουντ Πάικ, μας οδηγεί σε μια άγρια διαδρομή που εξερευνά τη σύγχρονη κουλτούρα των media και της ενημέρωσης αλλά βουτάει την ίδια στιγμή, βαθιά, στα πιο σκοτεινά μέρη των ανθρώπινων σχέσεων και του γάμου – εκεί, όπου η μαύρη κωμωδία αντλεί τη θεματολογία της μέσα από κάλπικες υποσχέσεις και αναπόφευκτες πλάνες.

Το ζευγάρι που συναντάμε στο επίκεντρο των γεγονότων – ο πρώην Νεοϋορκέζος συγγραφέας Νικ Νταν με το αλλοτινό κουλ κορίτσι και γυναίκα του πλέον, Έιμι, που μετακόμισαν πρόσφατα στις μεσοδυτικές πολιτείες – έχουν όλες τις περγαμηνές και τα φόντα να αποτελέσουν το τέλειο δείγμα σύγχρονης συζυγικής ευτυχίας και γαλήνης. Όμως εντελώς ξαφνικά, η Έιμι εξαφανίζεται κατά την ημέρα της 5ης επετείου του γάμου τους, αφήνοντας να φανούν οι πρώτες ρωγμές στη σχέση και αποκαλύπτοντας σταδιακά έναν λαβύρινθο σκοτεινών σημείων και μυστικών που επισκιάζουν την επιφάνεια της καλογυαλισμένης τους, επίπλαστης, ευτυχίας.

Ο Νικ μετατρέπεται σε βασικό ύποπτο της εξαφάνισης, με ένα πέπλο μυστηρίου να καλύπτει την αλλόκοτη συμπεριφορά του. Η Έιμι γίνεται αντικείμενο φρενίτιδας για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, τα οποία την αναζητούν – ζωντανή ή νεκρή, δεν έχει σημασία – προκειμένου να ταΐσουν τα μάτια του, διψασμένου για αποκαλύψεις, αδηφάγου κοινού.

Όπως ο Νικ και η Έιμι προσωποποιούν την πεμπτουσία του ρομαντικού ζεύγους, έτσι και η εξαφάνιση της Έιμι έχει όλα τα σημάδια ενός εμβληματικού αμερικανικού εγκλήματος. Μόνο που, πολύ σύντομα, η περίφημη εξαφάνιση μετατρέπεται σε δωμάτιο με καθρέφτες, όπου τα δελεαστικά και άγρια μυστικά οδηγούν σε νέα, πιο ελκυστικά και πιο επικίνδυνα πάθη. Τα γεγονότα που εκτυλίσσονται είναι πολλές φορές σοκαριστικά και γεμάτα επιπλοκές, όμως τα σημαντικά ερωτήματα που προκύπτουν μέσα από τις πιο ανεξέλεγκτες εξελίξεις είναι τα πλέον προφανή: Ποιος είναι τελικά ο Νικ; Ποια είναι η Έιμι; Πόσοι από εμάς είμαστε παγιδευμένοι σε ανθρώπινες σχέσεις χτισμένες σε σαθρές και επισφαλείς βάσεις ψέματος, υποκρισίας και προκάλυψης;

Xenia

Μαζί θα πάνε μακριά…

Μετά την αιρετική «Στρέλλα» (2009), ο Πάνος Χ. Κούτρας επιστρέφει με την τέταρτη ταινία του: το «Xenia» έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του 67ου Φεστιβάλ των Καννών, όπου απέσπασε διθυραμβικές κριτικές και εξασφάλισε διανομή σε Ευρώπη και Αμερική.

Το «Xenia» είναι ένα παραμυθένιο road movie για τον 21ο αιώνα, μια πληθωρική περιπέτεια με χιούμορ, αγωνία, μαγικό ρεαλισμό, συγκίνηση, ιταλικά τραγούδια του ’60 και μια αμετακίνητα αισιόδοξη στάση απέναντι στη ζωή.

Μετά τον θάνατο της μητέρας τους, δύο αδέλφια, ο Ντάνυ και ο Οδυσσέας, 16 και 18 ετών αντίστοιχα, ταξιδεύουν από τη μια άκρη της Ελλάδας στην άλλη για να εντοπίσουν τον πατέρα τους, που τους εγκατέλειψε πριν χρόνια. Σκοπός τους να εξασφαλίσουν την ελληνική ιθαγένεια αλλά και τη συμμετοχή του ταλαντούχου Οδυσσέα σε έναν διαγωνισμό τραγουδιού στη Θεσσαλονίκη.

Relatos Salvajes
Μεταφρασμένος Τίτλος: Ιστορίες για Αγρίους

Η ανισότητα, η αδικία, οι απαιτήσεις του κόσμου που ζούμε προκαλούν άγχος και κατάθλιψη σε πολλούς ανθρώπους. Ενίοτε, κάποιοι από αυτούς ξεσπούν. Αυτή είναι μια ταινία για αυτούς τους ανθρώπους. Οι χαρακτήρες του Ιστορίες Για Αγρίους, περνούν το λεπτό όριο που διαχωρίζει τον πολιτισμό από τη βαρβαρότητα. Η προδοσία ενός εραστή, η αναδρομή στο καταπιεσμένο παρελθόν, ακόμη κι ο εκνευρισμός ενός οδηγού, μπορούν να οδηγήσουν στην παραφροσύνη και την ένοχη απόλαυση του να χάνεις τον έλεγχο.

Το καστ της ταινίας αποτελείται από τους σημαντικότερους Αργεντινούς ηθοποιούς, ανάμεσά τους και ο Ρικάρντο Νταρίν («Εννέα Βασίλισσες» και «Το Μυστικό στα Μάτια της») και η Μαρία Ονέτο («Η Ακέφαλη Γυναίκα»), ενώ τη μουσική υπογράφει ο δύο φορές βραβευμένος με Όσκαρ («Βαβέλ» και «Το Μυστικό του Brokeback Mountain») Γκουστάβο Σανταολάγια.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης