Ξεκινούν σήμερα οι εργασίες για την κατασκευή και του τελευταίου σταθμού της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, του σταθμού Βενιζέλου. Επίσης, η εταιρεία συγκαλεί σύσκεψη με τους φορείς της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να τους ενημερώσει για την έναρξη κατασκευής του εν λόγω σταθμού.

Η σύσκεψη θα διεξαχθεί στις 14.00 στα γραφεία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. στη Θεσσαλονίκη (26ης Οκτωβρίου 40, 4ος όροφος). Την ενημέρωση από πλευράς ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. θα κάνουν ο πρόεδρος της εταιρείας, καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος, και ο διευθυντής του μετρό Θεσσαλονίκης, κ. Γιώργος Κωνσταντινίδης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην ενημερωτική σύσκεψη έχουν προσκληθεί και θα συμμετάσχουν ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, η υφυπουργός Μακεδονίας-Θράκης Μαρία Κόλλια -Τσαρουχά, η διευθύντρια του γραφείου Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Κατερίνα Νοτοπούλου, καθώς και οι εκπρόσωποι των παραγωγικών φορέων της πόλης και συγκεκριμένα του Ε.Β.Ε.Θ., του Ε.Ε.Θ., του Β.Ε.Θ., του Τ.Ε.Ε./Τμήματος Κεντρικής Μακεδονίας, του ΓΕΩΤΕΕ Μακεδονίας, του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, Τμήματος Μακεδονίας, του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Σ.Β.Β.Ε., Σ.ΕΒ.Ε., της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Εμπόρων Ν. Θεσσαλονίκης, της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Εμπόρων Ν. Θεσσαλονίκης, όπως επίσης και οι εκπρόσωποι του Ο.Σ.Ε.Θ. και του Ο.Α.Σ.Θ.

Τα έργα-χρονοδιάγραμμα:

Οι πρώτες εργασίες που θα εκτελεστούν αφορούν στη δημιουργία των απαραίτητων εργοταξιακών χώρων και τις παρακάμψεις των δικτύων των οργανισμών κοινής ωφελείας βόρεια της οδού Εγνατίας και νότια, στην πλατεία Καπνεργάτη. Παράλληλα, θα ξεκινήσει η κατασκευή της αντιστήριξης, με μικροπασσάλους, για τη δημιουργία των φρεατίων εξαερισμού εντός του σταθμού, και θα ακολουθήσει η επίχωση του αρχαιολογικού χώρου για την προστασία των αρχαιοτήτων και η κατασκευή της πλάκας οροφής του σταθμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που τυχόν θα απαιτηθούν κατά τη διάρκεια της κατασκευής και ολοκλήρωσης του σταθμού, θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών και των φορέων της πόλης.

Υπενθυμίζεται ότι μετά την επανεκκίνηση του έργου της βασικής γραμμής της Θεσσαλονίκης το 2016 και μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη του 100% των δίδυμων σηράγγων, το 95% των αρχαιολογικών εργασιών, το 90% της κατασκευής του αμαξοστασίου στην Πυλαία, το 80% των έργων πολιτικού μηχανικού σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής, το 35% των αρχιτεκτονικών εργασιών, ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει και προχωρούν και οι Η/Μ εργασίες.

Οι εργασίες που απομένουν για την ολοκλήρωση του έργου, σύμφωνα με το νέο χρονοδιάγραμμα, προχωρούν ήδη με εντατικούς ρυθμούς, προκειμένου το 2019 να αρχίσει η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας των συρμών και το 2020 να ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία του έργου.

Τέλος, ανακοινώνεται ότι την αμέσως προσεχή περίοδο, με την ολοκλήρωση των κατασκευαστικών εργασιών στους σταθμούς, θα περιορίζονται σταδιακά οι δεσμευμένοι από τα εργοτάξια χώροι στους δρόμους της πόλης. Έτσι, εντός του επόμενου τριμήνου προγραμματίζεται να αποδεσμευτούν κατειλημμένες επιφάνειες στην οδό Μοναστηρίου, στην περιοχή του Ν. Σιδηροδρομικού Σταθμού και του σταθμού «Δημοκρατία», καθώς επίσης και στην οδό Δελφών, στους σταθμούς «Φλέμινγκ» και «Ανάληψη», όπου θα αποκατασταθεί η αμφίδρομη λειτουργία της οδού Δελφών.

ΠΗΓΗ: seleo.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης