Χάος επικρατεί στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, με τις πωλήσεις να έχουν καταρρεύσει και τις εργασίες των συνεργείων να είναι πλέον μηδαμινές.

Ωστόσο, παρά την έλλειψη ρευστότητας στην αγορά, κάποιοι «αδίστακτοι» ελεγκτές από το υπουργείο έχουν προβεί σε ένα απίστευτο μπαράζ ελέγχων, κυρίως των εξουσιοδοτημένων συνεργείων, με στόχο όχι την επιβολή προστίμων για όσους παρανομούν, αλλά την είσπραξη μίζας, ώστε τα όποια ζητήματα να «τακτοποιηθούν» με το γνωστό «παραδοσιακό» ελληνικό τρόπο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέσα σε αυτό το κλίμα της κατάρρευσης της ελληνικής οικονομίας και της απεγνωσμένης ανάγκης εσόδων από τον κρατικό μηχανισμό, η υπόγεια συνδιαλλαγή και η διαφθορά συνεχίζουν να αποτελούν καθημερινότητα για πολλούς.

Τελευταία, στο στόχαστρο των ελεγκτών έχουν εισέλθει τα αναβατόρια αυτοκινήτων που είναι τοποθετημένα στα συνεργεία και οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να διαθέτουν από πιστοποιητικό καλής λειτουργίας μέχρι και το manual οδηγιών χρήσης!

Ωστόσο, επειδή οι εργασίες στα συνεργεία είναι πλέον μηδαμινές, πάρα πολλοί επαγγελματίες είτε έχουν αμελήσει να ανανεώσουν τα πιστοποιητικά είτε τα χαλασμένα αναβατόρια τα έχουν αντικαταστήσει με μεταχειρισμένα, που όμως δεν συνοδεύονται από το manual χρήσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι οι επιχειρηματίες από τον κλάδο του αυτοκινήτου κατά τον έλεγχο να βρίσκονται παραβάτες και αντιμέτωποι με πρόστιμο 10.000 ευρώ για κάθε αναβατόριο που δεν πληροί τις προδιαγραφές που ορίζει ο νόμος.

Εκεί ξεκινά η συναλλαγή, αφού οι επιχειρηματίες που βρίσκονται σε οικονομικό αδιέξοδο ζητούν να μην καταγραφεί η παράβαση και το πρόστιμο, που σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνά ακόμη και τα 50.000 ευρώ, και το «αντάλλαγμα» που ζητείται από τους ελεγκτές είναι ένα ποσό της τάξεως των 1.000 έως 5.000 ευρώ, ανάλογα με το ύψος του προστίμου.

Πηγή: εφ. Ημερησία

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης