Σχολιάζοντας το τραγικό δυστύχημα, Έλληνας πιλότος, με εκατοντάδες ώρες πτήσης και σε Airbus, που θέλησε για τυπικούς λόγους να διατηρήσει την ανωνυμία του, αναφέρει στο zougla.gr ότι αφενός θα πρέπει να κρατήσουμε όλα τα ενδεχόμενα για τις ακριβείς αιτίες που οδήγησαν τον συγκυβερνήτη σε αυτή την ενέργεια ανοιχτά, αφετέρου θα πρέπει να αναδειχτεί το γεγονός ότι… δεν υπάρχει καμία δικλείδα ασφαλείας που θα μπορούσε να αποτρέψει και στο μέλλον αντίστοιχες ενέργειες!

«Μετά τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της ασφάλειας των πτήσεων, η πόρτα του πιλοτηρίου των αεροπλάνων κλείνει ερμητικά και δεν ανοίγει με κανέναν τρόπο, αν δεν το επιλέξει ο άνθρωπος που βρίσκεται εντός αυτού. Άρα, αν κάποιος χειριστής στο μέλλον θελήσει να προβεί στην αντίστοιχη πράξη, ουσιαστικά δεν μπορεί να τον σταματήσει κανείς».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο έμπειρος χειριστής αναφέρεται και στην πίεση αλλά και την κούραση στην οποία υπόκεινται οι πιλότοι ειδικά τα τελευταία χρόνια, αφού δουλεύουν πυρετωδώς ακόμα και 13 ώρες συνεχόμενες κάθε ημέρα, γεγονός που έχει επίπτωση τόσο στην απόδοσή τους, όσο και στην ψυχολογία τους.

Σχετικά δε με την ψυχολογική υποστήριξη που λαμβάνουν οι πιλότοι, στις περισσότερες διεθνείς αερογραμμές, αυτή είναι είτε αποσπασματική είτε… εντελώς ανεπαρκής, ενώ στην Ελλάδα περιορίζεται σε τυπικές διαγνώσεις, από ιδιωτικούς γιατρούς…

Διαβάστε ακόμη: Συγκυβερνήτης σε κρίση
 
Επιμέλεια: Σωτήρης Σκουλούδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης