Στην πρώτη τριάδα των ελληνικών ηπειρωτικών προορισμών φιλοδοξεί να αναρριχηθεί η περιφέρεια Ηπείρου τα επόμενα χρόνια. Προς την κατεύθυνση αυτήν έχει ήδη εκπονηθεί στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ ύψους 900.000 ευρώ (μέσω ΕΣΠΑ), συμπεριλαμβανομένων δράσεων τουριστικής προβολής για το χρονικό διάστημα 2014-2015.

Όπως τόνισε ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, η περιφέρεια ποντάρει στην ανάπτυξη της τουριστικής οικονομίας και ο άμεσος στόχος είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου πέραν των καλοκαιρινών μηνών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Όπλο της Ηπείρου το απαράμιλλο τοπίο, που συνδυάζει θάλασσα, ορεινούς όγκους, γαστρονομία με ποιοτική φιλοξενία» τόνισε ο περιφερειάρχης.

Η Ήπειρος, που μέχρι σήμερα στηριζόταν στον εγχώριο τουρισμό -και η απότομη πτώση του δημιούργησε προβλήματα στην τοπική οικονομία- πλέον έχει βάλει πλώρη για να αλλάξει το ισοζύγιο του εγχώριου και του εισερχόμενου τουρισμού, σύμφωνα με δημοσίευμα του pamepreveza.gr. Ήδη τα πρώτα αποτελέσματα είναι ορατά και οι αφίξεις τουριστών από Ολλανδία, Ρωσία, Σκανδιναβία, Ιταλία, ΠΓΔΜ, Πολωνία δίνουν το στίγμα για το πώς θα κινηθεί και στο μέλλον η περιφέρεια.

Την ίδια στιγμή όμως κρίσιμος παράγοντας για την αύξηση του τουριστικού ρεύματος στην Ήπειρο αναδεικνύεται το αεροδρόμιο στο Άκτιο, που μπορεί φέτος να κινείται ανοδικά σε σχέση με πέρυσι και να υποδέχεται και πτήσεις τσάρτερ, ωστόσο -όπως σημείωσε ο κ. Καχριμάνης- εξακολουθεί να είναι ένα πρόβλημα για την περιφέρεια, σε ό,τι αφορά στην επισκεψιμότητα. Ειδικότερα, όπως τονίστηκε δεν υπάρχει προγραμματισμένη γραμμή από το Ελευθέριος Βενιζέλος, που θα έδινε άλλον αέρα στον συγκεκριμένο προορισμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης