Η Μαρία Γκράτσια Κιουρί, η πρώτη γυναίκα σχεδιάστρια του οίκου Dior, με την παρουσίαση της καινούργιας της συλλογής οδήγησε σε μία νέα κατεύθυνση την εταιρεία συνδέοντάς την με τους νέους καταναλωτές και δίνοντας νέα πνοή στις πωλήσεις.

Η Κιουρί, η οποία ανέλαβε τα καθήκοντά της τον περασμένο Ιούλιο, έπειτα από δύο δεκαετίες στον οίκο Valentino, κατάφερε να παρουσιάσει μέσα σε πέντε εβδομάδες μία γκαρνταρόμπα που συνδυάζει την «αθλητική υψηλή ραπτική» με το στιλ του δρόμου και των παραμυθιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η συλλογή είναι εκλεκτική, όπως ακριβώς και οι γυναίκες είναι εκλεκτικές. Τους αρέσει να αναμειγνύουν διαφορετικά πράγματα και να δημιουργούν το δικό τους προσωπικό στιλ» δήλωσε η Κιουρί αμέσως μετά την επίδειξη.

Το σόου άνοιξαν μοντέλα ντυμένα στα λευκά και ακολούθησαν μοντέλα ντυμένα με σακάκια ποδηλατικού στιλ, μακριές φούστες και μπλουζάκια με συνθήματα όπως «J’adiore» ή «We should all be feminists» ή «Dior Revolution».

Η επίδειξη έκλεισε με μια σειρά από μακριά μαύρα, διάφανα φορέματα που από μέσα φαίνονταν τα εσώρουχα διακοσμημένα με κεντητά φεγγάρια, αστέρια και ήλιους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προτεραιότητα του πολυτελούς οίκου μόδας, όπως και πολλών άλλων, είναι να προσελκύσει τους νέους καταναλωτές που αποκαλούνται Millennials. Πρόκειται για τα άτομα που έχουν γεννηθεί μετά το 1980 και έχουν μεγαλώσει με το διαδίκτυο και τα social media να είναι μέρος της ζωής τους. Όπως αναφέρει το Reuters, βάσει ορισμένων αναλυτών, οι Millennials αντιπροσωπεύουν ήδη περίπου το 50% των αγοραστών πολυτελών ειδών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης