Η Coca-Cola light, υποστηρικτής του προγράμματος «Νιώσε την καρδιά σου», και η κορυφαία εταιρία μόδας BSB, παρουσίασαν τη Δευτέρα 11 Ιουνίου στο κτίριο της BSB το αξεσουάρ-σύμβολο του προγράμματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα μοντέρνο μαντήλι σε κόκκινες, λευκές και γκρι αποχρώσεις εμπνευσμένο από τα μηνύματα της καμπάνιας «Νιώσε την καρδιά σου», που μπορεί να φορεθεί με διάφορους τρόπους, ανάλογα με τη διάθεση. Το fashion item που σχεδιάστηκε από τη δημιουργική ομάδα της BSB έπειτα από πρόσκληση της Coca-Cola light, ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας και αναμένεται να γίνει το αγαπημένο αξεσουάρ των Ελληνίδων. Βρίσκεται στα ράφια επιλεγμένων καταστημάτων του δικτύου της BSB, ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις του θα διατεθούν για την ενίσχυση της πρωτοβουλίας της Ελληνικής Εταιρείας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ), για την ενημέρωση των Ελληνίδων γύρω από τις καρδιαγγειακές παθήσεις.

Σκοπός του «Νιώσε την καρδιά σου» είναι να αφυπνίσει τις Ελληνίδες γύρω από το ζήτημα των καρδιαγγειακών παθήσεων, που αποτελεί τη νούμερο ένα αιτία θνησιμότητας για το γυναικείο πληθυσμό στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως, καθώς και να ενημερώσει για τους παράγοντες κινδύνου και τα κατάλληλα μέτρα πρόληψης. Η Coca-Cola light αγαπάει τις γυναίκες και γι’ αυτό υποστηρίζει πρωτοβουλίες που φροντίζουν για την υγεία τους, βοηθώντας με πράξεις να εξαπλωθεί το μήνυμα της ελπίδας για καλύτερη υγεία. Παρόντες στην εκδήλωση ήταν επιφανείς καλεσμένοι από τον επιχειρηματικό και καλλιτεχνικό κόσμο, εκπρόσωποι από το χώρο της μόδας, το Δ.Σ. της ΕΕΛΙΑ που μίλησε για το πρόγραμμα, και φυσικά εκπρόσωποι της Coca-Cola light και της BSB, που για άλλη μια φορά εξέφρασαν την υποστήριξή τους στη σημαντική αυτή πρωτοβουλία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο τηλεοπτικό σποτ για την επικοινωνία του προγράμματος, με πρωταγωνίστρια την πρέσβειρα της καμπάνιας Heidi Klum, η Coca-Cola light προσκαλεί τους καταναλωτές να στηρίξουν την προσπάθεια της ΕΕΛΙΑ για ενημέρωση όσο το δυνατόν περισσότερων Ελληνίδων, σχετικά με την υγεία της καρδιάς τους και των προληπτικών μέσων για την προστασία της.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντάκτες:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
www.coca-colalight.gr
www.niosetinkardiasou.gr

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Εταιρικό προφίλ The Coca-Cola Company

Η The Coca-Cola Company είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο και χρονολογείται πάνω από 125 χρόνια, με σχεδόν 500 εμπορικά σήματα και 3.300 προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (ανθρακούχων ποτών, χυμών και φρουτοποτών, εμφιαλωμένου νερού, καθώς και έτοιμου (ready-to-drink) καφέ και τσαγιού).

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Η εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ των προϊόντων της και παρέχει τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής και εταιρικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων στις τρεις χώρες. Τα προϊόντα της The Coca-Cola Company που διατίθενται στην Ελλάδα είναι τα Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Powerade, Nestea, Nestea Green Tea Sugar Free, Illy issimo Caffe, Illy issimo Macchiato.

Η The Coca-Cola Company δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο ως «Σύστημα», σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της (300 εμφιαλωτές παγκοσμίως), οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την παραγωγή/ εμφιάλωση, καθώς και για την πώληση/ φυσική διανομή των προϊόντων της. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Ελληνική Εταιρία Εμφιαλώσεως Α.Ε., μέλος του ελληνικού πολυεθνικού Ομίλου Coca-Cola Hellenic, ενός από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές της εταιρείας, με παρουσία σε 28 χώρες.

Μαζί με την Coca-Cola, που αναγνωρίζεται ως το κορυφαίο εμπορικό σήμα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 14 brands, αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των Coca-Cola Light/Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, Vitaminwater, Powerade, Minute Maid και Georgia Coffee.

Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,7 δισ. φορές την ημέρα.

Για την The Coca-Cola Company, η ανάπτυξη βιώσιμων κοινωνιών αποτελεί συνώνυμο της βιωσιμότητάς της. Γι’ αυτό το λόγο έχει δεσμευτεί παγκοσμίως, μέσω της κοινωνικής της πλατφόρμας “LIVE POSITIVELY”, ώστε η βιωσιμότητα να είναι μέρος οποιασδήποτε δραστηριότητάς της. Η Εταιρεία επικεντρώνει τις δραστηριότητές της στη βελτίωση της οικονομικής ανάπτυξης των περιοχών όπου και δραστηριοποιείται, στην προστασία του περιβάλλοντος (με έμφαση στη διαχείριση υδάτινων πόρων, την προστασία του κλίματος και την ανακύκλωση) καθώς και στη συνεχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, που ξεπερνάει ως «Σύστημα» το 1 εκατομμύριο εργαζομένους παγκοσμίως. Επιπλέον, η Εταιρεία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην προώθηση ενός ισορροπημένου και δραστήριου τρόπου ζωής. Μέσα από τις light επιλογές της, έχει μειώσει τις συνολικά προσλαμβανόμενες θερμίδες απο την κατανάλωση των προϊόντων της κατά 10% τα τελευταία 10 χρόνια, ενώ αναμένεται επιπλέον μείωση κατά 10% μέχρι το 2020.
Για περισσότερες πληροφορίες για την The Coca-Cola Company, παρακαλώ επισκεφτείτε το www.thecoca-colacompany.com.

Λίγα Λόγια για την BSB

Η BSB ιδρύθηκε το 1980 και δραστηριοποιείται στο σχεδιασμό, την παραγωγή και την εμπορία γυναικείας ένδυσης. Σήμερα, κατέχει ισχυρή θέση στον κλάδο της γυναικείας μόδας, με 100 επώνυμα καταστήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό και παρουσία σε πάνω από 200 multi brand καταστήματα.

Η BSB, πιστή στον εξαγωγικό της προσανατολισμό, επενδύει τα τελευταία χρόνια στην ανάπτυξή της στις αγορές του εξωτερικού, όπου μέχρι σήμερα έχει παρουσία σε 11 χώρες (Ελλάδα, Ρουμανία, Τουρκία, Βουλγαρία, Λίβανο, Κύπρο, Αρμενία, Αλβανία, Αίγυπτο, Μολδαβία, Λευκορωσία).

Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία έχει εισέλθει δυναμικά στο χώρο των αξεσουάρ, των υποδημάτων και των μαγιό, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο ενδυματολογικό προφίλ (total look).

Στις αρχές του 2008, η BSB είναι η πρώτη εταιρεία που δημιούργησε μια νέα σειρά οικολογικών και φιλικών στο περιβάλλον ρούχων από 100% οργανικό βαμβάκι. Επίσης, την ίδια χρονιά η BSB απέκτησε τη δική της συλλογή υψηλής αισθητικής και ποιότητας γυαλιών ηλίου και οράσεως, η οποία πωλείται σε επιλεγμένα καταστήματα οπτικών. Επιπλέον, η BSB εγκαινιάζει στις αρχές του 2011 και το ηλεκτρονικό της κατάστημα (BSB online store), το οποίο έχει σημειώσει ήδη τεράστια επιτυχία.

Η στρατηγική της εταιρείας εστιάζει στη διεθνή ανάπτυξη της μάρκας, παραμένοντας πάντα πιστή στις αρχές της για υψηλή ποιότητα και πρωτοποριακό σχεδιασμό κάθε προϊόντος που φέρει το όνομα BSB.
Τέλος, η BSB έχει πολλές σημαντικές διακρίσεις στο ενεργητικό της, όπως το βραβείο Retailer of the Year 2004, το Βραβείο Καλύτερου Επώνυμου Προϊόντος 2004 (από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο) και πρόσφατα το Βραβείο Superbrands 2011-12, που αποδεικνύουν τη δυναμική της και τη διαφοροποίησή της μέσα στην αγορά.

Για περισσότερες πληροφορίες για την BSB, παρακαλώ επισκεφθείτε το www.bsbfashion.com.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης