Πώς να κάνεις squats με μπάλα για τέλειους γλουτούς

Πώς να κάνεις squats με μπάλα για τέλειους γλουτούς
Τα καθίσματα είναι ιδανική άσκηση για πόδια, κοιλιακούς και γάμπες. Αν τα εκτελέσετε μάλιστα με ειδική medicine ball, τότε αυξάνετε την αντίσταση και γυμνάζετε παράλληλα το άνω και κάτω μέρος του σώματος.

Τι να κάνετε:

Σταθείτε όρθια, με το σώμα και την κοιλιά καλά σφιγμένη.
Κρατήστε την ιατρική μπάλα μπροστά από το στήθος σας, με τους αγκώνες λυγισμένους.
Βγάλτε μπροστά το δεξί πόδι και κατεβάστε το σώμα έως ότου και τα δύο γόνατα να είναι λυγισμένα 90 μοίρες.
Βεβαιωθείτε ότι το δεξί γόνατο είναι ακριβώς πάνω από τον αστράγαλο και ότι το άλλο γόνατο δεν ακουμπά το έδαφος.

Περισσότερα στο govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 12 Οκτωβρίου 2017, 09:14