Την διάθεση όλων των εσόδων από τις διαφημίσεις, έως το τέλος του έτους, στο ταμείο που δημιουργήθηκε για την οικογένεια της Βρετανίδας νοσοκόμας, η οποία αυτοκτόνησε μετά τη φάρσα του 2Day FM, ανακοίνωσε η μητρική εταιρεία του ραδιοσταθμού Southern Cross Austereo.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα διαθέσει όλα τα έσοδα από τις διαφημίσεις, με ελάχιστη συνεισφορά το ποσό των 500.000 δολαρίων, σε ένα ταμείο στη μνήμη της νοσοκόμας, Τζασίντα Σαλντάνια, η οποία απάντησε στο τηλεφώνημα-φάρσα, στο νοσοκομείο στο οποίο νοσηλευόταν έγκυος η Κέιτ Μίντλετον, σύζυγος του πρίγκηπα Ουίλιαμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, η εταιρεία έθεσε σε διαθεσιμότητα τους δυο ραδιοφωνικούς παραγωγούς, Μελ Κρεγκ και Μάικλ Κρίστιαν ενώ ανέστειλε συμβολικά τη μετάδοση διαφημίσεων λόγω του θανάτου της Σαλντάνια. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μετάδοση των διαφημίσεων από το σταθμό θα αρχίσει ξανά από την Πέμπτη.

«Πρόκειται για μια φοβερή τραγωδία και η σκέψη μας είναι στην οικογένειά της», δήλωσε ο διευθυντής της Southern Cross Chief, Ρις Χόλεραν. «Ελπίζουμε ότι η συνεισφορά μας στο ταμείο αυτό θα είναι για την οικογένεια της Σαλντάνια η υποστήριξη που χρειάζεται σε αυτή τη δύσκολη στιγμή», τόνισε.

Υπενθυμίζεται ότι οι δυο παρουσιαστές είχαν τηλεφωνήσει στο νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν η Κέιτ Μίντλετον με αδιαθεσία λόγω της εγκυμοσύνης της, προσποιούμενοι τη βασίλισσα και τον πρίγκιπα Κάρολο. Η νοσοκόμα που απάντησε στην κλήση τους, τρεις ημέρες αργότερα, έβαλε τέλος στη ζωή της, συγκλονίζοντας τόσο την βρετανική όσο και την αυστραλιανή κοινωνία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Μάριος Μπουμπής

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης