Σύμφωνα με το Space.com, μια μικρή πράσινη και παράξενη πέτρα από το διάστημα ανακαλύφθηκε πέρυσι στο Μαρόκο.

Στην πέτρα αυτή δόθηκε η ονομασία «NWA 7325» και κατατέθηκε για μελέτη. Σύμφωνα με τον ειδικό καθηγητή πάνω σε θέματα σχετικά με μετεωρίτες Άντονι Ίρβινγκ του Πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον, αυτή προέρχεται από τον πρώτο μετεωρίτη που έπεσε στη γη από τον Ερμή.

Ο καθηγητής θεωρεί ότι πριν από πολύ καιρό έγινε κάποια σύγκρουση στον Ερμή, λόγω της οποίας εκτοξεύτηκε η «NWA 7325» από την επιφάνεια του πλανήτη στο διάστημα. Το κομμάτι περιπλανήθηκε για εκατομμύρια ή δισεκατομμύρια χρόνια, μέχρι που εισήλθε στη γήινη τροχιά και έπεσε στο Μαρόκο. Το παραπάνω συμπέρασμα προέκυψε από το γεγονός ότι η πέτρα δεν είναι από τη γη, τον Άρη ή από κάποιον αστεροειδή.

Επομένως, λόγω της σύνθεσής της αλλά και κάποιων αερίων παγιδευμένων στα πετρώματά της, ο Ίρβινγκ υπέθεσε ότι η πέτρα προέρχεται από τον Ερμή, χωρίς όμως να υπάρχει απόλυτη βεβαιότητα. Ως εκ τούτου, είναι αναγκαίο να γίνει περαιτέρω μελέτη του μετεωρίτη, ώστε να ειπωθεί κάτι με σιγουριά για την προέλευσή του.

Επιμέλεια: Μάριος Μπουμπής