Η ανάπτυξη ενός εθνικού brand name που προβάλλει την κουλτούρα και την πρόοδο μιας χώρας είναι αναπόσπαστο στοιχείο της διαδικασίας οικοδόμησης και ενίσχυσης ενός έθνους, τονιζει ο Μορίς Λεβί ιδρυτής και πρόεδρος του ομίλου Μέσων Ενημερωσης Publicis Groupe, μιλώντας στην παγκόσμια διάσκεψη για τη Διακυβέρνηση στο Ντουμπάι.

Σε συζήτηση με τη δημοσιογράφο του CNN Πέγκι Άντερσον, ο Λεβί σημείωσε ότι η ψηφιακή επανάσταση δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τις κυβερνήσεις. «Το branding του έθνους έχει να κάνει με τρία πράγματα: την αίσθηση υπερηφάνειας, την αίσθηση του ανήκειν και την αίσθηση της συνοχής», είπε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως εξήγησε: «Στον παλιό κόσμο, ήταν ευκολότερο να ξεχωρίσεις τα έθνη – χρειαζόταν μια σημαία, ένας ύμνος, μνημεία και καθοριστικές αξίες. Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει δραματικά – τα έθνη έχουν παγκοσμιοποιηθεί και διαταράσσονται από νέες πηγές επιρροής: νέες φωνές, νέες αρχές και ένα νέο σύνολο καθολικών αξιών».

Ο Λεβί υπογράμμισε ότι η ισχυρή ηγεσία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος κάθε εθνικου brand name. «Ο ηγέτης ενσωματώνει την πολιτική μιας χώρας και τη φήμη της. Οι ηγέτες πρέπει να ενεργούν και όχι μόνο να μιλούν, να συζητουν ή να κάνουν περιπάτους»

Ο Mορίς Λεβί είναι πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της Publicis Groupe τα τελευταία 15 χρόνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης