Οι εποχές που οι εταιρείες δημοσίων σχέσεων είχαν δουλειές με φούντες έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Σήμερα, το μόνο που έχουν να κάνουν τα επίδοξα μοντέλα είναι να ανοίξουν έναν λογαριασμό στο Instagram και να αρχίσουν να «ψαρεύουν» followers.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πάρτε για παράδειγμα το μοντέλο Jojo Von Southi, που ακόμα δεν έχει κλείσει τα 20, αλλά έχει πάνω από 200.000 ακόλουθους στο Instagram και εκεί «χτίζει» τη μελλοντική της καριέρα.

Πάρτε μια γεύση για να καταλάβετε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης