Η Χρύσα Παπά εξηγεί πως η δουλειά του ηθοποιού σε μια σαπουνόπερα με καθημερινά γυρίσματα είναι πολύ πιο δύσκολη και απαιτητική απ’ ό,τι πιστεύει ο κόσμος.

«Η τηλεόραση είναι ένα πολύ δύσκολο μέσο επικοινωνίας. Μπορεί να φαίνεται – το πίστευα κι εγώ πριν κάνω τηλεόραση – ότι είναι εύκολη η τηλεόραση ως μέσο. Δεν είναι καθόλου εύκολη. Πρώτα από όλα, από τη φύση της. Είσαι σε μια σκηνή, με 15 τεχνικούς γύρω σου, σε μια γωνία σκηνικού και πρέπει να ερμηνεύσεις ό,τι καλείσαι να σου έχει γραφθεί ως ρόλος. Όλα τα τεχνικά μέσα που διαθέτεις ως ηθοποιός οφείλεις να τα αξιοποιήσεις. Και είναι διαφορετική η σύμβαση, σε σχέση με το θέατρο. Αυτό ενισχύεται, όταν είναι καθημερινό, με πολλές ώρες γύρισμα κάθε μέρα. Και πολύ περισσότερο, όταν γράφει η Έλενα Ακρίτα και ο Γιώργος Κυρίτσης, όπου δεν ξέρεις τι θα γίνει παρακάτω. Και εμείς ξέραμε τα επόμενα δέκα επεισόδια το πολύ και είχαμε να κάνουμε με χαρακτήρες ρόλων. Και σε όλο αυτό έπρεπε να έχεις μια συνέπεια στην εξέλιξη. Άρα, όντως ήταν μεταπτυχιακό και χαίρομαι πολύ που υπήρξα στα “Μυστικά της Εδέμ”».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΠΗΓΗ: mysalonika.gr

Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης