Του

Μιχάλη Λάμπρου

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Γενικού Διευθυντή MAJESTIC INTERNATIONAL CRUISES INC. Αντιπροέδρου ΕΝΩΣΕΩΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

 Διάβασα με μεγάλη προσοχή τις δύο τελευταίες αναφορές του Προέδρου της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών κου. Θεόδωρου Βενιάμη.

Η πρώτη για τις προσεχείς εκδηλώσεις των Ποσειδωνίων που εξυψώνουν διεθνώς την πατρίδα μας και αποτελούν μια ηλιακτίδα φωτός στο σκοτάδι του οικονομικού μας αδιεξόδου εν μέσω ακυβερνησίας του τόπου μας λόγω των αλλεπάλληλων εκλογικών αναμετρήσεων και της αδιαλλαξίας των περισσοτέρων πολιτικών κομμάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η δεύτερη αναφορά του κυρίου Προέδρου εστιάζεται στην σημερινή δύσκολη κατάσταση που βρίσκεται η μεγάλη Ελληνική Ναυτιλία λόγω της διεθνούς ναυτιλιακής κρίσεως.

Ο κος Βενιάμης αναφέρει πεντακάθαρα πως η Ελληνική και η Ελληνόκτητη Ναυτιλία των 3325 πλοίων συνολικής χωρητικότητας 227 εκατομμυρίων τόνων DW με μέσο όρο ηλικίας 10,5 έτη μεγαλουργεί και βρίσκεται διαρκώς στην πρώτη θέση σε παγκόσμια κλίμακα προσφέροντας συγχρόνως στο Ελληνικό κράτος ουσιαστική βοήθεια σε όλους τους τομείς με πρωταρχικό τον τομέα της απασχόλησης εργατικού δυναμικού και της εισαγωγής πολύτιμου συναλλάγματος που εκτός του Τουρισμού κανένας άλλος φορέας μπορεί να προσφέρει στην Εθνική μας Οικονομία.

Οι δύο αυτές αναφορές καταλήγουν με σκέψεις και προτάσεις αντιμετώπισης των προβλημάτων επιβίωσης που απασχολούν την Εθνική μας Οικονομία μέσα από την συνέχιση των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων καθώς επίσης και μέσα από την διατήρηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της πρώτης στον κόσμο Ελληνικής Ναυτιλίας.

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στον κ. Βενιάμη, στους άμεσους συνεργάτες του στο Δ.Σ της ΕΕΕ καθώς επίσης και σε όλους τους φανερούς και αφανείς Πλοιοκτήτες και Έλληνες ναυτικούς για όσα προσέφεραν και συνεχίζουν να προσφέρουν στην πατρίδα.

Στον αντίποδα αυτών των αναφορών δεν μπορώ να παραβλέψω αυτό που διάβασα στο marinews.gr και αναφέρεται στο οικονομικό πρόγραμμα του πολιτικού κόμματος ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με επιπλέον φορολόγηση ως έκτακτη εισφορά όλων των υπό Ελληνική σημαία πλοίων και εταιρειών ανάλογα με τα έσοδά τους και την χωρητικότητα των πλοίων.

Ο λίαν επιεικής χαρακτηρισμός αυτής της ανακοίνωσης εμπεριέχει ανευθυνότητα, άγνοια των πραγματικών γεγονότων και ιδιαίτερα των διεθνών δυσχερών συνθηκών που βιώνουν τα πλοία και οι εταιρείες αυτήν την κρίσιμη περίοδο και αγνωμοσύνη σε ένα κλάδο που μόνο προσφέρει στην πατρίδα μας χωρίς να ζητεί ανταλλάγματα.

Ο Έλληνας πλοιοκτήτης προσέφερε και εξακολουθεί να προσφέρει εθελοντικά βοήθεια στην πατρίδα σε όλες τις αντίξοες και δύσκολες εποχές που πέρασε.

Πολύ σωστός ο πρώην Υφυπουργός Ναυτιλίας κ. Άδωνις Γεωργιάδης που συμμετέχοντας στην συζήτηση με εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ παρατήρησε ότι αυτά που αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ απέχουν παρασάγγες από την πραγματικότητα που δεν είναι άλλη από την σημαντική συνεισφορά στα έσοδα του κράτους και στην εθνική μας οικονομία διατηρώντας την Ελληνική σημαία στα πλοία. Και αυτό γίνεται εθελοντικά χωρίς καμμία πίεση άνωθεν.

Δυστυχώς εμείς οι παλαιότεροι στην Ακτή Μιαούλη θυμόμαστε έντονα παρόμοιες καταστάσεις από το παρελθόν που κατέληξαν στη συρρίκνωση της Ελληνικής σημαίας από περίπου τρεις χιλιάδες πλοία στα σημερινά επίπεδα των περίπου οκτακοσίων πλοίων σε σύνολο Ελληνόκτητου στόλου 3325 πλοίων όλων των κατηγοριών.

Ας αφήσουν λοιπόν οι πολιτικοί την Ελληνική Ναυτιλία να πορεύεται με τιμονιέρηδες τους σημερινούς Πλοιοκτήτες με επικεφαλής τον κ. Θεόδωρο Βενιάμη και όλους τους άξιους προκατόχους του Προέδρους της ΕΕΕ για να συνεχιστεί απρόσκοπτα η επιτυχημένη διεθνής πορεία και το θαύμα της Ελληνικής και Ελληνόκτητης Ναυτιλίας στον διεθνή στίβο.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία,

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης