Οι αντιδράσεις της ΝΕΛ αλλά και άλλων φορέων «πάγωσαν» την λήψη αποφάσεων από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για την δρομολόγηση του νεότευκτου επιβατηγού – οχηματαγωγού πλοίου «Blue Star Patmos» της Blue Star Ferries στη γραμμή Χίου – Μυτιλήνης καθώς για τη δρομολόγηση του «Νήσος Μύκονος» της Hellenic Sea Ways στη γραμμή Σάμου – Ικαρίας από το λιμάνι της Ραφήνας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα δύο θέματα αναμένεται να συζητηθούν στις 22 Ιουνίου, που είναι προγραμματισμένη επόμενη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, το οποίο κατά πληροφορίες έκρινε ότι ειδικά για το αίτημα της BSF υπάρχουν ζητήματα τα οποία θα πρέπει να διευκρινιστούν στις επόμενες μέρες.

Πάντως, είναι σαφές ότι ένα νεότευκτο πλοίο, η μοναδική επένδυση, που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια στην ακτοπλοΐα μαζί με το «Β.S. Delos», δεν μπορεί να μένει στον… αέρα για να μην ταχτούν οι «ισορροπίες» της κάθε γραμμής.

Aνεξάρτητα πάντως από τους λόγους που επικαλέστηκε το ΣΑΣ, το γεγονός είναι ότι και τα δύο πλοία είχαν προκαλέσει την έντονη αντίδραση της ΝΕΛ η οποία δρομολογεί σε Σάμο – Ικαρία για το καλοκαίρι το ταχύπλοο Αίολος Κεντέρης ενώ η γραμμή Χίου – Μυτιλήνης είναι η βασική της αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρία λίγο πριν τη συνεδρίαση του ΣΑΣ επέδωσε εξώδικα σε όλα τα μέλη του εφιστώντας τους την προσοχή για τις συνέπειες των αποφάσεων τους , έκανε λόγο για παράτυπο αίτημα της BSF ενώ απείλησε ότι θα αποσύρει όλα τα πλοία της από τις άγονες γραμμές.

Επίσης την αντίθεση τους για τη δρομολόγηση των δύο πλοίων, κατά τη διάρκεια ενός πολύ « θερμού» ΣΑΣ κατέθεσαν και οι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Λέγεται μάλιστα ότι περιφερειάρχης επέκρινε τη BSF για την παραγγελία νέων πλοίων χωρίς να γνωρίζει τη δρομολόγησή τους.
Γεγονός είναι ότι και οι επικείμενες εκλογές λειτούργησαν στην κατεύθυνση όλων των αναβολών που αποφάσισε το ΣΑΣ.

Πάντως σοβαρό θέμα τίθεται τώρα για την τύχη του νεότευκτου BS Patmos. H ΒSF αναμένεται να το παραλάβει, όπως τουλάχιστον είναι προγραμματισμένο, τις επόμενες μέρες και εφόσον το πλοίο δεν έχει εξασφαλίσει απασχόληση τίθεται θέμα για το σύνολο της επένδυσης. Μέχρι τώρα η BSF έχει καταβάλει σε ρευστό το 40% της αξίας του που ανέρχεται στα 80 εκατ ευρώ. Παράλληλα η μητρική της εταιρία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με ξένες κυρίως τράπεζες για την αναδιάρθρωση των δανείων της.
pireas2day

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης