ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να ξεχάσουν τις παλιές νοοτροπίες διοίκησης και εμπορίου συνιστά στις ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (κοντέινερ) η Boston Consulting Group(BCG) σε νέα έκθεσή της.

Προτείνει μάλιστα να υιοθετήσουν νέες πιο ευέλικτες πολιτικές στάθμισης κόστους, πιο επιθετικές τιμολογιακές προσφορές, καλύτερη αξιοποίηση των βάσεων δεδομένων που διαθέτουν. Μόνο έτσι, τονίζει η BGG, οι ναυτιλιακές θα μπορέσουν να ανακτήσουν τις απώλειες που υπέστησαν κατά τη διάρκεια των πρόσφατων πολέμων τιμών.

Την ίδια ώρα ο οίκος Drewry εκτιμά ότι τα containerships θα παραμείνουν σε καθεστώς πίεσης τουλάχιστον τρία ακόμη χρόνια. «Η συνεχής πίεση από την πλευρά της προσφοράς σημαίνει ότι ο κλάδος της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων θα παραμείνει σε μεταβατική περίοδο τουλάχιστον μέχρι το 2014 και κατά πάσα πιθανότητα και το 2015» τονίζει σε μια πρόσφατη έκθεση του και προσθέτει ότι σημαντικό ρόλο στις εξελίξεις θα παίξουν οι πλοιοκτήτες και το πόσο καλά θα «μανατζάρουν» την κρίση.
Η επιμονή στην στρατηγική της μειωμένης ταχύτητας και το «παρκάρισμα» πλοίων αποτελούν τα βασικά όπλα αντιμετώπισης της κρίσης θεωρεί ο οίκος αναλύσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης