Τις θετικές του εντυπώσεις από τα φετινά «Ποσειδώνια» μετέφερε, μιλώντας στο naftemporiki.gr, ο Βρετανός υφυπουργός για θέματα Ναυτιλίας, Μάικ Πένινγκ. Εξέφρασε την αισιοδοξία του για το μέλλον της ελληνικής ναυτιλίας, μίλησε για το ρόλο της στο να ξεπεραστεί η κρίση και για το μεγαλύτερο πρόβλημα, όπως το χαρακτήρισε, της ναυτιλίας σήμερα, την πειρατεία.

Όπως είπε ο κ. Πένινγκ, τα Ποσειδώνια ήταν «μάλλον η μεγαλύτερη ναυτιλιακή έκθεση που έχω βρεθεί ποτέ και έχω πάει σε πολλές», ενώ, παρά τις δυσκολίες του κλάδου διεθνώς, «πολλοί μιλούσαν για επενδύσεις και για το πώς θα προχωρήσουμε μπροστά».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, ανέφερε ότι η ναυτιλία σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, συμβάλλει στην ανάπτυξη, που είναι απαραίτητη ακόμα και σε εποχές περικοπής δαπανών. «Ό,τι και να κάνεις, όταν προσπαθείς να αντιμετωπίσεις τις υπερβολικές δαπάνες της κυβέρνησης, όπως προσπαθούμε να κάνουμε και στη Βρετανία, χρειάζεσαι και ανάπτυξη. Και σε ένα μεγάλο ναυτιλιακό έθνος όπως η Ελλάδα, και νομίζω ότι και η δική μου χώρα είναι ένα μεγάλο ναυτιλιακό έθνος, και για τους δύο μας χρειάζεται ο ναυτιλιακός κλάδος να αναπτυχθεί και να ευημερήσει».

O κ. Πένιγκ απέφυγε να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με την προαναγγελθείσα πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ για αύξηση των φόρων στη ναυτιλία και τις πιθανές επιπτώσεις της στον κλάδο. Ωστόσο δήλωσε πολύ αισιόδοξος για το μέλλον της ελληνικής ναυτιλίας και αναγνώρισε τις αντοχές που έχει επιδείξει μέχρι στιγμής.

Ο κ.Πένινγκ μίλησε ακόμα για το μείζον πρόβλημα της πειρατείας και για τις προσπάθειές του, σε συντονισμό και με άλλες ευρωπαϊκές χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, να νομιμοποιηθεί η χρήση ομάδων ασφαλείας στα πλοία για την προστασία τους. «Οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να προστατεύουν την περιουσία τους και αν δεν μπορούμε να το κάνουμε εμείς γι’αυτούς, τότε πρέπει να τους βοηθήσουμε να το κάνουν», όπως μας είπε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το άλλο σημαντικό ζήτημα για τον κλάδο, όπως εκτιμά, είναι η προστασία του περιβάλλοντος και οι εκπομπές ρύπων. Για το θέμα αυτό, εξέφρασε την ικανοποίησή του που η Κομισιόν επανέφερε τις κατευθυντήριες γραμμές της για τις εκπομπές θείου στα επίπεδα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), επιτρέποντας έτσι στον κλάδο να παραμείνει ανταγωνιστικός.

 

Πηγή: naftemporiki

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης