ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θυμάται κανείς τις από ετών επισημάνσεις της ελληνικής εφοπλιστικής κοινότητας περί κατασκευής «ανθεκτικών» πλοίων;

Βεβαίως είναι η απάντηση, καθώς τα χρόνια που διέρρευσαν από της διατύπωσης αυτής της θέσης, οι εξειδικευμένοι των νηογνωμόνων αλλά και των ναυπηγείων ανά τον κόσμο μέχρι και σήμερα «διασταυρώνουν τα ξίφη τους», για τους κανονισμούς κατασκευής , την υιοθέτηση βασικών στάνταρ κλπ.

Τώρα ο φορέας που εκπροσωπεί τους νηογνώμονες με ορίζοντα τον Αύγουστο, καλεί σε νέο κύκλο διαβουλεύσεων προκειμένου να επιτευχθεί ένα μίνιμουμ στάνταρ στους κανονισμούς κατασκευής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα χρόνια που διέρρευσαν, οι κανονισμοί πολλές φορές τέθηκαν εν αμφιβόλω, οι απαιτήσεις του συστήματος για πλοία φιλικότερα στο περιβάλλον άλλαξαν και μαζί άλλαξε ολόκληρο το επιστημονικό και βιομηχανικό cluster που συνθέτει το «πάζλ» τους κατασκευαστικού τομέα. Εκείνο που δεν άλλαξε και πρέπει να λαμβάνεται πάντα σοβαρά υπόψη είναι η διάθεση εκείνου που καταθέτει την παραγγελία για την ναυπήγηση ενός πλοίου καθώς εκείνος τελικά επιλέγει.

Και εδώ αξίζει να υπενθυμιστεί ότι η ελληνική εφοπλιστική οικογένεια συνεχίζει να ηγείται παγκοσμίως στην ανανέωση του στόλου που ελέγχει διατηρώντας απαράβατο τον όρο περί την «ποιότητα». Σε όλα τα επίπεδα.

theseanation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης