Ολοταχώς προχωρούν οι εργασίες διάνοιξης της δεύτερης παράλληλης Διώρυγας στο Σουέζ, η οποία θα έχει μεγαλύτερο πλάτος και σημαντικά μεγαλύτερα βυθίσματα της υφιστάμενης. Φαίνεται να «πιάνεται» ο στόχος της «ξηρής» εκβάθυνσης της νέας Διώρυγας και με δεδομένο ότι έχει μπει στόχος να μετακινηθούν περισσότερα από 180 εκατ. ειδικά μέτρα χώματος, πετρωμάτων και άμμου, καθ’ όλο το μήκος της νέας κατασκευής.
Να σημειώσουμε ότι βασικός στόχος είναι η νέα Διώρυγα να είναι λειτουργική από τις αρχές του 2016, προκειμένου να διευκολυνθεί η έλευση των πλοίων καθώς η βασική φιλοσοφία είναι η κάθε Διώρυγα να λειτουργεί προς μια κατεύθυνση ούτως ώστε να αποφεύγονται τα σημερινά φαινόμενα καθυστερήσεων στις άκρες της για το σχηματισμό κομβόι πλοίων με κατεύθυνση προς τη Μεσόγειο ή και ανάποδα.
Οι εργασίες προχωρούν με ικανοποιητικούς ρυθμούς σύμφωνα με εκτιμήσεις αξιωματούχων της αιγυπτιακής κυβέρνησης, ενώ στην επόμενη φάση και εφόσον ολοκληρωθούν εργασίες που αφορούν στα πρανή της ,θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες σταδιακού πλημμυρίσματος ούτως ώστε να συνεχίσουν οι εργασίες εκβάθυνσης με στόχο της επίτευξη των βυθισμάτων που έχουν τεθεί για τη νέα Διώρυγα.
Πρέπει να σημειωθεί ότι ο εν λόγω σχεδιασμός γίνεται με την προοπτική να εξυπηρετούνται τα μεγαλύτερα προς ώρας πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τα οποία ως γνωστόν από το τρέχον έτος και έπειτα θα καλύπτουν τις γραμμές Ασίας – Ευρώπης και Ασίας – ΗΠΑ δια μέσω της εν λόγω Διώρυγας.
theseanation

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης