Σε μια εποχή που η οικολογική συνείδηση γίνεται επιβεβλημένη, έρχονται κάποιες ανακαλύψεις να αλλάξουν τα δεδομένα. Πολύ δε περισσότερο όταν αυτή η ανακάλυψη γίνεται από έναν Έλληνα και μάλιστα νέο άνθρωπο. Ο Γιώργος Μαγνήσαλης, μηχανολόγος-μηχανικός, εδώ και λίγα χρόνια προετοίμαζε το πρώτο υβριδικό ταχύπλοο, το οποίο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα σκάφη της κατηγορίας του και κυρίως είναι οικονομικό και οικολογικό.

“Η indigo marine ξεκίνησε να δραστηριοποιείται εμπορικά μόλις πριν ένα χρόνο με το πρώτο μοντέλο που ακούει στο όνομα indigo 32 και ακολουθούν σύντομα το indigo 28 και 36 .Η προετοιμασία για να βγει ένα καλό αποτέλεσμα όμως ξεκίνησε σχεδόν 3 χρόνια πριν”, μας λέει ο κος Μαγνήσαλης και συνεχίζει:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα ζητούμενα της εποχής ήταν τέσσερα.

-Πρωτοποριακός σχεδιασμός και ανέσεις

-Οικονομία

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

-Οικολογία

-και επιδόσεις ενός hi performance σκάφους

Κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα ενός υβριδικού σκάφους με πολυτέλεια και μεγάλες επιδόσεις.

Μετά από πολύ δουλειά και έρευνα το πρώτο indigo 32 ήταν πραγματικότητα.

Με ταχύτητες που ξεπερνούν τους 65 κόμβους μείναμε και εμείς οι ίδιοι άφωνοι όταν οι καταναλώσεις έμεναν τόσο χαμηλά που θα συγκρίνονταν με μικρά ταχύπλοα ακόμα και κάτω των 5,5 μέτρων και με μόλις 20 % της ιπποδύναμης ενός indigo hybrid.

Το υδρογόνο που χρησιμοποιούμε δεν αποθηκεύεται οπότε δεν μας καταλαμβάνει χώρο ούτε δίνει κάποια επικινδυνότητα στο σκάφος ,το παράγουμε και το διοχετεύουμε την ίδια στιγμή.

Η κατανάλωση είναι 1 λίτρο νερού ανάγκη στα δύο χρόνια…

Δε θα έλεγα ότι συναντήσαμε ιδιαίτερα προβλήματα μιας και όλα γίνανε μέσα σε μια δύσκολη για την χώρα μας εποχή που κανείς δεν είχε διάθεση να ασχοληθεί μαζί μας έχοντας τόσα προβλήματα ο ίδιος. Περάσαμε λίγο απαρατήρητοι  εν ολίγοις.

Στην Ελλάδα έχουμε καταπληκτικούς τεχνίτες και σημαντικά μυαλά ικανά να φέρουν αυτή τη χώρα πολύ ψηλά στο χώρο του light yachting και yachting αρκεί να αποτινάξουμε από πάνω μας παλιές κακές συνήθειες και νοοτροπίες .

Θα ήθελα πολύ να δω όλα τα ελληνικά σκάφη εκεί που ανήκουν. Στην κορυφή.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης