ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Κάθε κρίση είναι μία ευκαιρία» σημείωνε τον περασμένο Ιούνιο, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Μιλιέτ, ο Χουσνού Ακάν, το Νο 2 του, ίσως, πιο ισχυρού τουρκικού ομίλου Doğuş. Ο Ακάν παραμένει άγνωστος στο ευρύ κοινό, όμως αποτελεί «βαρύ» χαρτί για τον κόσμο των επιχειρήσεων, της πολιτικής και των μέσων ενημέρωσης στη γειτονική χώρα και όχι μόνο.

Όπως φανερώνει η συμφωνία -ανακοινώθηκε την Παρασκευή- για στρατηγική συμμαχία της Doğuş με την Lamda, οι συζητήσεις, που μαίνονταν τον τελευταίο καιρό, μεταξύ του Ακάν και του ομολόγου του, του Οδυσσέα Αθανασίου στέφθηκαν με επιτυχία.

Ο Ακάν τουλάχιστον τους τελευταίους 15 μήνες βολιδοσκοπεί ευκαιρίες στις ελληνικές μαρίνες, με την D-investments, θυγατρική της Doğuş, να έχει καταθέσει προσφορά για τη μαρίνα Μανδρακίου στη Ρόδο σε κοινοπραξία με της Κυριακούλης Μεσογειακές Κρουαζιέρες και την Ανώνυμη Ναυτιλιακή Σύμης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κ. Αθανασίου από το 2010 έχει δηλώσει ότι αναζητά στρατηγικό εταίρο στην Τουρκία, με στόχο την υλοποίηση στη χώρα νέων έργων.
Επιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης