Του Γιώργου Παλληκάρη
Η τελευταία ημέρα του φετινού EKO Rally Acropolis περιλαμβάνει συνολικά 4 Ε.Δ. με την τελευταία να είναι και η Wolf Power Stage (η οποία προσφέρει και επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους οδηγούς). Σύμφωνα με το πρόγραμμα, δεν πρόκειται για 4 διαφορετικές Ε.Δ. αλλά για διπλά περάσματα από την Ε.Δ. Σμόκοβο και τον Ταρζάν.
Στη σημερινή ημέρα, επέστρεψαν στη δράση και οι Pajari (που δεν αγωνίστηκε χθες λόγω προβλήματος στην τρόμπα βενζίνης) και ο Rovanpera που είχε έξοδο και εγκατάλειψη εχθές στην Ε.Δ. Παύλιανη 2 (SS11), αλλά και ο Katsuta που δεν αγωνίστηκε στις δύο τελευταίες χθεσινές Ε.Δ. λόγω βλάβης μετά από έξοδο. Έτσι, από τα 12 πληρώματα της κατηγορίας Rally1, μόνο ο Ιορδάνης Σερδερίδης δεν συνεχίζει τον αγώνα, που λόγω θερμοπληξίας σταμάτησε στη μέση της χθεσινής ημέρας. Παράλληλα, την σημερινή ημέρα δεν θα αγωνιστεί ο Munster ( μέχρι χθες αγωνίστηκε κανονικά), ο οποίος εγκατέλειψε λόγω μηχανικής βλάβης.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Tanak συνεχίζει να είναι ο πιο γρήγορος κάνοντας τα 26.16χλμ. σε χρόνο 21:05.2. Σα να μην άλλαξε τίποτα από χθες, δεύτερος ταχύτερος ο Ogier στο +1.8δευτ. και τρίτος ο Neuville στο +17.6δευτ. Χρόνοι που δεν επηρέασαν και την γενική κατάταξη, με τον Εσθονό να προηγείται με 45.4δευτ. από τον Γάλλο.
Στην επιστροφή του στη δράση, ο Rovanpera δεν κατάφερε να ξεχωρίσει, με τον ίδιο να δηλώνει πως στόχος είναι η Power Stage μόνο.
Ε.Δ. Σμόκοβο: 26.16χλμ.
Ο αγώνας επιστρέφει στη Θεσσαλία έπειτα από τριάντα χρόνια, µε µια εντελώς νέα και ιδιαίτερα τεχνική ειδική διαδροµή που διασχίζει τα βουνά γύρω από την οµώνυµη τεχνητή λίµνη. Πρόκειται για τη δεύτερη µεγαλύτερη σε µήκος ειδική διαδροµή του 2025, µε ποικιλία στο οδόστρωµα. Βασικά της χαρακτηριστικά είναι οι µεγάλες υψοµετρικές διακυµάνσεις, καθώς και τα δύο θεαµατικά περάσµατα από ρέµατα, που αναµένεται να αποτελέσουν σηµείο αναφοράς για τους θεατές!
Οι χρόνοι της Ε.Δ. Σμόκοβο και δεξιά η γενική κατάταξη:
Οι δηλώσεις των οδηγών:
Sami PAJARI / Marko SALMINEN
«Ωραία ειδική, απαιτητική, γλιστράει. Θα μπορούσα να οδηγήσω ταχύτερα, αλλά είναι ΟΚ».
Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Προσπαθούμε να φτάσουμε στην Power Stage και να κάνουμε εκεί κάτι καλό».
Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Ακουμπήσαμε μπροστά και κάναμε τετ-α-κε. Πήγαμε ήρεμα και τσεκάραμε τις σημειώσεις, η επόμενη ειδική είναι η σημαντική».
Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS
«Οι σημειώσεις ήταν κακές, στις αναγνωρίσεις φαινόταν διαφορετική. Μάλλον είναι θέμα εμπειρίας, οπότε πάλευα εδώ μέσα».
oshua MCERLEAN / Eoin TREACY
«Ήταν καλή ειδική. Είναι από τις ειδικές που δεν ξέρεις αν έχεις βρει ρυθμό. Αλλά είναι ωραίο να ξεκινάς με ένα καθαρό πέρασμα».
Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Ήταν καλή ειδική. Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε κάποιους βαθμούς, δεν θα είναι εύκολο με τη σειρά εκκίνησης. Είναι μεγάλη μέρα, μεγάλες ειδικές. Χρειάστηκα κάποιο χρόνο να ζεσταθώ, αλλά όταν βρήκα το ρυθμό μου όλα ήταν καλά».
Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Δεν κάναμε τίποτα φοβερό, δεν τα πήγα καλά. Είναι ο συνδυασμός αυτοκινήτου και οδηγού».
Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Γλιστρούσε πολύ, δεν είχαμε πρόσφυση. Θέλουμε να διατηρήσουμε την τρίτη θέση».
Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Ο στόχος είναι να κρατήσουμε καλό ρυθμό και να πάρουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε».
Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN Κλατάρισμα πίσω αριστερά. Σταμάτησα να αλλάξουν ελαστικό.
